Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Беларус 1025.3

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Беларус 1025.3

    Колеги,интересувам се от тази машина може ли някой да каже,какви са й критерийте.Болгара ми омръзна от тия скорости,чувал съм за белрусите че дават ядове с предното,но тоя е от новия преден мост.

  • #2
    До: Беларус 1025.3

    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=13969&page=3

    Пост номер 43.

    Иначе личното ми мнение, без да съм карал такъв е, че долу-горе стават. Доста такива работят из България, и щом досега собствениците не са ревнали, че са боклук, значи вършат работа.
    Ако аз купувах трактора, щях да взема 952.3
    На 1025 може да се появят проблеми заради по-мощния двигател. Лично мнение.

    За какви пари ще вземаш трактора?
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      До: Беларус 1025.3

      Принципно патят от хидромуфата която включва предният мост и имат навика от време на време да изключват(големият лост),най-вече на четвърта.Двигателите на 952 и 1025 са Д243 с турбина ТПН-6.Не знам защо тъпите украинци са ограничили регулатора на гнп на 952 на 1800об. и от там получават сакат кон(няма нищо общо с МТЗ-80,много по-слаб е,обротомера падне ли под 1500 смятай че си угаснал геройски,и ако си на наклон вероятнаста да запали обратно е почти 100 процента,става много весело,предното стъкло в масло),а на 1025 гнп е 2200об.От там и разликата 90(не знам дали ги има)на 105кс.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        До: Беларус 1025.3

        Донякъде съм съгласен,но си ги има тези 90 к.с модела 952,защото там където дърпа плуг или дискова брана МТЗ-80 само гъделичка отгоре,защото забие ли се в земята,там си и остана.
        Плюс това 952 има и 100% блокаж на задният диференциал,независимо дали си пуснал предният мост.
        Мое менение,вземи си или 90 или 105 к.с с италиянският преден мост,и ще те кара.
        За 10 години и 2500 м/ч проблем сме имали само че спука кожуха на съединителя,не се зане защо и как,най вероятно производствен дефект.
        Няма проблеми с турбо,скорости и т.н,но се и пази,не се издевателства върху него,защото не се купува всеки ден.


        Поздрави

        Коментар


        • #5
          До: Беларус 1025.3

          Проблема на МТЗ-80 е,че няма двойно!Имам два такива,единият от 71г,а другият почти нов от 1974г-не ги сменям за нищо,голяма душа имат.През 2004г си вземах БЕЛАРУС-952.2,идеален като замисъл но със големи недостатъци!?Първо,няма най-необходимата предавка-6та при МТЗ(липсва понеже някой решил да синхронизира ск.кутия,не че има смисъл,без двойно амбриране абсурд да включиш на по-малка)и за целта ползваш 2ра(7 при МТЗ)Разликата между 1ва (2-3 км/ч)и 2ра(8-10км/ч) е огромна и 1ва става безпредметна.За да тръгнеш с товар трябва да включиш бавни от големият лост и в движение да превключиш на бързи!?(по принцип не става,губи се инерцията и за целта тръгваш на бързи като съкращаваш живота на съединителя)При мен издържа 5г(1670мч),миналата година за жътва го смених,беше останал на вестник,нямаше как да му осигуря повече луфт.На 400мч гръмна турбина,аз какъвто съм си късметлия го уцелих с чешка турбина и гнп, и двете излязоха боклук.Смених турбото с руско,но още търпя помпата.Другата щуротия която ме вбесяваше е,че някой решил този мотор Д243 да работи в диапазон 1800об,едвам го изтърпях да направи 150мч и развъртях регулатора на гнп-то.Три пъти ми гасна на елементарен наклон със СЗУ-то и малко му остана да го пусна по наклона самосиндикално да се спасява.А иначе има и малко плюсове,навеса е с две бутилки ел.авт.блокаж,ел. вом,CARRERA преден мост(краден италиански с планетарни механизми,украиско изпълнение)и общо взето не ми създава ядове.Общо взето като за нашите условия,след 180мч мотора изби от всякъде масла,няма спиране.1025.3 мисля,че е пластмасовият макет на трактор.Заради евростандартите,украинците започнаха да правят калници,капаци от пластмаса(руска),която няма нищо общо със западната.Имам двама колеги с такива макети и по капаците им има повече нитове и болчета от колкото пластмаса,всичко се начупи.
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #6
            От: Беларус 1025.3

            Здравейте от 3 години карам МТЗ 1025 от първите ,които са доста по качествени от новите.Машината не е лоша но да не ви е в двора всичко по тая машина каквото се сетите е пемонтирано с ново и постоянно има много сериозни проблеми,не го препоръчвам на никого.Докато едно 952 с болгарова кутия е много по добър вариант въпреки по малкото си коне.По надежден е.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X