Обява

Свий
Няма добавени обяви.

К-701

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • К-701

    За съжаление все по-рядко се срещат у нас тези според мен добри и хубави трактори Въпреки че има и някой хора които си ги подържат и си работят с тях






  • #2
    все още могат да се видят. По моя край има дажеедин от новите!!! Наистина е голямо животно
    Танки грязи не боятся!

    Коментар


    • #3
      700

      Кутиите им са слаби, много разходоемки и им трябват големи площи. Някой Фенд, МФ или който да е западен с двигател около 200 к.с. върши по-добра работа. Като машина може да е добра, но за селскостопанаска работа не става.

      Коментар


      • #4
        По принцип К-700,701 не е създаван според мен за трактор.
        Мисля,че историята е - създаден за влекач на военни и гр.летища.
        После сигурно са решили да се използува за трактор.
        Не случайно много хора си внесоха от Холандия и Германия.


        и т.н
        only 4 x 4,sim AWD

        Коментар


        • #5
          Да, съчленените влекачи са си отделен клас.
          Един приятел е началник на половината влекачи на едното Шереметиево. Тоя е нищо, за бетонните писти какво чудо са. Два предни моста от Белаз, и двата се управляват. Наливат му май 40 тона вода че да тежи поне нещо. Един кара отпред, а един седи отзад в друга будка и освен че закача самолетите и дава акъл. Самолетите не обичали това да ги тресне на заден ход)

          Коментар


          • #6
            До: 700

            Първоначално публикуван от Ivanov Преглед на мнение
            Кутиите им са слаби, много разходоемки и им трябват големи площи. Някой Фенд, МФ или който да е западен с двигател около 200 к.с. върши по-добра работа. Като машина може да е добра, но за селскостопанаска работа не става.
            Противоречиш си. Хем " като машина може да е добра" хем слаби кутии и много разходоемки. Карал съм такъв и твърдя,че е добра машина. Не съм се занимавал със западна техника и не мога да правя сравнение, но К-то определено върши хубава работа. Като икономичност положението е добро- разход на дизел от 1.8 литра на декар за оран на 35 см е повече от добре. В момента ора нивите си с едно ЮМЗ и никак не мога да сваля разхода под 2.2-2.5 литра, като при това оре на не повече от 25-26 см. Вярно е, че изисква по- големи площи, но концепцията му е такава. Правен е за руските степи, на които не можеш да видиш къде е края, а не за Родопите където според един тамошен кандидат агроном "ако тази машина влезе в ГОЛЯМАТА нива като стигне до горния край не може да обърне" На ден оре 80-100 дка/зависи от мързела на тракториста/, дискува/а не дискОва/250-300 и култивира над 400дка. Триумф на руската (невоенна) техника, освен ако пак не е копиран отнякъде. При нормална поддръжка е железен/ не, че е от пластмаса/. Два такива работиха 20 години в ТКЗС-то и после в кооперацията на родното ми село, а единия го купиха едни арендатори и все още работи перфектно. Е, все пак е морално остаряла техника-не знам кога е разработван, но е поне на 40 години и един нов и особено ЗАПАДЕН трактор ще го бие по много показатели, но пък на земята не и пука кой дърпа плуга който цепи гръдта и. За по-големи стопанства над 2000-3000 дка го препоръчвам горещо. А ако някой който се колебае дали да си вземе такъв, го съветвам да се качи и да покара малко, пък ще видим...
            Има ли желание-има и начин!

            Коментар


            • #7
              До: К-701

              при нас ги ремотират и имам много части за тях.дори има и един за продажба основно ремонтиран .всичко е ново двигател скоростна кутия инсталация.

              Коментар


              • #8
                До: К-701

                Това пали с едноцилиндров стартерен двигател,нали?
                0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                Коментар


                • #9
                  До: К-701

                  НЕ на "СТАРТЕР".
                  Иван Дочев-ТЛК 73,4.2l-0888713925

                  Коментар


                  • #10
                    До: К-701

                    Първоначално публикуван от ninja_1 Преглед на мнение
                    Това пали с едноцилиндров стартерен двигател,нали?
                    Така палят ЮМЗ-тата, тези "класическите" жълто-червени.
                    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

                    Коментар


                    • #11
                      До: К-701

                      Аз съм виждал и Т-ета с пусков двигател
                      Танки грязи не боятся!

                      Коментар


                      • #12
                        До: К-701

                        Първоначално публикуван от KamAZadjiq Преглед на мнение
                        Аз съм виждал и Т-ета с пусков двигател
                        Т-150 пали с пусков двигател, а той със стартер-един такъв мъничък.Не съм виждал Т-е със стартер. Руска им работа. К-700/701 пали със стартер при все,че са 240/300 к.с.; v8/v12, А едно пикливо ЮМЗ 4цил. редови, 60.5 к.с е оборудвано с пусков двигател същия като на Т-150. Може би тук е в сила принципът, че стартера върти докато акомулатора дава ток, а пусковото докато запали основният двигател, или свърши бензина. Случвало се е.
                        Моето ЮМЗ е със стартер, ама му се скапа акомулатура (165 Аh), та сега го паля с акомулатора на колата, или на "чакмак баир"
                        Има ли желание-има и начин!

                        Коментар


                        • #13
                          До: К-701

                          К-701 е голям звяр, никой от тези новите трактори не може да оре както оре К-то, Но за съжалени се искат големи площи за този трактор иначе несе дава на никой .

                          Коментар


                          • #14
                            От: До: К-701

                            Здравейте,
                            може ли някой да ми съдейства с тех. спецификация на на този К701 както и трактори Т 150К и К-700 благодаря ви предварително

                            Коментар


                            • #15
                              От: До: К-701

                              Първоначално публикуван от giavol Преглед на мнение
                              НЕ на "СТАРТЕР".
                              Драги ми земляко,знаеш ли кой е най големия комунист:Пусковият двигател на Т150,ЮМЗ,ДТ и не се сещам още колко модела трактори са с този пусков мотор.Защо ли,защото сутрин запали първо той вдигне страшна гюрултия та го чуят през три села, подлъже големия мотор та заработи и пъшка цял ден, а тоя малкия се тай сгушен до големия на топло, е това е той.
                              При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X