Здравейте,
Моля за съвет за трактор, който ми е необходим основно за 2 неща:
1. да тегли продълбочител (от турските, които са като коляно, с шина 32см накрая), мин. 5 зъба, но много ми се ще да може и 7. Не смятам да ги забивам на повече от 30см вертикално надолу от нивото на терена. В момента се мъча с 3 зъба със същия продълбочител с едно Мицубиши 24кс., 4х4, че и с кофа отпред и чисто нови гуми и то мощност има, не се товари особено когато тегли, но като запъне, всички колела му се пързалят и трябва да вдигам продълбочителя на всеки 5-10 метра и е меко казано отчайващо.
2. Мулчер 170-200см, но това е опционално, не ми е най-важното.
Засега съм се спрял на ЮМЗ, щото не съм старши експерт от Мототехника и е важно да е поносимо откъм трудност на обслужване, че и части да има и то не на цени "колкото половината трактор" за някои от тях...
Но ми предлагат за 2.5 пъти повече пари, внос от Холандия (още е там), един Deutz Fahr D7206. И той е само със задно, но е 70к.с. срещу 60 на ЮМЗ-то, има и 1000 оборота на вала. Не знам дали си заслужава (около 15К ще дойде) и дали може да се разчита за намиране на части за години напред...
И също си мислех, че искам Беларус 952 или друг от рода, с предно, но чувам от няколко места, че имали проблем с преден мост и може би не само. Но не знами колко е вярно. Иначе разбира се предпочитам да е 4х4 и някой кон отгоре над 60-те, но...
Та моля за съвет на къде да се насоча.
Благодаря!
/ След 13г. членство, акаунтът ми загина, щото не ме пуска без рождена дата, която пък не дава да я въведа. Затова нов профил /
Моля за съвет за трактор, който ми е необходим основно за 2 неща:
1. да тегли продълбочител (от турските, които са като коляно, с шина 32см накрая), мин. 5 зъба, но много ми се ще да може и 7. Не смятам да ги забивам на повече от 30см вертикално надолу от нивото на терена. В момента се мъча с 3 зъба със същия продълбочител с едно Мицубиши 24кс., 4х4, че и с кофа отпред и чисто нови гуми и то мощност има, не се товари особено когато тегли, но като запъне, всички колела му се пързалят и трябва да вдигам продълбочителя на всеки 5-10 метра и е меко казано отчайващо.
2. Мулчер 170-200см, но това е опционално, не ми е най-важното.
Засега съм се спрял на ЮМЗ, щото не съм старши експерт от Мототехника и е важно да е поносимо откъм трудност на обслужване, че и части да има и то не на цени "колкото половината трактор" за някои от тях...
Но ми предлагат за 2.5 пъти повече пари, внос от Холандия (още е там), един Deutz Fahr D7206. И той е само със задно, но е 70к.с. срещу 60 на ЮМЗ-то, има и 1000 оборота на вала. Не знам дали си заслужава (около 15К ще дойде) и дали може да се разчита за намиране на части за години напред...
И също си мислех, че искам Беларус 952 или друг от рода, с предно, но чувам от няколко места, че имали проблем с преден мост и може би не само. Но не знами колко е вярно. Иначе разбира се предпочитам да е 4х4 и някой кон отгоре над 60-те, но...
Та моля за съвет на къде да се насоча.
Благодаря!
/ След 13г. членство, акаунтът ми загина, щото не ме пуска без рождена дата, която пък не дава да я въведа. Затова нов профил /