Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремаркета с активен мост

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремаркета с активен мост

    Здравейте, някой запознат ли е с особеностите които има при експлоатация на ремарке с активен мост. Визирам синхронизирането с влекача. Благодаря за всяко мнение предварително.

  • #2
    В допълнение към темата- кардан с еднопосочна муфа на въртене доколко би осъществявал синхронизирането и при липса на скорости на силоотводния вал?

    Коментар


    • #3
      Никак.
      Грубо казано , предавателното число на дифовете в комбинация с размера на гумите на влекача и ремаркето трябва да са равни.
      Фиат Купе
      Опел Фронтера В
      Мицубиши Паджеро Пинин

      Коментар


      • #4
        Проблема е че съотношението на оборотите към дифта на влекача и на силоотводния вал не е константна величина, а ремаркето приема задвижване от силоотводния вал на влекача. Ползва ли се само на една определена предавка тогава разбирасе, може да се получи, но при различна друга- нищо.

        Коментар


        • #5
          Ти за каква точно дивотия питаш или ще правиш някаква самоделка? Иначе задвижването не е от силоотводния вал.
          Фиат Купе
          Опел Фронтера В
          Мицубиши Паджеро Пинин

          Коментар


          • #6
            Задвижване мост на едноосно ремарке от силоотводния на трактор при преминаване в проблемни терени.Силоотводния е само с 540 об/мин. Опитвал съм и версия с двигател на ремарке , работи но се усложнява цялата конструкция.

            Коментар


            • #7
              За извозване на дървесина

              Коментар


              • #8
                Дивотия самоделка значи. Задвижване не се взима от силоотводния вал, поне не на заводски конструкции.

                Най доброто което можеш да измислиш според мен е с хидромотор и да регулираш горе долу оборотите - лесно за изпълнение.
                Фиат Купе
                Опел Фронтера В
                Мицубиши Паджеро Пинин

                Коментар


                • #9
                  В далечния изток а и в Скандинавските страни аналогични конструкции се ползват, има и заводски версии. Хидро варианта си е готин, спор няма но налага монтиране на друга помпа с голям дебит и подходящ хидродвигател. Къде са слабите моменти при ползване на кардан с тречотка, след подходяща редукция допълнително на оборотите разбира се?

                  Коментар


                  • sek.1
                    sek.1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Кардана те ограничава в движението във всички плоскости . Маркуча когато е качествено направен има практически неограничена свобода на движението . Скъсан хидравличен маркуч се сменя за броени минути скъсан кардан ремонта е с дни .

                • #10
                  Някъде из форума има тема за ЗиЛ 131 и Урал на БНА с привод на ремаркето . Специално единя ЗиЛ 131 беше на школата за радисти и телеграфисти над Бистрица и съм го виждал някога на живо . Това са уникални машини произведени в единични бройки и предполагам че са доста скъпи .
                  Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                  Коментар


                  • #11
                    Благодаря, ще го потърся, макар да се съмнявам, че ще успея да я открия.

                    Коментар


                    • #12
                      Взимал съм задвижване от двигателя на генератор за аварийно захранване и е подавано към моста му за да се задвижва в екстремална обстановка, но се усложнява и шумът о 2 двигателя едновремено си е изпитание за слухът.

                      Коментар


                      • #13
                        Тая схема със механично задвижването на ремаркето вече малко се обезсмисля от технологична гледна точка . Вече е нещо нормално да има камиони и влекачи с 4 - 5 и повече задвижващи моста . Тонажа и габарита вече го ограничава само регламентите и възможностите на пътната инфраструктура . Ремаркетата които возят свръх тежки товари обикновено са с електронно управлявано хидрозадвижване на всички колела . На времето в БЕТА покрай един проект разглеждахме различните видове силови задвижвания и това на ремаркетата на ЗиЛ и Урал даже и руснаците го признаваха за остаряло .
                        Последно редактирано от sek.1; 16-01-25, 09:24.
                        Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                        Коментар


                        • #14
                          Помпа на силоотводния вал и хидромотор. Успех.

                          Коментар


                          • #15
                            Да това си е най-елегантната версия, въпрос на подбор за параметри на нормално функциониране.Май ще е нужно да се редуцират оборотите на силоотводния- ниски са му за потребностите на помпа.

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X