Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся сервиз за Беларус 820 около Шумен и региона

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся сервиз за Беларус 820 около Шумен и региона

    Здравейте колеги , на приятел му се повреди трактора двигателя нещо се строши .
    Прихлопа за кратко и до там.Остана с вдигнат товарач.
    Машината е на 2800 часа от нова но е на 8 години.
    Търся вещ механик или фирма за ремонт в района.
    До сега не е създавала проблеми.Обслужвана навреме,няма течове,не смеси маслото и антифриза.
    Нивото на маслото към момента на аварията е на горна граница
    При опит да запали се чува стържене и чукане от двигателя и не сме правили повече опити.
    Предварително Благодаря.

    Н. Колев. тел. 0878737901
    Последно редактирано от Николай Колев; 08-09-21, 12:48.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

  • #2
    Пробвай в сервиза в тютюневата фабрика. Единия съдружник е Игнат(тук Wheeлs). Те са камионджийски сервиз, но понякога се занимават и с трактори, та ако нямат много работа може и да ви приемат. Работят по стария начин-честно и почтено.
    Като намериш Игнат му кажи, че Кольо от форума те праща, ти също се представи, че си от форума, така стават по-лесно нещата. Ама това при Игнат, другите даже не са чували за форума.
    Ако искаш-мога да ти дам телефона на Игнат, да се чуете предварително.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Моля, моля.
      Затова сме хора-да си помагаме.
      То и аз мога да му оправя двигателя, ама нямам и минутка свободно време. Допреди малко бях в комбайната, а съм едва наполовина на слънчогледа. А има и царевица, започва и есенната сеитба, абе като влезе Септември и ме обхваща тих ужас...

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Кольо в тая суша дето беше има ли царевица ?

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Има, макар и не много добра. Все пак е по-добре от миналата година де.

  • #3
    Оказа се задрал биелен лагер на 1 - ви цилиндър. Само лагера е повлякъл без да превърти в биелата.
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

    Коментар


    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      Що си мислиш, че не съм слагал?
      Показва с половин атмосфера повече, ама пак не е добре. Всъщност трактора работи и така, но когато го загрея хубавичко-аварийния датчик също сработва и светва лампа за маслото, свирва и зумера.
      При пробите с масло под налягане и двигател на земята, с картера нагоре(масленото корито го няма)-най-сериозния разход на масло беше от пръскалките за бутаката. Те са си обикновени тръбички, с малък отвор който би трябвало да ограничава дебита, но знам ли дали не са се износили. Не би трябвало отвора да се е разширил само от едното масло, но то е руска техника, там няма невъзможни неща.
      Бих сложил други, оригинални от вносителя, но вече ми писна от сваляне на двигател. Или просто да заваря отворчетата, и да дам да пробият малко по-малки. Или да си поръчам комплект зъбчатки за маслената помпа за да има по-голям дебит. Варианти има, но са все нестандартни, а трактора си беше съвсем в ред със все стандартния и неотварян двигател. Прост двигател е, няма нищо ново в него, концепцията си е същата като на тракторите от 70-те години, но това пусто налягане не мога да го намеря откъде се губи.
      Засега ще върви така, пък ще видим по-натам.

    • sek.1
      sek.1 коментира
      Редактиране на коментар
      Виж първо маслената помпа . Ако и се е скапал байпасния клапан като нищо от там бяга налягането .

    • Кольо
      Кольо коментира
      Редактиране на коментар
      На помпата няма никакви клапани, всичко е в един възел който се закрепва към блока. И съответно е сменен с нов. Помпата също е сменена с нова. Колянов вал шлайфан(без нужда според шлайфиста), и оставен на горната граница на стегнатост. Сменен "кавала" на клапаните с нов. Сменено турбото с ново.
      Преглед на всички точки по мазителната система, и само лагерите на разпределителния вал и втулката на междинната зъбчатка в ангренажа не са пипани, но при пробата с масло под налягане-от тези места едва просълзяваше, докато през турбото и пръскалките си течеше доста добре.
      Затова съмненията ми вече са насочени най-много към пръскалките, ама то колко може да се износят отворите им от едното масло дето минава през тях...

Активност за темата

Свий

В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

Зареждам...
X