Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"ПОМОЩ"-ХИДРАВЛИЧЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ ЗА "KOMATSU"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "ПОМОЩ"-ХИДРАВЛИЧЕН РАЗПРЕДЕЛИТЕЛ ЗА "KOMATSU"

    КОЛЕГИ ,СПЕШНО ТРЯБВА ДА НАМЕРЯ РЕШЕНИЕ НА СЛЕДНИЯ ПРОБЛЕМ:задната кофа се движе на ляво добре,нона дясно само до половината и спира .На секцията ,която командва движението на дясно извадих оста (стерженна)и се оказа малко,но достатъчно крива.От Бош-Киров ми казаха ,че цялата секция върви комплект и е много скъпа ще ми дадат цена в понеделник (1000-4000 лв).
    Мисля в един инстроментален завод да си направя само оста за 100-200 лв,но незнам какво ще стане.Ако някой може да помогне 0898645560
    Или ако някъде има части втора употреба за такива багери
    Благодаря ви предварително

  • #2
    Тая ос кво държи?

    Коментар


    • #3
      По нея има различни по големина дупки (1-3мм),когато се натисне тръгва кофата на дясно може и едновременно на горе .Хлабината е в микрони.

      Коментар


      • #4
        Значи това не е ос ами шибър. Така си и мислех.
        Говедата не щат да ти дадат само него заради ремонта. Освен комплекта уплътнители сигурно има и друг проблем. Иначе нямаше да се изкриви.
        Значи, вижте с вътромер колко е изтрит канала по който се движи пък той. Новият трябва да влиза плътно, иначе ще има пропуски на масло. Освен размерите, трябва и да е циментиран най-вероятно. За износоустойчивост.
        Ясно ли е от какво се е изкривил?

        Коментар


        • #5
          Така и не разбрах от обясненията, дали става въпрос за изпълнителен механизъм на завъртането на кофата на багера, или за управлението(разпределителя) на този механизъм. Все пак ГОРЕЩО препоръчвам замяната да е с оригинални части, макар че цената на БОШ си е направо ненормална. Потърси в нета има доста фирми които предлагат части за KOMATSU и виж дали нямат точно тази част която те интересува. Мойта практика е доказала, че частите произведени в БГ нито са евтини, нито са качествени. В същия момент съм намирал в нета, учудващо ниски цени за оригинални части. Така че действай!
          Поздрави
          ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

          Коментар


          • #6
            А, то все едно кое не се движи, това не е изпълнителен а разпределителен механизъм.
            Да, ремонта на такова нещо изобщо не е работа за улицата. Те затова и не продават частите отделно. Освен умения иска и изпитателен стенд. Имаме нещо в института, не знам дали и какво ще стане, обаче може да се опита. Останах с впечатлението че човекът сега иска да спаси положението, пък истинския ремонт - после.

            Коментар


            • #7
              Аха, ако е разпределител, може да се провери в магазините за хидравлика. Там разределителите не са чак толкоз скъпи(150-200лв мисля), просто трява да се подбере с подходящ дебит и присъединителен размер.
              ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

              Коментар


              • #8
                колко е голяма тази ос? Ако не е нещо грамадно може да се изправи и няма да има проблеми! За нова нещата са много сложни... Много е сложно да оцелите матеряла, има и циментации и процеси по обрабптките, които доста ще ускъпят нещата. В крайна сметка може и да стане по-здрава от оригинала, но на каква цена...
                Според мен най-добрата кръпка на нещата е изправяне на оста!
                Лек ден
                Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                Коментар


                • #9
                  Първо ви благодаря че се отзовахте бързо.
                  от сервиза на Бош Киров ми казаха ,че се е изкривила от работа.
                  От института в Габрово ще ми кажат от какъв материал да бъде.
                  Ще има термо обработка разбира се -дори три броя.
                  В деиствителност оста ще бъде направена перфектно спрямо оригинала .Това е много сериозна фирма и са ми приятели.
                  Оста е дълга около 20мм и не е много сложна като конфигурация .
                  Между другото ще се опитат да я изправят на преса ,но ми гарантират точност0,2мм.
                  Незнам само дали ще излъжа дявола само с тази ос

                  Коментар


                  • #10
                    Абе как на преса изпрява се на струг уффф
                    Щом е толкова малка оста не е проблем да се поправи на струг...
                    все пак късмет
                    Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                    Коментар


                    • #11
                      Мисля ,че на преса в дорник е по-добре.
                      Както и да е все пак ме интересува като се прави оста отделно от разпределителя дали ще стане ,но ако трябва да го свалям е голяма играчка и ВРЕМЕ

                      Коментар


                      • #12
                        Да, правилно е на пресата. Но 0,2 е направо трагично разминаване. Освен ако не съвпадне случайно.
                        Понеже нямаш заводския чертеж, нямаш и заводските допуски. А тая вече е работила и е трита. Значи външните размери трябва да се пуснат с плюс спрямо оригиналната и да се напасва с най-фината полирпаста. 1 000, или там 2 000 грита. Но по-добре някой който го е правил, че да не я изтрие елиптично или на стъпала. Термообработката - после.
                        То, в Габрово нали имаше институт по това ... Ако са останали хора от него, те без друго знаят несравнимо повече от нас

                        Коментар


                        • #13
                          Стефане извинявай сбъркал съм знака -0,02мм
                          Както и да е ,като разбрах колко струва ново (2500лв) и се замислих как да си го оправя сам.Ако щете вярвайте ,но само за 10 мин и един железен лев ,който да ограничи хода на тази ос ,която с течение на времето беше деформирала капачката в която опира и край с ядовете.
                          Без малко заради една спукана гума да ме накарат да си купя нова кола.

                          Коментар


                          • #14
                            Бе ... По моя опит това ще закрепи работата. За кратко обаче ...
                            Така че наистина си мисли за нормален ремонт. Това е натоварен агрегат, само с подлагане и кърпене няма да изкара дълго.

                            Коментар


                            • #15
                              Вместо железен лев да беше сложил една или две конусни пластина ,които същевремнно щяха да ти изпълняват и ролята на пружина и със сигурност щяха да ограничат крайния ход на стержена.
                              С какво налягане работи този разпределител?То ку виж съм измислил колко трябва да бъде заводската хлабина между стержена и корпуса Оперативна верига имаш ли и на колко налягане работи?

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X