Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

    Това което знам за него е:
    Създаден на базата на Газ - 51 и трансмисия от трактор ДТ - 20.
    Бронирана кабина;товароносимост 500 кгл
    Някой ако разполага с повече информация;чертежи;снимки;технически данни нека ги побликува.
    Благодаря предварително.
    Видях тези транспортьори преди 5 години качени на прицеп на магистрала "Тракия" ,надявам се , че не са пътували към "Кремиковци".

  • #2
    До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

    повечето неща,които откривам са на руски:
    http://images.google.bg/imgres?imgur...XA:en%26sa%3DN

    и още:

    http://images.google.bg/imgres?imgur...XA:en%26sa%3DN

    и още:

    http://scalemodels.ru/modules/photo/...t_cid_235.html

    тук има един форум със снимки, но трябва да се регистрираш:

    http://www.rusfront.com/forum/showthread.php?t=1806

    и още:
    http://panzer-papa.livejournal.com/65919.html

    или да не ти ги прехвърлям напиши в гугъл: "тягач т-20 комсомолец" и ще излязат и още неща
    LZ1GYY
    0898 436 956

    Коментар


    • #3
      До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

      правилната търсачка е Яndex
      ________________________________________________
      Subaru OUTBACK 2,5
      Hyundai TUCSON 2.0

      Коментар


      • #4
        До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

        Благодаря Ви,а продават ли се някаде и на каква цена?

        Коментар


        • #5
          До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

          Это проблема.

          Дело в том, что уже к середине войны эти тягачи вышли из строя. Единственный известный мне уцелевший экземпляр находится в Москве.

          Еще во время Зимней войны 1939-40 годов финнами были захвачены Комсомольцы. Всего их в финской армии было что то около 55 штук. Учитывая бережливость финнов, много машин уцелело до конца войны. Так вот в финнской глубинке теоретически можно что-то найти. Но шанс очень мал.
          Бира без ракия - парите на вятъра

          Коментар


          • #6
            До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

            Първоначално публикуван от Ingeneer Преглед на мнение
            Это проблема.

            Дело в том, что уже к середине войны эти тягачи вышли из строя. Единственный известный мне уцелевший экземпляр находится в Москве.

            Еще во время Зимней войны 1939-40 годов финнами были захвачены Комсомольцы. Всего их в финской армии было что то около 55 штук. Учитывая бережливость финнов, много машин уцелело до конца войны. Так вот в финнской глубинке теоретически можно что-то найти. Но шанс очень мал.
            Если это правда (а у меня нет абсолютно никаких причин сомневаться в сказанном), то то, что увидел наш коллега (в первом сообщении сказано, что он увидел пять (!) таких машин на трейлерах) это что-то другое, а не полубронированный гусеничный тягач "Комсомолец".

            Коментар


            • #7
              До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

              А он не мог спутать их с АТ-П. Машины более-менее похожи.
              П.С. Я думал, он имел ввиду 5 лет назад.
              Бира без ракия - парите на вятъра

              Коментар


              • #8
                До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                У нас было довольно много АТ-Л. Ими были укомплектованы батареи 57 мм автоматов С - 60. Там же водились и по одна или две штуки АТ-С, которые тянули СОНы. Но АТЛы строго похожи на грузовик. Хотя для непривыкшего ошибка вполне возможна.

                Коментар


                • #9
                  До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                  Вот Комсомолец у финнов http://mailer.fsu.edu/~akirk/tanks/f...omsomolets.jpg
                  Статистика по трофейной технике в финской армии http://www.porsimo.net/fb/info/armored.htm
                  В РККА http://upload.wikimedia.org/wikipedi.../Komsom_05.jpg
                  В музее в Москве http://www.battlefield.ru/tanks/koms.../komsom_11.jpg

                  А вот АТ-П
                  http://foto.rambler.ru/users/pblinov/atl/?p=1&sort=sort

                  Я далек от мысли, что коллега мог спутать с МТЛБ, например. Все ж бОльший размер и пулемет не на переднем щите.
                  Бира без ракия - парите на вятъра

                  Коментар


                  • #10
                    До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                    Ммммммм да ама като пооглегаш тези снимки маиче тези машини неса еднакви едната в музея има по два рвсора на комплект две оси а на другата не видях такова нещо.И двигателите на са еднакви единият пише за този в музея че е 4 цилиндра а този на снимката е шестак сигурно са няколко модела Комсомолец
                    0885 297985,мтел-Радо
                    0876 556870,виваком като домашен

                    Коментар


                    • #11
                      До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                      МТЛБ у нас была массовой. Выпускали сами, порядка 1 000 машин в год. На них катался десант танковых бригад до начала 80-х, потом на их базе выпускали самоходный 120 мм миномет Тунджа и БМП-23 Шипка. На что и пересели бригады. На них же ставили Иглу-10, комплексы управления артогнем дивизиона Вулкан, ПТУРСы, штабные, системы связи, полевые операционные батальонного звена, авианаводку. Уже после 90-го на крыше ставили ЗУ-23-2, и формировали рейдовые бронегруппы десантных батальонов. На них служило довольно много народу, перепутать - ИМХО стыдно Потом армии не стало, и их тоже нет.
                      Кстати, совершенно замечательная машина. Назначенный ресурс до первого капремонта - сугубо гражданский - 50 000 км. Был бы жирным олигархом - купил бы три. Ну, может пять на крайняк. Или десять, если не поймают

                      Коментар


                      • #12
                        До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                        Първоначално публикуван от Ingeneer Преглед на мнение
                        А он не мог спутать их с АТ-П. Машины более-менее похожи.
                        П.С. Я думал, он имел ввиду 5 лет назад.
                        Ну можно и спутался.То что увидел боле похожит на АТ-Т./Правилъно ГАЗ-69 на гусеницъl/.Но не нашол информации и принял, что ето именно ''Комсомолец''
                        Про граматику извините

                        Коментар


                        • #13
                          До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                          Първоначално публикуван от truk 6x6 Преглед на мнение
                          Ну можно и спутался.То что увидел боле похожит на АТ-Т./Правилъно ГАЗ-69 на гусеницъl/.Но не нашол информации и принял, что ето именно ''Комсомолец''
                          Про граматику извините
                          Ничего, ничего
                          Как вариант - АТ-Л. Он все же поменьше. АТТ - ну просто очень здоровая машина, с ходовкой Т-55. Я такой как-то водил. Уехал в болото (рычаг поворота косячил) так выехал обратно - ЛЕГКО.
                          Бира без ракия - парите на вятъра

                          Коментар


                          • #14
                            До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                            Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                            МТЛБ у нас была массовой. Выпускали сами, порядка 1 000 машин в год. На них катался десант танковых бригад до начала 80-х, потом на их базе выпускали самоходный 120 мм миномет Тунджа и БМП-23 Шипка. На что и пересели бригады. На них же ставили Иглу-10, комплексы управления артогнем дивизиона Вулкан, ПТУРСы, штабные, системы связи, полевые операционные батальонного звена, авианаводку. Уже после 90-го на крыше ставили ЗУ-23-2, и формировали рейдовые бронегруппы десантных батальонов. На них служило довольно много народу, перепутать - ИМХО стыдно Потом армии не стало, и их тоже нет.
                            Кстати, совершенно замечательная машина. Назначенный ресурс до первого капремонта - сугубо гражданский - 50 000 км. Был бы жирным олигархом - купил бы три. Ну, может пять на крайняк. Или десять, если не поймают
                            Да, мотолыга - уникальная машина. А еще встречался вариант с автоматическим 82-мм гранатометом "Василек".
                            Бира без ракия - парите на вятъра

                            Коментар


                            • #15
                              До: Търся информация за полуброниран верижен транспортьор "Комсомолец"

                              У блин, очепятка. Там Стрела - 10, не Игла, разумеется.
                              А вот до Васильков и Нон наша армия не дожила ...((( Я верю, она снова будет, и будет все.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X