Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с ГУР на МТЗ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Проблем с ГУР на МТЗ

    Ако можеш да снемеш дължината на тялото на цилиндъра от болта до капачката,която го затваря без пръта.По снимките изглежда досущ като моя,но се оказа че тези цилиндри са 1000 модела.

    Коментар


    • #32
      От: Проблем с ГУР на МТЗ

      Колегата от руския клип си е решил проблема,като просто е поставил планката наобратно(малко не ми харесва чопа за цилиндъра).https://www.youtube.com/watch?v=GpPH8VH2h6M&t=143s
      Аз мисля да му уеднаквя завиването като разширя моста отпред с един отвор и преместя цилиндъра по планката така че средата на хода му да се пада при гуми сочещи напред.Единствената промяна която ще се наложи е удължаване на кормлината щанга.В момента надясно завива г/д нормално наляво завива прекалено много,дотам че тръбата,която свързва двата хебела опира в централния болт,преди хебела да опре в моста.

      Коментар


      • #33
        От: Проблем с ГУР на МТЗ

        Още не съм измерил цилиндъра . Аз лично не бих го направил като руснака, въобще не ми изглежда добре.
        Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
        Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

        Коментар


        • #34
          От: Проблем с ГУР на МТЗ

          Предполагам е със същите габарити като моя(като го гледам по снимката),при мен тялото на цилиндъра е 37 сантиметра от оста на болта,който го захваща за планката до ръба на капачката,която го затваря.Аз и да искам не мога да обърна планката,понеже отвори за болтове нямам и съм я карал на цял шев от 4те страни към гредата на предния мост.

          Коментар


          • #35
            От: Проблем с ГУР на МТЗ

            Разстоянието от началото на цилиндъра до ръба на капачката е точно 40 см.
            Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
            Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

            Коментар


            • #36
              От: Проблем с ГУР на МТЗ

              Благодаря ти още един път,че се нае да го измериш и него.Днес си реших проблема и пуснах трактора в движение,остана само да направя новата щанга в човешки вид и да сложа по-къси маркучи.В момента завива до откат и в ляво и в дясно.Работата стана след като разширих предницата,както си беше със секторната кутия 2 отвора се показват навън от моста и удължих щангата с 25см сега вместо 75см както е заводската за беларус 952 се получи 100см.Правото положение на волана идва на средата на хода на цилиндъра,като цилиндъра е монтиран на най-далечния отвор на планката.В близките дни като нещата придобият по-лицеприятен вид ще направя снимки,при мен изработката е малко по-сиромашка.Кормилната щанга реших да е плътна от Ф40,ще се издълбае по 20см от двете страни и ще се пуснат резби.Остава недостатъка че при евентуале проблем със щангата няма да я има в магазина,а ще трябва да се изработи нова,но пълна радост няма.

              Коментар


              • #37
                От: Проблем с ГУР на МТЗ

                Kirilpm - Някой ползват конзолата за казана ,или заварят нова такава.Според мен не е удачно ,защото маслото ще бъде замърсено. Маслото е МХЛ 46 (поне ние такова ползваме) Казан оригинален неръждаем за маслото на орбитрола се продава за 60 лева от Оптиком / Китка.

                Коментар


                • #38
                  От: Проблем с ГУР на МТЗ

                  Днес завърших преработката,останаха само капаците.Цялата работа от до излезе 834лв,като поради липса на време и материал закупих съда за орбитрола готов от магазина,иначе щях да си го правя сам.За колегите,които се интересуват това са цените на частите с ДДС(компромис с качеството не е правен все пак става въпрос за кормилна уредба).Цилиндър Ц50 154лв,Планка за цилиндъра 40лв,Хебел с 2 отвора 66,Нипели от инчова към 20мм стандартна за руските хидравлики 12лв,болтове за цилиндъра 2х47лв,НШ10+ 2 гарнитури 48лв,орбитрол 190лв,съд за орбитрола 190лв и 2 маркуча 40лв.От цялата преработка са спестени новия преден мост,понеже реших да заваря планката,нова кормилна щанга,понеже си запазих старите болтове и старата ширина на моста,направих самоделна и нов десен хебел.Можеше да се спести и помпата,но старата е вече над 30 годишна и реших да я пратя в почивка.Ето и снимки за бъдещите колеги,които се наемат да преработват системата.При тази преработка за да се запази старата ширина на предния мост и за да не се сменят шенкелите се налага изработката на нова щанга дълга 100см,ползвал съм дебелостенна тръба 40мм/20мм като в нея се заварят двете цанги от старите кормилни щанги.Верно,че щангата е дълга но при 10мм стена предполагам няма да има проблеми.
                  http://kirilpm.snimka.bg/photos-from-gsm/tk80.5115269

                  Коментар


                  • #39
                    От: Проблем с ГУР на МТЗ

                    Първоначално публикуван от htz180 Преглед на мнение
                    Kirilpm - Някой ползват конзолата за казана ,или заварят нова такава.Според мен не е удачно ,защото маслото ще бъде замърсено. Маслото е МХЛ 46 (поне ние такова ползваме) Казан оригинален неръждаем за маслото на орбитрола се продава за 60 лева от Оптиком / Китка.
                    Предпочетох да не ползвам казана за голямата хидравлика,понеже дълги години трактора е каран с изгоряло масло,отскоро се кара с МХЛ и тепърва ми предстои да се занимавам с нея,на пръв поглед няма сериозни поражения,но не ми се рискува,понеже доколкото знам орбитрола е чувствителен към замрърсявания в маслото.Сега след като изора мисля да сменя филтъра и маслото като след разработката,понеже и НШ-то и орбитрола са нови.Системата събира едва 3л МХЛ та не е огромен харч,а оригинлания ладов филтър е 6лв.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Проблем с ГУР на МТЗ

                      Сега видях снимките хубаво... което обезсмисля написаното от мен .Гледал съм темата само до края на 1-ва страница......
                      Сори
                      Последно редактирано от htz180; 13-12-17, 22:23.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Проблем с ГУР на МТЗ

                        Аз и на беларуса 952 съм му преработил системата за управление със самостоятелен съд за маслото (от ЮМЗ)
                        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:filtyr UMZ 6.jpg
Прегледи:1
Размер:81.6 КБ
ID:5775918Натиснете снимката за да я уголемите

Име:maslen bak ot UMZ - 6.jpg
Прегледи:1
Размер:60.7 КБ
ID:5775919

                        Коментар


                        • #42
                          От: Проблем с ГУР на МТЗ

                          Ако знаех,че този тип резервоари имат филтър,щях да го направя така,а орбитрола да го обеся на един П образен профил.Сега 3/4 от съда стои празен когато нивото е нагласено по щеката,но според мене тази щека е жив ташак и си го пълня още 1л отгоре.

                          Коментар


                          • #43
                            От: Проблем с ГУР на МТЗ

                            Това е стандартен резервоар използван в някои руски автомобили с хидравлично управление в комбинация с пластинчата хидравлична помпа.Към него има и радиатор за охлаждане на маслото във вид на огънати на серпентина алуминиеви тръби.На механичната ми ножовка Силистренско производство повдигането и подаването се извършва от хидравличен цилиндър и там резервоара е същия.
                            При хидравличното управление на МТЗ-то пригодено с такъв съд може би ще се наложи да има и радиатор да се охлажда течността.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Проблем с ГУР на МТЗ

                              За 2 дена работа греене не съм забелязал,съда е съвсем леко топъл на пипане,но времето е сравнително хладно и предполагам че ако грее лятото ще си проличи.Точно с идеята да избегна прекалено загряване на маслото и да се разтече отвсякъде долях повече масло.В готовия съд със стойка за орбитрола просто е бодната една щека за лада 1500,един бог знае какво общо има нивото на маслото в ладовия двигател и хидравликата на трактора

                              Коментар


                              • #45
                                От: Проблем с ГУР на МТЗ

                                Вече две години съм с този резервоар и няма проблеми с греене.
                                Преди да преработя системата ...когато трактора оре и хидравличното масло се загрее ....тогава управлението ставаше по трудно (трябваха високи обороти да завива).
                                Сега вече го няма този проблем!
                                Карам го с мхл 46 и няма проблеми....дори и в зимата не се чува да свири помпата при завиване.
                                Само един съвет не ползвайте отработено двигателно масло - много гъсто е ..... помпата ще протече на 2 година

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X