Вчера торихме цял ден и като се прибрахме забелях , че от една тръбичка която се намира под нафтовата помпа и идва някъде отзад между помпата и двигателя капе черна нафта.Трактора иначе пали и работи нормално, но капе постоянно докато работи, а като угасне изтича около половин литър нафта и спира.Сега отивам да го запаля отново и ако пак тече май ще трябва да свалям помпа ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Горивна помпа на ЮМЗ
Свий
X
-
От: Горивна помпа на ЮМЗ
На ГНП-то от вътрешната страна има тръбичка омотана като кльомба за излишното масло,изведена под подкачащата помпа.Това е само на старите ГНП-та със разделно мазане.За да тече от там нафта са свършили елементите и пропускат нафта в картера на помпата.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
-
От: Горивна помпа на ЮМЗ
Днес ми казаха , че има някакви клапанчета които затварят на легло от метал и като почнат да изпускат нафтата отива в картера на помпата.Посъветваха ме да сменя маслото и да видя за колко време започва да прелива , че било възможно само да сълзи и пълненето да става с месеци работа.Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.
Коментар
-
От: Горивна помпа на ЮМЗ
Ами тя цялата сглобка е метал в метал.Външната част(цилиндъра) на елемента уплътнява в алуминевият корпус на ГНП-то,а клапана го притиска като се разчита на шлайфани повърхости.Над клапана има пластмасова шайба която се натяга от щуцера на който са тръбичките за високо налягане,осгурени са по двойки против развиване.Най-вероятният теч е от неуплътнявне на елементите,което не пречи да пали от раз както и да няма разноцветни пушеци от аспуха.Имам две МТЗ-та,и на двете се събира нафта във картерите на ГНП-тата,годишно точа два пъти и наливам масло,това от десетина години,нищо им няма.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар