Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Треперене на двигателя

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Треперене на двигателя

    Здравейте колеги имам нужда от помощ със едно мтз 80, вчера при оран излезна проблем - при постоянна газ във браздата мисля че нещо изтропа, сега точно за тропането може и да съм си го втълпил от шумотевицата, но от този момент нататък целия трактор трепери. Между 1200 и 1600 оборота целия трактор се тресе сериозно, най-добре работи на място под 1000 оборота, а след 1700 вече като че ли вибрациите са си старите, тоест са много по-леки, но вибрациите около 1400 тресат яко. Дали е във движение или на място няма разлика.
    Днес занесох да видят дюзите имаше 2 кофти, смених разпръсквачите но разлика нямаше/аз поне не усетих нещо осезаемо/. Първо реших да започна от дюзите и помпата, а помпата още не съм я свалял, но като че ли проблема е по сериозен.
    Последно редактирано от Schamane; 08-08-15, 14:53.

  • #2
    От: Треперене на двигателя

    Скъсан колянов вал? Или изпаднала тежест от вала(ако има такива де, не го знам този двигател).
    Във всеки случай нещо е изпаднало, или по някакъв друг начин се е разбутал баланса на коляно-мотовилковия механизъм. Може и нещо по съединителя да е, но тогава би трябвало да се усети по педала. Няма какво да е по помпата и дюзите, щом има тресене и вибрации те не са виновни. Разбирам, че искаш да започнеш от най-лесното, ама...

    Точи маслото, сваляй картера, и гледай. С писане ремонт не се прави.

    И да споделиш какво е излязло
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #3
      От: Треперене на двигателя

      Днеска свалих картера и случайно забелязах че перката на радиатора е счупена. Предполагам проблема ще е там...

      Коментар


      • #4
        От: Треперене на двигателя

        Надявай се...
        Има много лесен тест-сваляй ремъка, и ще си проличи веднага.
        Има ли желание-има и начин!

        Коментар


        • #5
          От: Треперене на двигателя

          Сигурни ли сте, че всички цилиндри работят? Като учех моята кошнина работи на бензин съм я карал на един, два и три цилиндъра. На ниски и на високи не тресеше.
          Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
          Телефон - в профила!

          Коментар


          • #6
            От: Треперене на двигателя

            Наистина може да се окаже проблема в перката.Виждал съм такова нещо при пластмасова перка на Жигула и имаше подобно тресене.Просто баланса на перката се нарушава сериозно,а и въздушната струя оказва своето влияние поради това,че оказва голямо съпротивление.
            Колегата както казва теста е прост,но при положение,че си свалил картера огледай внимателно всичко.Тези двигатели имат на коляновия вал противотежести,но ако нещо бутне там става голямо меле.

            Коментар


            • #7
              От: Треперене на двигателя

              Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
              Сигурни ли сте, че всички цилиндри работят? Като учех моята кошнина работи на бензин съм я карал на един,два цилиндъра.
              Баси мотора...
              Нищо не мога,и нищо не знам...

              Коментар


              • #8
                От: Треперене на двигателя

                Не ми остана време днес да слагам обратно маслото, да паля и т.н., а иначе перката е метална със 4 елемента, сега единия го няма. Днеска като я видях счупена се сетих, че аз ора на отворен капак подпрян със един винкел около 30см, който падна някъде, не го видях на земята и на двигателя - сложих една тръба и може би след не повече от 1 час нещо изтрака, но не бях сигурен защото отвсякъде гърми като на сватба. Сега като я видях се сетих защото перката не се е счупила от нитовете, а по-нагоре тоест е ударила нещо, та дори е крива.
                Колкото до неработещите цилиндри, трактора на място работеше като часовник и като е загрял пали по-добре от мерцедес и се форсира нормално, звука си беше стандартен просто тресеше, но аз дори и картера да се разцепи първо гледам дюзи и помпа, щото е по-лесно и по-малко боли главата. Обаче като сложих дюзите, а помпата е със елементи на 1 година и тресенето остана - малко се притесних.

                Коментар


                • #9
                  От: Треперене на двигателя

                  Днес смених перката барабар със ремъка, но реших да сменя и гарнитурата на картера е няма такъв филм! Гарнитурата е залепнала за блока и няма сваляне, хвърлих всичко и се прибрах, а утре цял ден ще стържа, от сега ми става лошо като се сетя.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Треперене на двигателя

                    Хи хи, който си има брадичка-ще си има и гребенче

                    Съвет:
                    Навярно имаш малък ъглошлайф. Купи си една телена четка за него(но не от твърдите, че са силно разбалансирани, и няма такова тресене, чак може да изтървеш шлайфа от вибрации), средно твърда върши идеална работа, и с нея остържи остатъците от гарнитурата. За няколко минути ще се справиш, това нещо яде старите гарнитури като топъл хляб...

                    Задължително слагай очила, или по-добре цял прозрачен щит, че хвърчат телчета с голяма скорост, и ако попаднат в окото-може и да го изгубиш. Аз съм малко небрежен в това отношение, но ползвам ли четката за шлайфа-задължително слагам очила. Та сещай се...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Треперене на двигателя

                      Първоначално публикуван от Schamane Преглед на мнение
                      Днес смених перката барабар със ремъка, но реших да сменя и гарнитурата на картера е няма такъв филм! Гарнитурата е залепнала за блока и няма сваляне, хвърлих всичко и се прибрах, а утре цял ден ще стържа, от сега ми става лошо като се сетя.
                      Няма руски дарак,на който гарнитурите(оригиналните) да не са лепени със тази помия,цепи се на две и няма стържене.Аз си правя шабър от парче лист от автоматична ножовка,заточваш едностранно с малък ъгъл и минаваш челно на шмиргела да се затъпи около 0,1мм.С така направеният иструмент стържеш на ръка,не използвай чук защото материяла е много крехък и се кърши,като хвърчи във всички посоки.Хареса ми метода на Колю,но не съм пробвал.
                      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                      Коментар


                      • #12
                        От: Треперене на двигателя

                        Е и добре заточено дърводелско длето върши хубава работа.Особено на места , дето четката не може да достигне.Но на ръка , не с чука.
                        Човешкият прогрес е резултат от обмен на информация?Аз поне съм съгласен.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Треперене на двигателя

                          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                          Хареса ми метода на Колю,но не съм пробвал.
                          Пробвай, и ще останеш очарован. Аз като видях за пръв път гледах ей така: Всичко лъсва до метал и чака само малко силикон и нова гарнитура.

                          Естествено, за местата където не може да се обработи с четката си трбва стържене, но в сервиза ние ползваме скалпел(за по-тънките места), или заточен лист от механична ножовка, но заточеното да не е перпендикулярно на листа, а да речем под ъгъл от 20 градуса. Нещо като длето-едностранно заточено, но като си го представивсе едно е трапец, с дъъълги основа и горна част, а наклонента е под ъгъл.
                          И когато се изтъпи острието-заточвам си го на шниргела, ама без да го затъпяван нарочно. Да, така няма да се изхабява лесно, но пък и не реже достатъчно добре. А на нас ни трябва яко наточено острие, което може и да се изтъпи след една педя остърган метал, но единствено при ртакова заточване върши работа. Ако го затъпим предварително-чакай резултат.

                          Такова затъпяване се прави на секачите. Те работат с груба сила, и остротата на заточения ръб не е толкова от значение, а лекото затъпяване на ръба се отразява добре на дългото държане на "ряз".
                          Докато при стъргалките се търси колкото може по-остър ръб, и се гони именно този резултат. И като се изхаби-заточва се наново. Играчка е, но единствено това работи.
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Треперене на двигателя

                            Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                            Докато при стъргалките се търси колкото може по-остър ръб, и се гони именно този резултат. И като се изхаби-заточва се наново. Играчка е, но единствено това работи.
                            Със остър ръб захапва и сваля метал,особенно Халумин,на чугун също не прощава.За целта пилвам насрещно на шмиргела за да получа 90гр ръб от едната страна и към 75гр от другата.Почваш да жулиш,ако не ти оттърва обръщаш инструмента и нЕма начин да не стане,пак се слува някоя и друга деруга по метала,но е по щадящо.
                            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Треперене на двигателя

                              е днеска вече му чух гласа, пее като лястовица с новата перка! Колкото до гарнитурата... малко болна тема, но аз постъпих така: тясна шина около 1см и дебела около 5мм я заточех на ракетата като да режа хляб/няколко пъти се наложи/ и лекичко я почуквах, а след това със дрелка + четка всичко лъсна. Гарнитурата на картера е дебеличка и само с четката отнема доста време за това минах първо със подобие на секач. Ползвах дрелката, защото шлайфа няма как да го пъхна там, пречат биели, рама и какво ли не, но метода е горе долу еднакъв. Предполагам със шлайфа ще става по-бързо заради оборотите, но и дрелката е вариант за трудни места.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X