Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хлабина на клапани

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Хлабина на клапани

    Здравейте
    Имам мотофреза с този тип двигател.
    http://czhiearn.en.made-in-china.com...ne-HR240-.html
    Двигателят го дават 7 коня.
    Имах проблем с неравномерна работа, реших да видя хлабината на клапаните.
    Оказа се че изпускателния е с 0,10мм хлабина а всмукателния с 0,20мм.
    Принципно разликата трябва да е обратно, изпускателния да е с по голяма хлабина.
    Въпроса ми е какви точно трябва да са хлабините на клапаните?
    Последно редактирано от 1georgi; 04-04-15, 21:01.

  • #2
    От: Хлабина на клапани

    0,20/0,25 Всмукателни/изпускателни . Както са ти сега трябва като загрее да патка през ауспуха .
    Теч?! Какъв теч? Това под колата е просто потта на всички коне под капака!

    Коментар


    • #3
      От: Хлабина на клапани

      Проблема ти не е в клапаните, аз ги правя 0.15(всмук.), 0.20(изпуск.) така съм го чел че трябва да е за тези хонди.

      Коментар


      • #4
        От: Хлабина на клапани

        Ами проблема е ясно че не е точно в клапаните но се озадачих след като им измерих хлабините.
        Реално проблема се появи след 6 месечно стоене.
        Запали много трудно, първо се удави, после я оставих с изкарана свещ за два часа, след това запали но пак с доста дърпане след това си копаше без проблем до тук всичко нормално за един двигател.
        След още месец два идва ред на лозето, дърпам пали но като и дам газ за нормална работа започва да заглъхва и автоматичната газ задейства и вдига оборотите после пак падат и така се повтаря.
        Работи на пресекулки, като и стисна съединителя в първия момент тръгва и в следващия заглъхва и гасне.
        Смених и свещта, същата работа, разглобих и продухах и карбуратора пак така, тъкмо се отказах и взе че се оправи.
        Изкопах лозето и след това се зарових в клапаните, пак продухах карбуратора ще видя на другото копане как ще е.
        Тези хлабини 0.15 0.20 по спецификация ли са? До колкото помня на Москвича ги даваха такива хлабините.
        Не знам Хонда ли е китайски ли е но кобилиците са много китайски направени, направих ги на 0.20 0.25 и имам чувството че ще се откачат и ще излетят на някъде.

        Коментар


        • #5
          От: Хлабина на клапани

          Имам фреза с китайски двигател и прблема е подобен при мене, в началото като нова си работеше нормално, но с времето без натоварване си мени оборотите, като съм на малко газ глъхни. Оказа се проблема в пружинката на щангичката на регулатора. Намери и я смених, но сега пак дава подобни признаци. Тази пружинка е от някакъв калпав материал и от топлината и времето си променя качествата.

          Коментар


          • #6
            От: Хлабина на клапани

            Колега тази пружинка служи единствено и само да обира луфтовете които се плучават на местата където е закачена щангата(тела) за газта, просто трябва да я има никакви други изисквания няма към нея. А колебаенето на оборотите най-често е от запушен карборатор имайте в предвид обаче, че почистването на този модел карборатор нее толкова просто и с продухване не винаги става, трябва си вадене на жигльор​ИТЕ.
            А за клапаните: да тези хлабини са от рем. ръководство.

            Коментар


            • #7
              От: Хлабина на клапани

              Тази пружина служи за регулиране на газта да е на постоянни обороти, независимо от натоварването при зададеното положение на газта. Казва се всережимен регулатор и има за цел да отваря клапата на карбуратора, след като е зададено от лоста за газта, какви максимални обороти да има двигателя. Обаче при омекнала пружина се получава че регулатора отваря повече клапата, вдига по-високи обороти и след това се затваря повече. Започват големи колебания на оборотите при ниски натоварвания. След като си я смених преди време, и се оправи. Сега пак ще търся да я сменя. При смяната я регулирах да стои при върната газ изпъната, сега стои единия и край с почети 1см хлабина. Може да си представиш колко се е отпуснала. Двигателя е със сигурност китайски. Имам Хонда на мотоблок и там нямам никакви проблеми.

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X