Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лека спънка с Болгар

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лека спънка с Болгар

    Здравейте, забелязах че от шапламента/колектора ми тече масло точно на снадката със блока. После пък започва и от снадката на ауспуха със шапламента...а може и от ауспуха да хвърля, кой знае, а иначе си държи налягането 2.5. Какво мислите, сегменти ли ще са ? Гумички на клапаните ?
    Между другото, това като че ли се появи след като му нашибах олио , а във бързината като му наливах олиото с нафта обърках тубите и му налях м10д - 10л докато се усетя че е масло. Аз викам стана егати бълвоча, но пустиняка са реже като резарчка за дърва и само газ. После го забелязах това с теча, но е възможно и да няма връзка със горното, защото не го оглеждам всеки ден щателно.

  • #2
    От: Лека спънка със Болгар

    Първо, това че си го нахранил с М10Д и олио хич да не те тревожи. И двете неща са съвсем добри за дизелово гориво, само дето М10 май по-скъпо от нафтата идва. Така както разказваш най-вероятно нищо му няма, ами през нормалните за тая машина пролуки дето досега е минавал малко пушек, сега минава и малко недоизгоряло масълце. То сигурно и недоизгоряла нафта е минавала ама там няма как да я видиш защото се изпарява по-бързо, а и по-добре изгаря в двигателя.

    От олиото може да ти потече ГНП ама предполагам тя по малко така и така си тече, та едва ли ще го забележиш отведнъж.

    Първо провери дали губи прекалено много масло. Ако не - разгледай из Форума народът какви бъркочи сипва в колите си. Знам един който близо 20000км мина САМО на отработено масло. А ти на трактора не отработено, ами ново си сипал.

    Коментар


    • #3
      От: Лека спънка със Болгар

      Цъ. На тракторите няма пълно изгаряне, тъй като са нискооборотни. На ЮМЗ-то оливаше целият двигател. Бях писал в темата за алтернативните горива и там така ми казаха. Всъщност болгара е с около 15%по-бързооборотен, така че може и да му се получи, но при ЮМЗ... не е приятна картинка. Иначе помпата къде има гумички че да потече . А м/у другото доста болгари съм забелязал които работят почти през целият ден на ниски обороти да им тече масло/нафта от колектора.
      Кольо Динев

      Коментар


      • #4
        От: Лека спънка със Болгар

        Много ще се радвам да сте прави, сега понеже е студено, седя и си мисля само лоши работи.

        Коментар


        • #5
          От: Лека спънка със Болгар

          Нищо му няма, смени маслото на двигателя с истинско, имах същия проблем с лукойлско масло. Вече никакво българско масло.
          ТЛК 80 4,2ТД-95г

          Коментар


          • #6
            От: Лека спънка със Болгар

            Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
            На тракторите няма пълно изгаряне, тъй като са нискооборотни.
            Няма пълно изгаряне, защото са стари. Ела да видиш на по-новите трактори как няма пълно изгаряне, нищо че са нискооборотни. Има такива дето ако ги вкараш в София през ауспуха ще изкарват по-чисто отколкото са засмукали във филтъра.

            Коментар


            • #7
              От: Лека спънка с Болгар

              Какво имаш предвид под стари. Стари като технология или като амортизация. ЮМЗ-то беше след основен ремонт на двигателя и помпата, ревизирани дюзи. На практика нов двигател.
              Кольо Динев

              Коментар


              • #8
                От: Лека спънка с Болгар

                Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
                Какво имаш предвид под стари. Стари като технология или като амортизация.
                И двете.

                Коментар


                • #9
                  От: Лека спънка с Болгар

                  Първоначално публикуван от Schamane Преглед на мнение
                  Здравейте, забелязах че от шапламента/колектора ми тече масло точно на снадката със блока. После пък започва и от снадката на ауспуха със шапламента...а може и от ауспуха да хвърля, кой знае, а иначе си държи налягането 2.5.
                  Нищо му няма на трактора,на тези мотори(Д-243),шпилките които държат изспускателният колектор,са със проходни отвори които съвпадат със вертикалните във които са повдигачите на кобилиците като през тях се отича маслото в картера.От тежестта на кюнеца се разхлабват и протича масло през резбите,трябва да ги притегнеш.Ако ти се занимава извади шпилките от главата,обезмасли и сложи лепило.
                  Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X