Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ДекоMпресор на владимировец/шаси

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ДекоMпресор на владимировец/шаси

    От известно време стана почети невъзможно да се включва и изключва декомпресора. Днеска с докато го изключа за да запаля беше нещо мъчително. След като поработи малко двигателя и започна леко да се включва/излкючва. Къде може да е проблема? До сега не съм разглобявал такъв двигател и си нямам идея къде действа. Ясно ми е че надига кубилиците и отваря клапаните, даже предполагам че отваря само изпускателните клапани. Предполагам че самите повдигачи имат някакво уширение и чрез лостов механизъм в уширението се надигат повдигачите.

  • #2
    От: Деконпресор на владимировец/шаси

    На прав път си за действието на декомпресора.За разлика от други машини на които декомпресора действа на кобилиците този действа на повдигачите.Много е лесен за демонтаж и ремонт.Проблема ти е предполагам или в лостовата с-ма или захапва в блока там дето се държи от планката.
    Ето и схема.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Scan0001.jpg
Прегледи:1
Размер:64.4 КБ
ID:5618509

    Коментар


    • #3
      От: Деконпресор на владимировец/шаси

      Днеска се движи доста лесно. Не мога да си обясня какъв е проблема. Обмислям да сложа редукторен стартер. Казват че с него паленето е лесно и без декомпресор. Другия вариант е да имам голям акумулатор, но за момента е безсмислено да се купува. Почети цяло лято палих шасито със стария акумулатор на колата. Сега е със 100Ач и 780А пусков на около година и половина. Пали ама трябва декомпресора. Сложих и дроселен диск на вентилатора. Миналата година на тази темпрература със същия акумулатор не можех да запаля.

      Коментар


      • #4
        От: Деконпресор на владимировец/шаси

        Моята препоръка е:- И да поставиш стартер с редуктор пак използвай декомпресора ще удължиш живота на стартера и акумулатора.Не е за пренебрегване първоначалния пусков ток.
        Провери все пак всички механични връзки и самите повдигачи на декомпресора ако пак откажат да се движат нормално.

        Коментар


        • #5
          От: Деконпресор на владимировец/шаси

          Какъв е този акумулатор :O Търси проблем в стартера щом ти трябва толкова голям. Ние МТЗ 80 палим със 72ач с редукторен стартер.
          Кольо Динев

          Коментар


          • #6
            От: Деконпресор на владимировец/шаси

            Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
            Какъв е този акумулатор :O Търси проблем в стартера щом ти трябва толкова голям. Ние МТЗ 80 палим със 72ач с редукторен стартер.
            Няма проблем в стартера. Щом е оригиналния/СТ-222А/ иска доста ток за да работи нормално.Оригинално Т-25 идваше с два акумулатора 6v свързани последователно общо 155Ah може и при Т-16 да е така/на тези трактори стартерите са еднакви/.Редукторните стартери са вече друга работа,но и при тях трябва да се внимава за пусковия ток защото при изтощени акумулатори се получава пад на напрежението и рязко покачване на тока което може да доведе до пробив в стартера.

            Коментар


            • #7
              От: Деконпресор на владимировец/шаси

              И нащо мтз е с редукторен стартер от 3-4 години и 75амп акумулатор, няма проблем с паленето, на шасито и там сложих същия преди 2г и пак 75амп акумулатор, родих се, декомпресора не го бутам и при -10градуса, пали часовник , ползвам го цяла зима, я дръвца да си докарам я нещо друго, да не наливам вода на другите машини.
              П.С. оригиналния стартер на мтзто го подарих на един колега, спомен ми остана само голямата стойка от акумулатора, а на шасито ми беше чисто нов и със 125амп зор палеше все трябваше да му чета книга и да му се моля, него го продадох с кеф

              Коментар


              • #8
                От: ДекоMпресор на владимировец/шаси

                Аз моя Владимировец „20 и кусур годишен“го паля с акумулатор от лека кола.....след като изчистих минуса на стартера..преди това беше ужас то помощни акумулатори то бичета то ужас...са си пали до минус 2-3 градуса с акумулаторчето

                А декомпресора е много важен за палене при студено време...виж щангичките как се движат да не се е откачило нещо ...некой да ти дърпа и връща лостчето а ти гледай как се движи и дали се движат малките лостчета...
                К мирной жизни не пригоден.
                Най обичам, обстановката да е максимално близка до бойната.
                ГАЗ 69 ГАЗ 53 ЗИЛ 157

                Коментар


                • #9
                  От: ДекоMпресор на владимировец/шаси

                  Не съм палил шасито от доста време, но полседно се беше оправил сам декомпресора. С паленето нямам проблеми, когато използвам декомпресора правилно. Имам 100Ач акумулатор сега и миналата зима с него палех. Лятото бях сложил стария акумулатор от колата ми, с който не искаше да пали колата ми, но шасито си палеше без проблеми. До преди 2 години баща ми го кара двигателя с масло М10 от преди много години. Реших изцяло да го забравя това маслко, понеже двигателя е на около 100 моточаса. Сега е с 10w40 и се усеща разликата в паленето. Лятото в жегите при натоварване налягането на маслото пада до 2 атм и загрява до около 80 градуса. Като цяло тази година съм му навартял най-много моточасове.

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X