Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

    Здравейте хора,въпроса ми е много мизерен ,меко казано ,но няма,кого другиго да попитам.Искам да прочета и други мнения.Бих искал да знам в коя посока се върти радиаторната перка на двигател на гредер,булдозер или др.някаква земекопна машина,която не развива високи скорости,а и в повечето случай двигателя на тези видове машини,е разположен в задната част на рамата.Дали перката на радиатора,обдухва въздушния поток към двигателя или обратно навън от машината т.е назад,това искам да знам.Мисля ,че на двигател на лек автомобил,перката върти към двигателя и въздуха излиза под пода на купето,на автомобила.Според мен е така,заради челното съпротивление на въздуха,което оказва влияние на радиатора по време на движение напред и,за да се запази в оптимални граници дифузията,ако може така да го кажем.Р.перка следва въздушния поток,това ме кара да си мисля,че при тези машини,като гредери,булдозери и др.,на които ДВГ е задно разположен и не развиват високи скорости,които не нарушават въздушния поток на охладителната с-ма би могло да е възможно да обдухват навън,а не към двигателя т.е да се върти в обратна посока ,това искам да знам.Благодаря предварително на оказалите съдействие.

  • #2
    От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

    Точно при земекопните машини нямам наблюдение,но при мотокарите струята е отвътре навън! В правилната посока разсъждаваш...
    ОФА ДБ 2.4 92 ML 270 CDI ETZ 250

    Коментар


    • #3
      От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

      Вентилаторът "смуче" въздух през радиятора като същевременно обдухва мотора,независимо къде е разположен.
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #4
        От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

        Обикновенно на пътно строителни ,земекопни машини включително и мотокари обдухването на радиатора става от двигателя навън с цел за по малка запрашяемост
        Най-добре е да имаш богати приятели!!!
        Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

        Коментар


        • #5
          От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

          Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
          Вентилаторът "смуче" въздух през радиятора като същевременно обдухва мотора,независимо къде е разположен.
          И на някои машини периодически обръща посоката на въртене за малко за да почисти от прахоляк радиатора.
          Глупости вършат умните хора, за останалите това е ежедневие.

          Пияният е винаги по-щедър от трезвеният... питайте катаджиите...

          Коментар


          • #6
            От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

            Аз преди време направих схема да обръщам перката на джипката при офроуд и в задръствания - имаше смисъл, значително по-малко жега правеше в купето. Има тема тук във Форума. Номерът беше да не я забравиш включена наопаки като тръгнеш по пътя. Предполагам при земеделската и строителната техника е същото, с тази разлика че насрещният "вятър" няма шанс да ти обърка сметките.

            Пак в онази тема някой намекна че при някакви мотоциклети се обръщала посоката при престой, за да не духа жега в краката на моториста.

            Традиционно радиаторът на колата е отпред за да го духа насрещният вятър. Перките са прибавени на следващ етап от развитието на техниката.

            Коментар


            • #7
              От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

              От преки наблюдения : при челен товарач (фадрома) перката духа в посока от двигателя към радиатора .

              Коментар


              • #8
                От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

                Благодаря все пак,за вашите мнения,но ми изглежда,че си противоречат.Някой хора твърдят,че е възможно,да е на вън струята,а останалите се придържат,към друга версия,апропо няма еднозначно мнение.Конструктивно е възможно според мен,но дали е ефективно и приложимо в индустрията,не знам.Ако съм го видял това с очите си,което ме интересува нагледно,кое как е по принцип "око да види,ръка да пипни",както се казва,нямаше да давам повод,да се дискутират такива кьорави теми.Ако имаше,някой някакъв мултимедиен файл ,да разбули малко или много мистиката,щеше да е повече от добре.Някой ден,ако ми се отдаде някаква възможност,да надзърна под корубата на някой кьорав мотокар,ще се просветя по въпроса,малко или много,надявам се =D .Благодаря ви,за мненията хора,все пак надявам се,да не е предизвикала повод за смях,сред някой от вас.Още веднъж,покорно благодаря на отзовалите се.

                Коментар


                • #9
                  От: Посока на въртене,на радиаторна перка на земекопна машина.

                  много правилно ти казаха, че има различни решения.............. нет имаш, гугъл нямаш ли за клипчета като това:

                  ________________________________________________
                  Subaru OUTBACK 2,5
                  Hyundai TUCSON 2.0

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X