Колеги някой слагал ли е по- голяма помпа на юмзто, мисля на фадромата да слагам от т150 кръгла, че бавно работи с 32ка, налагах я грубо и май ще стане, само трябва да преправя входа и изхода. Гледах в едни руски форуми колегите ползвали такива плочки за преходник ;. Само незнам да не би да се наложи малко да режа от гредата. Дайте мнение. Другия вариант е отзад на вала с редуктор.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Свий
X
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
НШ-32 е определено слабо за фадромно устройство,особенно ако е износено и загрее ли маслото операциите стават много тегави.Със 50-то нещата ще са малко по-добре,определено ще трябва фланец и нови цуцери към помпата,вала със шлиците е 1/1,има и овален модел като на ЮМЗ-то,но не е за препоръчване,бързо се скапват З-етките които уплатняват помпата вътре.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Това е кръгла(не е овална) помпа НШ-50,има я поставена на Т-150 и ДОН,бетон са,само гледай да не попаднеш на рециклирана,че ще береш ядове.Със какъв разпределител си,на фадромните устройства ръчките не трябва да заключват и нямат положение "плаващо",с цел безопастност.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Може да имаш проблем само с дебита- по-голям е и може да ти загрява по-бързо маслото.
Най -вероятно твоята НШ32 вече е сдала багажа. Ако искаш- пиши на лични -мисля че мога да помогна.
Не се лъжи да се купуваш рециклирана- от 20 години опит казвам: зъбна помпа се ремонтира с нова!
Това е мнението и на един от конструкторите им в Казанлък.Ясен: ”в Наречен си лекувам нервите от форумното модериране...”
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Може да се наложи да смениш и разпределителя защото новата помпа ще го напъва доста повече и предполагам че ще почне да избива.
Аз не съм виждал този разпределител да оправлява по голяма помпа от НШ-32.Винаги се оглеждайте наляво и надясно , когато пресичате на червено.
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Днес сложих нова нш32, разпределителя е без плаващо положение, с новата помпа заработи малко по-добре, тези дни ще товаря камион и ще видим дали ще бера ядове. Между другото видях на един болгар с багерна уредба помпа поставена отзад на силовия вал, като вала влиза в самата помпа, нямах време да й видя параметрите, но утре ще я видя тази работа.
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Първоначално публикуван от Lyudmil_Mitkov Преглед на мнениеДнес сложих нова нш32, разпределителя е без плаващо положение, с новата помпа заработи малко по-добре, тези дни ще товаря камион и ще видим дали ще бера ядове. Между другото видях на един болгар с багерна уредба помпа поставена отзад на силовия вал, като вала влиза в самата помпа, нямах време да й видя параметрите, но утре ще я видя тази работа.
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Първоначално публикуван от Decho Nissana Преглед на мнениеИ аз имам проблем с тия помпи, нещо не ми става работата. Имам НШ32 и се чудя дали ще е по добра НШ50, дали лебедката ще стане по мощна. Мерси предварително!
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Първоначално публикуван от Decho Nissana Преглед на мнениеИ аз имам проблем с тия помпи, нещо не ми става работата. Имам НШ32 и се чудя дали ще е по добра НШ50, дали лебедката ще стане по мощна. Мерси предварително!
Багерите направени на ТК-80 /бяха нещо обозначени БХ и някакви цифри/въртят хидравличните помпи на силоотводния вал при обороти 1050 за мин.
Помпите са две и мисля бяха с ляво и дясно въртене.Това е така по ред тех. изисквания.В процеса на работа действат два разпределителя и се захранват автономно.
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
На Каварненските багерни уредби,поставени на ТК-80,помпата е една,върти се от вом-а и е НШ 100,съответно и разпределителя е различен.При фадромното устройство,на разпределителя му е все едно със какъв дебит е помпата,граничните налягания са едни и същи(около 180 ат,ако не бъркам),просто за единица време,изместването на плунжерите ще е по-бързо.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнениеРазликата между двете помпи е в дебита.НШ32 има дебит от 32куб.см. за един оборот,а НШ50 има дебит от 50куб.см. за един оборот. Иначе наляганията които правят са едни и същи. Дебита се мери при обороти 1400 за мин. И от това следва,че НШ32 има дебит от 45л. за мин.,а НШ50 има дебит от 70л. за мин. Всеки един разпределител има тех. данни какво може да поеме като налягане и дебит.При положение,че не е подбран правилно може да се получи дроселиране,а от там и греене. Ако лебетката е с хидромотор ще има ефект защото дебита е по-голям,а той определено влияе върху мощността.
Багерите направени на ТК-80 /бяха нещо обозначени БХ и някакви цифри/въртят хидравличните помпи на силоотводния вал при обороти 1050 за мин.
Помпите са две и мисля бяха с ляво и дясно въртене.Това е така по ред тех. изисквания.В процеса на работа действат два разпределителя и се захранват автономно.
Коментар
-
От: НШ 50 вместо НШ 32 на юмз
Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнениеАко лебетката е с хидромотор ще има ефект защото дебита е по-голям,а той определено влияе върху мощността.
Единственият начин това да стане е ако хидромотора е износен и се е получил голям пропуск на масло, но при това положение по голямата помпа не е решение защото маслото ще започне да прегрява за отрицателно време.Последно редактирано от Emil_Pz; 13-11-12, 20:56.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар