Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Западните машини или всичко различно от Руско.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: Западните машини или всичко различно от Руско.

    Колега, тук не опирам то познания по руските батали. Прекалено ми е натоварено да се занимавам да обръщам внимание на едно желязо, имам много по-важни неща за праване. Увеличава ми се бройката на животните всяка година, горе доло с 40-50 броя и все разширявам, все правя нови ферми, но немога да отделя време да правя това старо руско желязо. Колко бил лесен и ремонто пригоден неме интересува, докато има кой да го прави и да движи - ще го правя, пък колко съм компетентен или ти колко си компетентен, ти си знаеш за теб, аз си знам за мен. Решил съм да взимам трактор, помолих за съвет, но винаги се получава, че ти обяняват колко си тъп, некадърен и не разбираш от техника. Един път го ремонтирах тоя с баща ми, беще преди много време. Изгара доста години безпроблеми, но с последствие работата ми се увеличи двойно - все пак 200крави не се гледат лесно, особено в балката, където има по метър сняг. Аз един Зил немога да събера вече една година, камоли да ремонтирам кокал, който не струва и за изхвърляне на оборски тор. Поздрави

    Коментар


    • #32
      От: Западните машини или всичко различно от Руско.

      Защо не се ориентираш по някоя програма и да вземеш нов?Преди година вървеше мярка 121,по нея взех хърлеманите,мисля,че за животновъдите има някаква преференция,поинтересувай се,вярно си е врътня с набирането на документи,но си заслужава.Не,че те зарибявам,ама новото си е ново,ей го единия и пенсионера Пенчо,преди две седмици го оборудвах с кофа,инак цяла година го прескачахме като голям камък,нямаше работа за него:
      Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

      Коментар


      • #33
        От: Западните машини или всичко различно от Руско.

        Колега, опитах с "програмите" на Държавен Фонд Земеделие. Дават машина, но искат 5 години на стои на стационар, с челен товарач и да изхвърля само торта на животните. Нямам изгода аз от такава машина, да имам лъскав трактор и да стои само за 40-50 ремаркета тор. Относно Болгара, това е истински руски Болгар, там работите са правени по-истински, моят чепел е 1994 година, правен на роден терен. Имам познат с такъв, като твоя, човека даже и маслото не му е менил, ползва го за балиране, хвърляне на тор и малка оран - около 35дка + някоя и друга частна нива. От стар текезесар знам, че това са най-добрите и здрави болгари, от там насетне новата кабина си е кокал.

        Коментар


        • #34
          От: Западните машини или всичко различно от Руско.

          Така е за съжаление,ТК-тата са със български отливки на коритата,не спазени технологични отвори и общо-взето са ден до пладне,имам доста познати с такива и трудно се оттърват без ремонти.По друга програма на ДФЗ не става ли,че не е оферта само челен товарач?
          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

          Коментар


          • #35
            От: Западните машини или всичко различно от Руско.

            Доволен ли си от Хюрлемана?Като го гледам си е чист Дойц?

            поздрави

            Коментар


            • #36
              От: Западните машини или всичко различно от Руско.

              Първоначално публикуван от Живко Костадинов Преглед на мнение
              Доволен ли си от Хюрлемана?Като го гледам си е чист Дойц?

              поздрави
              Два са и съм доволен до някъде,по принцип са ламборджинита със по различно оборудване,двг дойтц,дразни ме междуосовото,много е късо и имат навика на твърда почва при оран да се тръшкат.Този на снимката го чаках три месеца да го произведат(заради програмата) и дойде във съкратен вид,не му се гъне волана,седалката е със застопорена облегалка,няма си чистачка от зад и е със три метрови джамени врати,започват от задната колона на кабината и няма от къде един фас да изхвърлиш,съкратени скорости(диапазон който почти не се използва) и това всичко щото им се били повишили цените,а по договор трябваше да са два еднакви.Хълеман ДТ-100 се водят,демек 100кс,със ровене в компютъра стават 110кс,принудително са ограничени от завода заради серията.
              Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

              Коментар


              • #37
                От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                Защо не се ориентираш по някоя програма и да вземеш нов?Преди година вървеше мярка 121,по нея взех хърлеманите,мисля,че за животновъдите има някаква преференция,поинтересувай се,вярно си е врътня с набирането на документи,но си заслужава.Не,че те зарибявам,ама новото си е ново,ей го единия и пенсионера Пенчо,преди две седмици го оборудвах с кофа,инак цяла година го прескачахме като голям камък,нямаше работа за него:
                Същия Болгар като нашия само малко по очукан . Това лято нашия го пребоядисахме . Изключително корава машина взех го 1992 година и до ден днешен един съединител и едни гуми сме му сменяли само . То вярно и работата не му е много ама си е работа.
                Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                Коментар


                • #38
                  От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                  Мисля че Дойц-Саме-Хюрлеман са един концерн,собственост на Дойц.Дойцовете това което аз съм търсил за тях имат проблеми с дюзите,рейката и ГНП,както и сскоростите като станат на 2000-3000часа.Дано твоите да са здрави и да нямаш проблеми.

                  поздрави

                  Коментар


                  • #39
                    От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                    Трябваше да уточня специално, че най-добронамерено те съветвам да обърнеш внимание на наличния сервиз около теб и така да избираш машина, ако ще я караш много моточасове. Щом не можете да вкарате в пътя Болгар, който колкото и да струва, може да работи добре, за новата машина най-критичното ще ти е сервиза или просто ще се надяваш да изкара повече. Нито за надеждата, нито за късмета може да ти помогне някой. Дали ти лично поправяш машините, дали контолираш монтьорите, дали не - твоя работа, но фактът е, че даваш като довод колко ти се чупел болгара. Ами не се чупи нормално, работил съм 15 години и с руско, и с българско изпълнение на най-новите ТК 80/82, дето уж били лоши и докато се обслужва редовно с масла (прецеждане - според книжката!) си работи. И ако не се чупи насила от хора, които не знаят как да включат на скорост.
                    Който и да е западен трактор е десетки пъти (премерено в пари) по-капризен към това от последните изречения по-горе. На 3000 часа се разкрават, защото наближават проблемите. Ти го вземаш точно на тази възраст, дори да пише друго (73000 км и баба собственик).

                    Стига литературни упражнения - проучи кой как поддържа край теб. И в сервиза питай, и техници на собствениците. За надеждата - аз съм техник, не врачка, разбира се мога да ти пожелая късмет

                    Първоначално публикуван от Rocco Преглед на мнение
                    Колега, тук не опирам то познания по руските батали. Прекалено ми е натоварено да се занимавам да обръщам внимание на едно желязо, имам много по-важни неща за праване. Увеличава ми се бройката на животните всяка година, горе доло с 40-50 броя и все разширявам, все правя нови ферми, но немога да отделя време да правя това старо руско желязо. Колко бил лесен и ремонто пригоден неме интересува, докато има кой да го прави и да движи - ще го правя, пък колко съм компетентен или ти колко си компетентен, ти си знаеш за теб, аз си знам за мен. Решил съм да взимам трактор, помолих за съвет, но винаги се получава, че ти обяняват колко си тъп, некадърен и не разбираш от техника. Един път го ремонтирах тоя с баща ми, беще преди много време. Изгара доста години безпроблеми, но с последствие работата ми се увеличи двойно - все пак 200крави не се гледат лесно, особено в балката, където има по метър сняг. Аз един Зил немога да събера вече една година, камоли да ремонтирам кокал, който не струва и за изхвърляне на оборски тор. Поздрави

                    Коментар


                    • #40
                      От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                      Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                      Така е за съжаление,ТК-тата са със български отливки на коритата,не спазени технологични отвори и общо-взето са ден до пладне,имам доста познати с такива и трудно се оттърват без ремонти.По друга програма на ДФЗ не става ли,че не е оферта само челен товарач?
                      +1 за болгарите, не колега няма друга програма. Затова мисля да е 2ра ръка, все пак не ми стигат финансите за нов.

                      Коментар


                      • #41
                        От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                        Колега lodkar, аз съм на такъв терен,че най близкия сервиз е на 160 км - София или Пловдив. Добринище е в гъза на Пирин и тука такива сервизи няма. Обмислил съм го тоя въпрос вече - веднъж хванеш ли се на хорото, ще го играеш до край, хубаво или лошо каквото дойде. Затова се допитвам до вас колеги, хора с опит който сте по-навътре с тези машини. Да кажете нещо за Ню Холанд 160коня около 2000година. Поздрави

                        Коментар


                        • #42
                          От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                          Щом нямаш сервиз на близо търси нещо с минимум електроника. Щото там каквото и да се бъгне машината става голям камък по голям и от болгара .
                          Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .

                          Коментар


                          • #43
                            От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                            Наличието на сервиз в България или Гърция означава близо.
                            Няма без електроника - но не знам коя е лесна за работа и коя е трудна. Провери за цени на частите. Джон Диър са Булагро, като за начало от мен. Имат сервизен техник за вашия район, идват на място с нужната апаратура и носят частите след диагностика. Качество на монтьорите - средна хубост, фирмен сервиз, донякъде разчитат на изключителността на това. Може би организацията за диагностика на марката е добра. Цени - не знам. Работата е на час, броят и километри. Не е 10 - 20 лв. Ще я разбереш като избереш машината и ги викнеш за диагностика, ако не си закачиш софтуера сам. Тракторите започват да се чупят на 4000 - 5000 часа, продават се на 3000 - 4000.
                            Масей Фергюсън - когато работех с такива около мен сервизът беше Фермер 2000, ако не греша. Имаше много ремонти по гаранционни машини и многократни опити на техниците за отстраняване. Водят се евтина марка, подозирам, че софтуерът и ремонтите са ревниво пазени от простолюдието както при по-неприятните за ремонт автомобили.
                            Цени на масла - солени. Иначе гаранция за ремонт и части няма. Имат аналози, разбира се. Май рекордите отиват към десетки левове на литър минерално.
                            Който е ползвал други, да каже. Общите положения са ясни, трябват конкретни отговори.
                            Последно редактирано от lodkar; 28-12-12, 08:33.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                              Колеги, може да съм малко пристрастен но Болгара си е корава машина имам си такъв и казвам, че ако се кара и подържа правилно проблеми няма. При нас има една кооперация която обработва почти цялото землище с един Болгар ТК80 и ЮМЗ о и едно Волво взеха но то е постоянно в ремонти. Та реално само Болгара и ЮМЗ работят. Верно не спират няма климатик... трудничко е но от към части колкото искаш ако си малко кадърен и можеш да четеш може и ти да си го ремонтираш. Давам пример '' болгар спирачки няма" ОК няма ама моя както ги оправих 1 път вече 7 години сурка гумите... не знам къде е проблема с другите.

                              На болгара часовника е превъртян и вече е на 2000 значи 12000 часа... не знам много ли са малко ли са има един ремонт на ДВГ за тези часове...

                              Коментар


                              • #45
                                От: Западните машини или всичко различно от Руско.

                                Къде се намира тази кооперация? Щом обработва с един Болгар и Юмз взичката си земя , явно не е от най-успешните. Аз също съм чувал за един ентусиаст , който обработва 15 000 декара само с руска техника. По-миналата година извикал 2 Claas-a да му ожънат полетата ,защото всичките ниви се изпотрошили на полето. Руската техника е хубава , когато се кара малко и се поддържа много.
                                Toyota Avensis 1ad-ftv 2007
                                Toyota Rav4 2ad-ftv 2014 awd

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X