Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ремонт двигател-Д144

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ремонт двигател-Д144

    Здравейте,колеги!От както си купих ЛТЗ-то,все тоз пущинският му двигател,нещо не ми харесваше как работи.Все,като запаля,пърпори,пука,не работи както трябва!Пърпор,пърпор,изкара две лета,ама вече иска ремонт.На втория цилиндър,му беше заварян горивопровода,майстор,каза,че може да не е заварен както трябва,дадох го да ми го заварят по-свясно,ама пак си работеше така.Зимата правих ремонт на ламарините,що годе го стегнах,рекох дано изкара до другата зима,да му отворя двигателя(то само зимата може да се работи,че няма работа),ама се запъна,точно преди края на балирването,виждаше му се краят,та доизкарах с Владимирчето
    Проблемът,беше,че не може да набере обороти,чакам 1 минута,след като подам газ,докато набере обороти.Викнах майстор,каза,че помпата е сдала багажа,закарах я и нея на стенд,елементите бяха износени,оправихме я,сложих я,запърпори си и викам,айде,ще ходя да ора,па като изкарам оранта,ще го разглабям.Изкара два три реда,пак същата работа,видях,че горивопроводът от филтъра до помпата се е размекнал и викам да не пуща въздух,та го смених,заедно със един джоб дифтунги,смених ги всичките,притегнах,айде,да паля,подкачих малко,въртя на декомпресор,па го върна,дърпам,връщам,пуши от ауспуха,ама неще?Някой,може ли да каже,от къде е възможно да смуче въздух,да го закрепя,поне да изкарам оранта,пък ще го разглабям,за проверка на сегменти,ризи и бутала
    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

  • #2
    От: Ремонт двигател-Д144

    Съвети може да се дадат много,но докато не се види ще бъде по принципа на налучкването.Колега както описваш проблема прилича на недостиг на гориво. А проверявал ли си дюзите?Провери целия горивопровод за запушване/частично/ като почнеш от резервоара,тръбите,филтъра и гориво подкачващата помпа защото тя може да работи на ръчно,но от привода да не работи нормално.
    Когато дима от ауспуха е постоянно много чер при нормална работа това означава,че въздуха не достига/замърсен въздушен филтър/,а когато е бял това е липса на достатъчно гориво.
    Ако искаш да провериш да ли смуче въздух направи следното.Съедини направо към входа на подкачващата помпа туба/2-3 литра/с маркуч,но да е на по-високо ниво от ГНП. След ГНП не може да смуче въздух по простата причина,че там системата е под налягане само може да има теч. Ако се оправи значи от някъде смуче въздух,ако не се оправи значи проблема ще е на друго место.
    Колега ангренажа проверявал ли си? На тези двигатели там е слабото место.Трошат зъбните колела.
    При нас заменяха роторните ГНП с редови и по-добре работят двигателите.

    Коментар


    • #3
      От: Ремонт двигател-Д144

      Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
      Съвети може да се дадат много,но докато не се види ще бъде по принципа на налучкването.Колега както описваш проблема прилича на недостиг на гориво. А проверявал ли си дюзите?Провери целия горивопровод за запушване/частично/ като почнеш от резервоара,тръбите,филтъра и гориво подкачващата помпа защото тя може да работи на ръчно,но от привода да не работи нормално.
      Когато дима от ауспуха е постоянно много чер при нормална работа това означава,че въздуха не достига/замърсен въздушен филтър/,а когато е бял това е липса на достатъчно гориво.
      Ако искаш да провериш да ли смуче въздух направи следното.Съедини направо към входа на подкачващата помпа туба/2-3 литра/с маркуч,но да е на по-високо ниво от ГНП. След ГНП не може да смуче въздух по простата причина,че там системата е под налягане само може да има теч. Ако се оправи значи от някъде смуче въздух,ако не се оправи значи проблема ще е на друго место.
      Колега ангренажа проверявал ли си? На тези двигатели там е слабото место.Трошат зъбните колела.
      При нас заменяха роторните ГНП с редови и по-добре работят двигателите.
      Ще пробвам,а за това дали стига гориво до цилиндъра,свалих този на 2ри и на първи цилиндър горивопровода,надух с уста,да видя дали,пропуска,горе долу като този без заварката и мисля,че пропускаше както трябва(до колкото можах да разбера,с уста),даже и на компресор го продухах Иначе,да,бял пушек излиза,ще проверя,от къде може да се спира горивопротокът
      Последно редактирано от Driftacha; 19-08-12, 23:53.
      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

      Коментар


      • #4
        От: Ремонт двигател-Д144

        Такам,днес го бръмнах тракторчето,бе!Преди,около два дни,отидох до магазина за авточасти и си накупих,медни дифтунги,маркуч,да сменя с нов,този от резервоара да филтъра,както и голям нафтов филтър,няколко скоби,горивопровод и започнах подмяната!Първо,само две дифтунги не бяха изпуснали гориво!Другото,всичко беше пропуснало нафтица!Загладих,всички краища на горивопроводи и изобщо,навсякъде,където се слага дифрунга и след това горивопроводен болт!Изобщо,откачих малкият филтър,който е за горивото,което идва от резервоара,все беше подгизнал от нафта,колкото и да затягах болтовете!На неговото място сложих един нафтов филтър,по голям смених и всички други възможни маркучи,като ги затягах,с нагласата да не влиза въздух!Смених и маркуча за нафтата от резервоара до малкият филтър,защото се беше,втвърдил и всеки момент,можеше да се спука и да ми изтече всичкият дизел в резервоара!Пообезвъздушихме системата,врътнах два три пъти на декомпресор,връщах,дърпах и си запърпори отново в същият глас!Като отвия леко горивопровода,единствено на втори цилиндър,няма разлика в оборотите на двигателя,в сравнение на другите три цилиндъра,като отвия и се усеща коренна промяна в работата на двигателя!Абе,това е!Втори цилиндър не работи!Ами,то така,стана ясно,че няма да може да се оре,ами дали да не се организирам,за няколко дни да се форсирам да го разглобя и да му видя,какво му има на цилиндъра,докато не завали дъжд,защото,то и да изкарам някак си на 3 цилиндъра,няма да е много здравословно за двигателя,ами напротив,ще взема да го и допотроша,поне пали сега Та,май най-добрият вариант е да купя едни клапани от 5лв,защото,ме съмнява,че са прогоряли,или изпускателния или всмукателния и опущат и не може да направи,компресия като хората!
        Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

        Коментар


        • #5
          От: Ремонт двигател-Д144

          Преди да му бръкнеш в душицата замери компресията/налягането/в този цилиндър и тогава се заигравай. Провери и декомпресора на този цилиндър.

          Коментар


          • #6
            От: Ремонт двигател-Д144

            То днес,рекох да го запаля,барем да го прибера до гаража,ама инат-машина!Нещя!Пуши,какво струва нещя!Викам,ще го дръпна,дърпахме с Владимирчето,запали за 10 секунди и угасна!После нещя и на дърпане да запали!Спазарих един майстор,да дойде да му тури едно ухо,но още като му казах,ми каза,че е от помпата!Та затова мисля,от един приятел ми каза,че имал,бая помпи,даже една,която е свалена от стенд,от Болгар,да я забода на анът,та да видим,как ще запърпори
            Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

            Коментар


            • #7
              От: Ремонт двигател-Д144

              Смени я,но ми струва,че ще има и друго нещо.
              Сполука.

              Коментар


              • #8
                От: Ремонт двигател-Д144

                Бе и на мен така!Но,ще видя какво ще каже майстора,като дойде на оглед!Между другото,като махнах помпата,отзад се беше заклещило парче сегмент!Бе изпуснал,го баш-майстора,там,да не се чудите от де се е взело там!Абе такива са тез търговци,стегнат го,предадът му търговски вид и хайде,да продаваме!За една година,как не можах да навъртя пък един моточас,бре!?Като ходих,за първоначален оглед и после за покупката на трактора,беше врътнал 20 моточаса,викам тоз го е карал преди да ми го даде,аме,врътнал го на бормашината,че не работи моточасовникът,ама вече работи!
                Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                Коментар


                • #9
                  От: Ремонт двигател-Д144

                  Пиши,че взе да става интересно какво ще излезе на края.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Ремонт двигател-Д144

                    Така,ето интересната част,само,че още не е накрая По-напред,като сложих другата помпа,я бях хванал на 3болта и викам си,я дай да я пробвам,на 3 болта,че остана само този гадния,най отдолу,въртя,ама цък,цък,само бендикса се чува,някъде запъва!Слагам и четвъртия болт,може да е запъвало,ако не съм я хванал добре!Бре,завъртя!Въртя,въртя,излиза пушек,ама хич,няма признаци да запали!
                    Ден втори(днес):Викам,ще сваля компресора,защото,още като слагах помпата,имаше бая голям луфт,на вала на компресора,над 10мм и си помислих,че може да мени центровката.С голям зор го свалих,защото,се оказа,че трябвало да се развие,средната гайка на вала,но както и да е,свалих го,без да барна центровката!
                    Обаче,го свалих с нагласата,че ще може да се зацепи помпата,защото си мислих,че се хваща,по същия начин!Да,ама не!Почнах да гледам компресора,гледам,като натисна вала,няма грам луфт,като излезе леко навън се върти съвсем,свободно!Гледам,коляновия вал,се сцепил на две!Извадил се е и пръстена,който държи вала,да не излиза навън,беше останало,само половин парче от този пръстен и чак сега се светнах,че това,което падна,при свалянето на помпата не е било сегмент,ами парче от тоз пущенски пръстен!Чопът на вала и той се е разпробил,абе с една дума,няма да стане на компресор!Въпросът е от къде да намеря нов?В кооперация Китка има,но не се зацепва така както моя,ами с същия преход,като помпата???И втора употреба да е,не ми пречи,ще помоля,ако някой може да ме напъти,къде продават,части втора употреба или първа,ама да не се зацепва като помпата,ами с шпонка(чоп)!
                    Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                    Коментар


                    • #11
                      От: Ремонт двигател-Д144

                      Ере го бе!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7270653.jpg
Прегледи:1
Размер:237.2 КБ
ID:5403090 Ето как преработих и махнах малкият нафтов филтърНатиснете снимката за да я уголемите

Име:P7270654.jpg
Прегледи:1
Размер:187.7 КБ
ID:5403091 След това сложих тази помпа,която е свалена от стенд и е от Болгарче Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7270652.jpg
Прегледи:1
Размер:194.7 КБ
ID:5403092
                      Ето го и компресора:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7300659.jpg
Прегледи:1
Размер:166.7 КБ
ID:5403093 След това,започна разглабянето:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7300660.jpg
Прегледи:1
Размер:203.7 КБ
ID:5403094направо се е сцепил на две,невъзможно е да се завари,поради простата причина,че там говорим за милиметъра!Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7300661.jpg
Прегледи:1
Размер:122.8 КБ
ID:5403095
                      Отчупеното парче от вала:Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7300662.jpg
Прегледи:1
Размер:126.6 КБ
ID:5403096Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P7300663.jpg
Прегледи:1
Размер:118.3 КБ
ID:5403097 Намерих в интернет,един човек,който имал чаркове за Т 40,ще му се обадя и ще видя,ако е с такова зацепване,направо да го слагам,че днес вална дъждец и стана идеално за оране
                      Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                      Коментар


                      • #12
                        От: Ремонт двигател-Д144

                        Някъде в София има една фирма продава части за тези машини.Преди време един мой приятел купува за Т-25 части от там и каза,че имали и за Т-40.Ще го помоля за телефон и ще го пусна.

                        Коментар


                        • #13
                          От: Ремонт двигател-Д144

                          Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
                          Някъде в София има една фирма продава части за тези машини.Преди време един мой приятел купува за Т-25 части от там и каза,че имали и за Т-40.Ще го помоля за телефон и ще го пусна.
                          Благодаря,колега!Като разбереш телефона,го чукни тук!Иначе,аз намерих и от Плевен,чакам да ми се обадят за наличност!А тези от мобилето,не дигат!
                          Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                          Коментар


                          • #14
                            От: Ремонт двигател-Д144

                            Това ми даде моя човек.
                            София -фирма"Агротих" дилара Тихомир -стационарен тел.02/9-45-53-28 мобилен 0888221068 телефоните са служебни. Работят с Екон доставки на место.
                            Дано да свърши работа.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Ремонт двигател-Д144

                              Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
                              Това ми даде моя човек.
                              София -фирма"Агротих" дилара Тихомир -стационарен тел.02/9-45-53-28 мобилен 0888221068 телефоните са служебни. Работят с Екон доставки на место.
                              Дано да свърши работа.
                              Чаках,като луд и накрая ми се обадиха агентите от Плевен и казаха,че нямат!НЕСЕРИОЗНИ!То,добре не заваля дъжд,че щях да се стопа от яд,че няма с какво да ора!Звънкам им на магазина,който ми даде,БЛАГОДАРЯ МНОГО!!!
                              Fiat Panda 4x4 , Opel Astra 1.7 TDI , Opel Tigra 1.4 Ecotec

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X