Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Какво е това?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    От: Какво е това?

    Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
    Колеги, на работа имаме едни такива верижни машини, да ви попитам какви са, викаме им "каретки". Смисъл ако може да ми кажете информация за тях. Колко тежът, с какъв дригател са и прочее. Нещо съветско ще да е, то при нас друго няма. Използваме ги за местене на трасетата на ГТЛ.
    Хааа ние сме колеги бре...къде си в сряда ....т.е в други ден ! Аз ще съм на 1030 и 1031
    Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
    Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
    Анатолий Пейчинов o8875о9815
    https://dvrbg.com/

    Коментар


    • #17
      От: Какво е това?

      Първоначално публикуван от TONI 1977 Преглед на мнение
      БТМ-бързоходна траншейна машина на базата на АТТ/артилерийски тегач тежък/. Ако се поразровя по записките от едно време мога да дам и ТТ данни ако някой го интересува.
      Намерих и една снимка с подобни машини:на преден план-БАТ-М и на заден план:МДК/машина для котлованъи/укрития// и двете са базата на АТТ.
      [ATTACH=CONFIG]353675[/ATTACH]
      Много точно казано .
      Карал съм АТТ, а колко съм го чистил.......

      Коментар


      • #18
        От: Какво е това?

        Първоначално публикуван от ivodianov1992 Преглед на мнение
        Ами колега работя в Рудник Трояново Север (2) РТНК 5. Иначе машината, каточе ли вади глас на 12 цилиндъра V образен. Изглежда доста голямо и внушително, но и то затъва Камацуто голлямото и то затъва . Като се изправя до него и височината на веригите на камацуто ми идва до врата, а съм около 185см висок. Почвата представлява едни глини бели, много мазни и лепливи, страшно много лепливи... Вода падне ли върху тях, не потъва, стои си докато не се изпари, но не попива надълбоко. Като изпъвахме герлянди с камацуто като се заби в една вода в такава глина и веригите се отрупват и заглаждат като стъкло и се върти само като костенурка и затъва повече и повече. А веригата е сигурно 60, 70см широка. Не знам колко тежи, но е поне 50 тона предполагам. Пробвахме да го вадим с едно К 701 от сухото, не може да го отлепи грам, че с един друг булдозерист дойде с един катерпиляр, малко по - малък, но от сухото с общи усилия го извадихме. Тези каретки и те като се забият някъде по трасето като местят са същите дяволи. Зиловетре 131 каточе ли по - вървят на глина, те леки и не потъват толкова, ама като цяло и те затъват де, ама са леки, най - леката техника при нас и с всичко можеш да ги извадиш, иначе като се окопа камацуто и трябват 2 да го извадят
        Баща ми е вулканизатор в рудник 3. Коматсу-то голямото е твърде тежко-спрямо веригите де (около 60 тона мисля че е). Най- доброто за този тип рудници си е именно ДЕТ-а по- лек и с по- широки вериги... Ако и той затъне, значи от там няма минаване с нищо.
        П.П. Като ти гледам ника ти си набор... Кога успя да започнеш работа?
        Кольо Динев

        Коментар


        • #19
          От: Какво е това?

          Да ти кажа като местим трасе в калта закачат едната каретка за другата и най - отпред Камацуто. Иначе каретката като види зор и като му се зададе много злобно пуши от двете страни, понеже ауспусите представляват някакви колектори изведени от двете страни на моцуната и се получава доста злобно.
          Ако е машина, нека бъде немска!
          XJR 1200
          ETZ 150
          Kawasaki Ninja ZX10R

          Коментар


          • #20
            От: Какво е това?

            Първоначално публикуван от racer92 Преглед на мнение
            Баща ми е вулканизатор в рудник 3. Коматсу-то голямото е твърде тежко-спрямо веригите де (около 60 тона мисля че е). Най- доброто за този тип рудници си е именно ДЕТ-а по- лек и с по- широки вериги... Ако и той затъне, значи от там няма минаване с нищо.
            П.П. Като ти гледам ника ти си набор... Кога успя да започнеш работа?
            Да съживя малко темата ,карал съм такъв звяр в казармата ,голяма работа е .Двигател V 12 цилиндъра -разход 40 л на моточас и един литър масло при работно положение. Охладителна система 80 литра.Старшинката редовно доливаше половината от антифриза в едни тубички а вместо тях ,сипвахме нафта. Баси направо се върнах в казармата.

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X