Туй нящо се потапя във водата, катера се позиционира отгоре и това вървейки по дъното го изважда на брега...
Какво ли не правят хората за да не си построят пристанище с док
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Не съм ги намерил аз, виж колегата по-горе.
Ама действително, защо не си построят поне един апарел да си вадят катера навън, ами по този начин?
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Опс грешка но и ти не падаш по - долу така че и за теб се отнася.Поздрави на колегата TRAPERA за снимките.Според мен това би имало някакъв смисал макар и доста излюзорен ако им трябва този катер 1 път в годината а през другото време е на сух дог.Но за по честа употреба си е чисто наказание.
Първия е Supacat L.L.R.S. (подводницата)
Втория е Hastings Talus-MBH.
Целта явно е бързо доставяне, спускане на вода и помощ при акостирането на спасителните лодки. Явно се има предвид работа на необорудван бряг с цел бързо изпълнение на колкото се може повече курсове до бедстващ близо до брега кораб.
Е хубаво, на необорудван плаж сигурно, щот ако има камъни не ги виждам...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар