от няколко дни разглеждам форума и разни снимки на бъгита и на абсолютно всички двигателя е разположен отзад. възможно ли е да се напрваи бъги като двигателя е разположен отпред ?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
бъги с предно разположен двигател?
Свий
X
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Ако е с полуоски и неподвижен диференциал - да.Но моя съвет е да не правиш машината много къса.Предно разположеният двигател (според мен)не е добро решение : центъра на тежестта отива много напред и при скокове пада предницата и се забива,намалява видимостта и не може седалката да е ниско (тоест ЦТ става висок и машината е неустойчива) и не на последно място - завоите не могат да се вземат с дрифтиране.
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
да но за сажаление имам 2.0 сиеров двигател и скоростна кутия и цялата карантия ;/ имам и една скоростна кутия от ескорт но незнам дали ще стане
ако двигателя е от пред а резервоара , радиатора , акумолатора са отзад дали ще балансира донякаде тежестта на двигателя ?
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от skuller Преглед на мнениеда но за сажаление имам 2.0 сиеров двигател и скоростна кутия и цялата карантия ;/ имам и една скоростна кутия от ескорт но незнам дали ще стане
ако двигателя е от пред а резервоара , радиатора , акумолатора са отзад дали ще балансира донякаде тежестта на двигателя ?
акомулатор от камион 140 ампера 87литров резервоар от ленд крузер +горивото и радиатор от краз всичките горе долу 200 кг
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
или двигател+кутия от сиера 200 кг
неиния си акомулатор54 ампера 20 кг резервоар 15 кг+ 20л бензин радиатор 15 кг с антифриза общо 100 кг като горивото е променлива
май трябва доста да помислиш за балансиране с още неща които да сложиш отзад а то няма какво
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от crash Преглед на мнениедвигател+кутия от сиера 200 кг горе долу
акомулатор от камион 140 ампера 87литров резервоар от ленд крузер +горивото и радиатор от краз всичките горе долу 200 кг
Това, че мотора и кутията са 200 кила не означава,ч е те ще тежат само на предния мост. Една част от теглото им ще е и на задницата. А ако при строежа на бъгито човек се замисли малко повече-може почти да изравни тежестите отзад и отпред.
Сега в главата ми се върти идеята за бъги 4х4, също с двигателя отпред, и ако някога се наканя да го започна-ще се старая масите да са разположени долу-горе поравно между двата моста. Постижимо е.Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеИ що такива зловещи цифри и марки?
Това, че мотора и кутията са 200 кила не означава,ч е те ще тежат само на предния мост. Една част от теглото им ще е и на задницата. А ако при строежа на бъгито човек се замисли малко повече-може почти да изравни тежестите отзад и отпред.
Сега в главата ми се върти идеята за бъги 4х4, също с двигателя отпред, и ако някога се наканя да го започна-ще се старая масите да са разположени долу-горе поравно между двата моста. Постижимо е.
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от crash Преглед на мнениеда ако отпред сожи 18 цолови гуми а отзад 12 ще прехвърли доста от теглото на мотора назад
НА моето(а и на почти всички бъгита) мотора е отзад. Ако следваме елементарната логика-предницата трябва да е лека като перце, а оттам и завиването би трябвало да е проблемно. Е, не съм многои доволен от това как завива бъгито-заради сравнително леката предница, но ако цялата тежест на мотора беше върху задния мост-предницата щеше да се вдига с една ръка... Мисълта ми е, че част от теглото на двигателя се поема от предния мост. Така ще стане и ако двигателя е отпред. Даже разпределението на масите ще бъде по-добро отколкото със заден двигател-заради надлъжната скоростна кутия. Помислете- има доста коли с тази концепция, но не страдат от лек заден мост.
@ Todger-точно при преден двигател дрифтирането се улеснява... С моето колкото и да се мъча-не става. Заради по-голямото натоварване на задницата и по- агресивните гуми. Отделно, че мощността на двигателя е никаква....Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнениеЗнам, че съм не много умен, ама нещо не мога да вдяна с тези гуми какво искаш да кажеш?
НА моето(а и на почти всички бъгита) мотора е отзад. Ако следваме елементарната логика-предницата трябва да е лека като перце, а оттам и завиването би трябвало да е проблемно. Е, не съм многои доволен от това как завива бъгито-заради сравнително леката предница, но ако цялата тежест на мотора беше върху задния мост-предницата щеше да се вдига с една ръка... Мисълта ми е, че част от теглото на двигателя се поема от предния мост. Така ще стане и ако двигателя е отпред. Даже разпределението на масите ще бъде по-добро отколкото със заден двигател-заради надлъжната скоростна кутия. Помислете- има доста коли с тази концепция, но не страдат от лек заден мост.
@ Todger-точно при преден двигател дрифтирането се улеснява... С моето колкото и да се мъча-не става. Заради по-голямото натоварване на задницата и по- агресивните гуми. Отделно, че мощността на двигателя е никаква....Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Повечето колеги говорят за заден двигател,ама си става въпрос за централен мотор т.е. двигателя е пред задната ос и тежеста му се разпределя върху двата моста.За колегата с двигател от сиера няма никакъв проблем да си остави двигателя зад него като свърже директно ск к. с диференциала,като премахнеш кардана.Просто е нужно кокпита да се измести напред.Ако имаш и останалите копоненти от задното предаване на форда,лесно можеш да направиш и задното окачване
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Първоначално публикуван от pan_rt Преглед на мнениеПовечето колеги говорят за заден двигател,ама си става въпрос за централен мотор т.е. двигателя е пред задната ос и тежеста му се разпределя върху двата моста.
Ето как е разположен двигателя на моето:
Вижда се, че двигателя е разположен между двете оси. Е, много по-близо до задната, но все пак е средноразположен. Не е моя заслугата-инжинерите от "Форд" така са го измислили. Но ако ми трябва да е по някакъв друг начин-все ще го измисля, няма начин... Мисълта ми е,ч е щом искаш да направиш дадена конструкция-винаги се намира начин, само трябва да се мисли повече...
@ Петроффбг-нещо не ми се вързва теорията? За дрифтене се иска да превъртат задните гуми, а при задноразположен двигател това е по-трудно от случая в който двигателя е отпред, и тежи главно на предния мост. За кончетата няма да коментирам-те са ясни, няма две положения. За управлението само с газта-също, ай си натиснал някой друг педал-ай си се хвърлил в някое дереНо за разположението на двигателя не мога да се съглася. Може и да не съм прав, но ако имаш обяснение на казаното от теб-моля кажи го, че не ми се вързват нещата.
Има ли желание-има и начин!
Коментар
-
От: бъги с предно разположен двигател?
Идеята е,че почти никой не използва напречен мотор за състезателно бъги!В повечето случаи двигателят(надлъжен) е разположен пред скоросната кутия и зад водача,като се взема в предвид и местото на водача,за да се постигне баланс на мостовете на машината.Не забравяй,че тези машини са произведени за дрифт!А всеки е карал автомобил със задно,постигането на дрифт е много по-лесно,но владеенето на машината е трудно.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар