Здравейте, моля вижте снимките. От BMW 325ti мисля да сътворя това нещо на снимката.... като BMW си има регистрация и е в движение. От него ще остане двигателя всички други части, само ще сменя купето с тръбарка. Какво мислите ще мога ли да го карам с същите документи по улиците?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Може ли да се регистрира в кат!
Свий
X
-
какво значи да се регистрирам в кат? Работа ли искаш да почваш или? Иначе най - добре да не те регистрират
.
Сега сериозно, още вчера като ти видях темата, се зачудих това чудо по улиците ли искаш да го караш? Ако да - забрави.
- 3 likes
Коментар
-
Всичко що се движи по пътната мрежа отворена за обществено ползване трябва да отговаря на условията на ЗДП . Всеки сериен автомобил ; камион ; трактор и тнт преди производителите да го пуснат на пазара минава хомолгация пред съответните стандартизиращи органи че най малко е безопасно за тебе и околните . Най малкото . Кой го е проектирал и каква му е квалификацията ? От каква стомана е тръбната рама и каква е квалификацията на човека извършил заваръчните работи ? Кой е извършил цялостното асемблиране на въпросното изделие от агрегати на всички европейски автомобилни производители и каква му е квалификацията ? Отделно това никой застраховател няма да го застрахова дори и със задължителната гражданска отговорност .Първоначално публикуван от Даниел1984 Преглед на мнениеЗадал съм въпроса до техно тест да видим какво ще отговорят! Бесен съм!
Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
- 2 likes
Коментар
-
В Америка и Англия до колкото знам за самоделките има шанс но тук в Бг май ще ударя на камък......
-
То и в България закона за тия технически франкенщайни беше доста либерален . Като знам какви ремарката правени с електрожен от тръби за скеле от кварталните майстори се регистрираха през технотест косата ми настръхва . Аз за моето навремето им занесох две папки документи ; чертежи ; сертификати и изчисления . Гледаха ме като извънземен . След ремаркето пак така с три папки регистрирах един Москвич пикап на ортака . Сега не става имам колега инженер в Технотест и практически почти нищо незаводско не може да се пусне за движение по обществените пътища . С влизането ни в ЕС се прие единното европейско законодателство в тази област и нещата ще се затягат още повече .
-
Коментар
-
За Бмвето съм дал 6 хиляди лв мога да го продам и да си ги върна почти...ако се откажа. И отделно съм приготвил 10 хиляди лв. Идеята е махам къпето остава механиката оригинална + шасито и окачването. Гуми джанти имам нови. Така че за тръбите майсторлъка за заварянето светлини няколко панела и техно тест ако ме допуснат ми се върти до 10 хиляди лв.
-
-
Абсурд да го караш като цивилно МПС, на техно теста само като те видят с това от снимката ще те върнат веднага, такива мпс-та се карат само на специализирани писти - състезания, като придвижването до дадената писта става само когато е качена на платформа!
Единствения шанс да караш нещо подобно по нашите пътища е да си купиш истинско сертифицирано бъги!
Лично в София съм виждал да карат такива бъгита с регистрация, друг е въпроса че според мен не е никакъв кеф да караш такова нещо, из задръстванията и да дишаш мръсните газове на открито!Последно редактирано от Еделвайс; 14-10-23, 08:41.
- 2 likes
Коментар
-
От както България е член на ЕС нищо подобно вече не е възможно. Нали няма да направиш 5-6 броя та да има и за краш тест
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
За да тръгнеш да вадиш типово одобрение през Технотест ; Декера или друга европейска сертифицираща институция трябва да имаш серия от хиляди бройки . За една или няколко бройки сметката със сигурност няма да излезе .Последно редактирано от sek.1; 16-10-23, 05:19.
-
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар