Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибрид от УАЗ 469,ГАЗ 69,Лада,Мерцедес,Ситроен и Варбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Да, обаче много малко. Тенекиените това. И мани ги децата, ами аз като се кача на покрива да видиш кво става)) Стотина кила без елечето. Лаковете не са толкова еластични колкото тоя материал. Може да се огъне - изглежда направо нереално. После се връща. Това - където е тънко. Покрива, капака на двигателя. Където е дебело пък стои като дървено. Гълта удара и не помръдва.

    Коментар


    • #32
      Имам приятел в Пловдив, който се занимава с стъкломат от 1978г., прави спойлери, обтекатели и т.н., ще го питам, как прави мата и ако ми каже ще ти дрънча.
      Това, което аз се сещам е двукаомпонентен лак, за пластмасовите части на колите. Еластичен е, но не знам до какви граници, а мата му става прекрасен. Гарантирам, че става върху чисти пластмаси като ABS, само че не знам как ще се държи върху стъкломата директно. Върху кит би трябвало да държи добре, но съм виждал напукани пластмасови детайли на коли, та не занам....
      Ще поразпитам и ще ти съобщя, какво съм научил!

      Коментар


      • #33
        Благодаря!

        Коментар


        • #34
          Забравих да кажа! Този лак, за който говорех, може да се разбърка с по-едър, "пясъчен" мат. В резултат повърхността става, като шкурка. Предполагам, нещо такова ти трябва, да не се хлъзга?!

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от GAD
            Забравих да кажа! Този лак, за който говорех, може да се разбърка с по-едър, "пясъчен" мат. В резултат повърхността става, като шкурка. Предполагам, нещо такова ти трябва, да не се хлъзга?!
            Здравейте,мисля че тов за което пишеш по-горе ,се нарича "структура".Обикновенно се получава като в двукомпонентна боя се добавя структурна паста,за да се намали и гланца се слага и мат паста,но каквото и да направим с боята едвали ще понесе Стефан да се разхожда отгре и.В една фирма ми бяха предложили боя за брезенти за камиони,може би нещто такова ще има нужната еластичност.На мен също ще ми е интересно да науча повече за боядисването на стъкломат,имали някакви специални грундове или подложки.
            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

            Коментар


            • #36
              Да, точно това! И да не се трие.
              Ммм ... Грунта е прост шприц кит. Той си е полиестерен и без това. Откъм лицето, там където е било залепено за матрицата това нещо свършва с отделител и топлак. То е ослепително бяло и остава огледално лъскаво. Ако ще се боядисва, първо трябва да се матира с фина шкурка щото кита хич не го хваща.
              Но това е стара технология. Или поне за стари неща. Ако точно знаеш какво ти трябва, просто сипваш боята в смолата и приключваш завинаги с разправиите.

              Коментар


              • #37
                Автомобила е готов и се движи, и то добре!

                повече снимки тук: https://htftp.offroad-bulgaria.com/m...-uaz%20finish/
                Момчето си е поръчало и руски гуми МЕЧОК , Я --- че тия дето ги има са за мъгла.
                Уморените коне не ги убиват , нали ??

                Коментар


                • #38
                  Браво на момчетата, Супер е
                  ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
                  Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

                  Коментар


                  • #39
                    Първоначално публикуван от Стефан
                    .....
                    Стефчо, след горчивия опит който, посъбрах покрай боядисването на джипа на Иори, ще ти кажа, че това което искаш ти, трябва да стане по следния начин. Обработката на купето трябва да стане с кит за брони и пластмаси (той е много еластичен, хваща се здраво за стъклопласта и трудно се цепи), във филера (шприц кита трябва да се сложи ЕЛАСТИФИКАТОР), и боята е най-интересния момент, взима се двукомпонентна акрилна боя с желания от теб цвят и се разбъърква с Мат паста и Еластификатор.

                    Пояснявам:
                    1. Еластификатор - служи за еластифициране на боя филер, грунд и т.н. чрез нея боята става еластична и не се цепи.
                    2.филер - това е така наречения шпхриц кит, който служи за запълване на дребни драскотини от шкурка и служи като посредник между боята и основата
                    3.Акрилна боя - това е двукомпонентна боя която няма нищо общо с металици т.н. цвета се прави по мостра, каталог или фантазия.
                    4. Матикагент - Мат паста, чрез която се постига желания ефект на матиране, максимумът мат ефект, който може да бъде постигнат е 25%, това зависи от съотношението боя матик агент.


                    Една забележка: Когато искате да слагате някъде кит, е желателно да надерете мястото с едра шкурка, за да хване кита добре, а не с финна. Под едра шкурка разбирай Р80

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X