Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хибрид от УАЗ 469,ГАЗ 69,Лада,Мерцедес,Ситроен и Варбург

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Два тъпи въпроса. Това тъмнозелено ли е, или военното зелено? Като танковете.
    И "303" номер от какъв каталог е? Или това е универсален номер, за всички бои от всички фирми?

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от dragomir_68
      . Къде се намира Вартбурга да го видя
      В Криводол е. Ако отидеш обади се да те заведа аз, защото няма да те пуснат. Но се обади предварително да се уговорим. 0888 484499
      Уморените коне не ги убиват , нали ??

      Коментар


      • #18
        Боята е на Садолин - 303 е номера зелена като оригиналната.
        ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
        Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

        Коментар


        • #19
          Ясно, благодаря.
          А тя лъскава ли е или подчертано матова? Хич да не блести.

          Коментар


          • #20
            Лъскава е има си гланц.
            ГАЗ 69 УАЗ 452-2 броя УАЗ 31512 Kia Sportage 2.0 16v
            Калта за УАЗа е като водата за водолаза 0886445318

            Коментар


            • #21
              Ееех ... Няма щастие(((
              Мечтата ми е всъщност полиестерен шприц кит, военно зелен. Отгоре не трябва нищо повече, пробвано е. Обаче той е само жълтеникав и керемиден. Всички разговори с оцветителите на бои стигат до Брато, лоша ти е работата, изобщо не виждам кво да направим по твоя въпрос.

              Коментар


              • #22
                като се търси боя за GAZ от каталога на Glasurit излиза боя с номер 753 и име GRUEN което ме навежда на мисълта че можеби тя е военно зелено без гланц

                http://www.glasurit.com/COLOR/new-co...php?language=1

                http://www.lasurit.com/

                при търсене на цвят с номер 303 също излизат интеренси неща
                от което се вижа че има много цветове с номер 303 и излиза че този номер не е достатачен и трябва да се има впредвид и името на цвета
                примерно цвят 303 с име LIMONENGRUEN MET от година 1971-1976 може да е правилния цвят

                Коментар


                • #23
                  Първоначално публикуван от Стефан
                  Ееех ... Няма щастие(((
                  Мечтата ми е всъщност полиестерен шприц кит, военно зелен. Отгоре не трябва нищо повече, пробвано е. Обаче той е само жълтеникав и керемиден. Всички разговори с оцветителите на бои стигат до Брато, лоша ти е работата, изобщо не виждам кво да направим по твоя въпрос.
                  Ако пък толкова искаш да няма гланц(което е правилно ако наистина желаеш да скриеш джипката в гората) , начина е следния:
                  боядисваш си колата какъвто цвят си харесаш но боята да е с втвърдител ,чакаш я да изсъхне хубаво,купуваш си 5-6 листа водна шкурка 2000 отваряш си една бира(бири) и започваш да шкуриш с равномерни кръгообрази движения като същевременно поливаш с вода . По- принцип това това е стандартна процедура преди пастиране.Но ти няма да пастираш, защото ще се върне гланца!
                  Уморените коне не ги убиват , нали ??

                  Коментар


                  • #24
                    Привет,относно матовите бои вече имаше дискусия в една тема за камофлажна лада нива.Това с шкурка 2000 не е лоша идея,но мисля че епо добре да ползвате двуко понентна боя +добавка за матиране(матпаста).На едни приятели от Княжево им направихме джипа черен мат,използвахме матлак на Sikens ,стана уникално,но лака беше доста скъп.Поздрави.
                    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                    Коментар


                    • #25
                      Аз изобщо не мога да използвам лакове. Те по природата си са много твърди, почти като стъклото, в такъв смисъл моя корпус е съвсем мек и лакът просто ще се начупи.
                      И търкането с шкурка е безнадеждна работа. Класа на грапавост е едната работа. Обаче равнинността на тия пластмасови повърхности е много далече от огледалните тенекиени коли. Всичко ще стане на стряскащи петна)
                      Всички прости неща китайците ги правят отдавна За нас остават само безнадеждните задачи.

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Стефан
                        Аз изобщо не мога да използвам лакове. Те по природата си са много твърди, почти като стъклото, в такъв смисъл моя корпус е съвсем мек и лакът просто ще се начупи.
                        .
                        Какъв ти е корпуса? Аз мислех че караш ламаринена джипка!
                        Ако купето ти от друг материал има лек и за това.На мен ендурото ми е с пласмасов резервоар и се е напукал като на баба ми петите.Ама много падам и не ми се прави
                        Продават се едни пластификатори,които се добавят в боята и я правят много еластична , като преди това пласмасата се третира с едни други химий. Във вторник ще ходя при едни приятели бояджий и ще ми обяснят подробно Ако искаш тогава ще ти обясня- с имена на материалите,последователност - всичко
                        Какво ти е купето?
                        Уморените коне не ги убиват , нали ??

                        Коментар


                        • #27
                          Точно такова, пластмасово
                          Че кво, хич даже не пречи. Аз съм много далече от боядисването, обаче както показва живия живот информацията няма да се покаже лесно и бързо, така че трябва да се събере навреме.

                          Коментар


                          • #28
                            Стефане,ако съм чел внимателно караш "Багира",която е със стъклопластово купе.На "G"-класата(джипа дето го правихме мат)"веждите" или уширителите за калници са от същия материал.Карат го вече доста време и няма грижи.
                            Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                            Коментар


                            • #29
                              ))))))))))))
                              Не може да сравняваш дребни конзолни детайли с големи самоносещи плоскости.
                              Задача общо-взето я ясна, проблемът - също. То бои за такива неща има разбира се. Даже не са по-скъпи от обикновенните. Трудността при мене идва от това че не искам да е лъскаво а подчертано матово.

                              Коментар


                              • #30
                                Въртеше ми се из тиквата,че ще стане дума за площта и конструкцията на купето...Но като се замисля гледах едни снимки от морето,май от Синеморец ,та на тези снимки едни дечица се катерят по такова купе.Я качи някой малчоган да скача върху ламаринен покрив.Освен това и големите метални плоскости се огъват и вибрират.Поздрави...
                                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X