Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Това е моето Бъги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Това е моето Бъги

    Здравей! Поздравления за супер проекта, рамата изглежда страхотно.Интересно ми е няма ли двигателя от трабанта да е много слаб за целта или въпроса какъв ще е мотора , остава отворен?

    Коментар


    • До: Това е моето Бъги

      Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
      .Мислил сьм си много пьти да си направя или да си купя готов трьбогиб,но машините които сгьват трьби под 3мм са по сложни и по скьпички. Не ми се рентира за 50 сгъвки да инвестирам минимум 5-6 хил. лева за тръбогиб в момента.
      Виж на мен какъв тръбогиб ми предложиха да си направя преди година.
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...5&postcount=36
      Евтин, но върши работа(май). А ако не върши-набутването не е кой знае колко голямо. Но почти съм сигурен, че ще работи. Като гледам снимките-имаш две десни ръце, такава елементарна конструкция няма да ти се опре
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • До: Това е моето Бъги

        Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
        Благодаря колеги първо за оценките и сьветите ви , което ме нахьсва много скоро да ви го покажа завършено.
        Тръбите които съм използвал са 45x2мм ,като критериите ми за купуване бяха единствено да бьдат нови ,евтини и леки.Нямам трьбогиб и ги нося на няколко различни места да ми ги огьват ,както се сещате ина различни машини.Сьобразявал сьм наи вече симетричните сгьвки поне да са на една машина направени.Мислил сьм си много пьти да си направя или да си купя готов трьбогиб,но машините които сгьват трьби под 3мм са по сложни и по скьпички. Не ми се рентира за 50 сгъвки да инвестирам минимум 5-6 хил. лева за тръбогиб в момента. Надявам се в бъдеще да мога да си го позволя. Имам още идеи за бъги 4x4 и една триколка искам да направя, дано да имам време.

        Поздрави


        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=79851&page=4


        Ето тук е и моята самоделка върши голяма работа до 48х3мм згъва без грижи
        Последно редактирано от valio zila; 25-01-10, 22:52. Причина: http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=79851&page=4

        Коментар


        • До: Това е моето Бъги

          Здравеите, радва ме, че ви харесва творението ми, макар и в начална фаза да е. Сега да ви отговоря: Разбира се съществува опция за смяна на двигателя с по-мощен в бъдеще,но идеята ми е да тествам първо трабантовия мотор. Знам също, че има възможности за форсиране на двигателя до 50 к.с. и ако е необходимо с това ще започна. Очакванията ми са максималната тежест на цялото бъги да бъде между 230 и 270 кг.и без промяна на двигателя мисля, че ще бъде сравнително бързо и няма да му липсва мощност. Предишното ми бъги с шкодов двигател 120 L тежеше 500 кг.и се движеше фантастично с лек шофьор (малкия ми син).
          Разгледах конструкцийте за тръбогиб, които ми показахте и искам да попитам имате ли впечатления как сгъва тръби по-тънкостенни от 3мм, например 2мм, 1,5мм? Пробвал съм на подобни, но се получава сплескване на тръбата. Машините където ходя да сгъвам тръби са с два хидравлични цилиндъра и правят сгъвките от средата в 2-те посоки.Също имам проблем, когато трябва да сгъвам различни R-ове.
          0889 38 43 67 Милен

          Коментар


          • До: Това е моето Бъги

            Първоначално публикуван от Тигъра Преглед на мнение
            Здравеите, радва ме, че ви харесва творението ми, макар и в начална фаза да е. Сега да ви отговоря: Разбира се съществува опция за смяна на двигателя с по-мощен в бъдеще,но идеята ми е да тествам първо трабантовия мотор. Знам също, че има възможности за форсиране на двигателя до 50 к.с. и ако е необходимо с това ще започна. Очакванията ми са максималната тежест на цялото бъги да бъде между 230 и 270 кг.и без промяна на двигателя мисля, че ще бъде сравнително бързо и няма да му липсва мощност. Предишното ми бъги с шкодов двигател 120 L тежеше 500 кг.и се движеше фантастично с лек шофьор (малкия ми син).
            Разгледах конструкцийте за тръбогиб, които ми показахте и искам да попитам имате ли впечатления как сгъва тръби по-тънкостенни от 3мм, например 2мм, 1,5мм? Пробвал съм на подобни, но се получава сплескване на тръбата. Машините където ходя да сгъвам тръби са с два хидравлични цилиндъра и правят сгъвките от средата в 2-те посоки.Също имам проблем, когато трябва да сгъвам различни R-ове.
            Пускай снимки да видим какво си направил или студъ и теб те е уплашил като мен и аз нищо не правих през студените дни.

            Коментар


            • До: Това е моето Бъги

              Тънкостенните тръби не се огъват хубаво с това мойто. Но става ако имаш място за по голям радиус и огъваш по малко през някакво разстояние. И пак става "къдрава" отвътре свивката.
              0888932647

              Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

              Коментар


              • До: Това е моето Бъги

                Здравейте,
                не е проблем студа, а свободните финансови средства за инвестиция в момента.Тая световна финансова криза, особено януари месец ни разби бюджета отвсякъде, но вече мина.Тия дни ще ходя за още тръби и скоро ще покажа нови снимки.Отзад също мисля за едно окачване и съм сигурен, че ще ви е интересно да ви го покажа също, но ще ви забавя малко, защото още не съм решил от кой модел макверсон да ползвам някои части.
                Поздрави !
                0889 38 43 67 Милен

                Коментар


                • До: Това е моето Бъги

                  Към Georgi Rudy: Поздравления за машинката. Имам 2 въпроса: Интересно ми е колко тежи вашето бъги и от къде мога да купя гуми като вашите и колко струват, какъв размер са? Благодаря.
                  0889 38 43 67 Милен

                  Коментар


                  • До: Това е моето Бъги

                    на мен шарката ми прилича на тази на Malatesta TRAC

                    Която се предлага в размери:
                    145 R 13
                    155/70 R 13

                    Бъгито на Кольо е с такива,а тези на georgi rudy май са на друг производител.....

                    струват около:
                    145R13-61 лв
                    155/70R13-63лв
                    Последно редактирано от gogo_spama; 01-02-10, 10:33.

                    Коментар


                    • До: Това е моето Бъги

                      Моето вече го тествах, макар и на сняг.
                      http://vbox7.com/play:f9b1786f

                      http://forum.rally-club.bg/viewtopic...=7713&start=30

                      Коментар


                      • До: Това е моето Бъги

                        Благодаря първо на gogo_spama. Здравейте, поработихме малко върху бъгито и мога да ви покажа нови снимки.

















                        0889 38 43 67 Милен

                        Коментар


                        • До: Това е моето Бъги

                          Здрасти..Аз днеска се регнах тука ,та намерих много полезни неща по въпроса който ме интересува От много време си мислех за бъги от трабант но най-накрая му дойде реда.Само чакам да почне априлската ваканция и да се захващам.Сичко ми е ясно по работата ,само че имам 2 въпроса така за уточнение:
                          1-Към Georgi Rudi: Ти как задържа колелата отзад да не се въртът на ляво и на дясно?-Завари ли ги?
                          2-Към Тигъра: Понеже тръбите ми харесват можеш ли да ме упътиш какви са и колко лв горе-доло излизат на метър или там нещо подобно
                          Айде мерси предварително и не се заглеждаите много по тъпите ми въпросчета

                          Коментар


                          • До: Това е моето Бъги

                            Иначе поздрави за всички - Бъгитата ви са супер !!!

                            П.П. Ще видим и от мойта каручка кво ше излезе

                            Коментар


                            • До: Това е моето Бъги

                              Първоначално публикуван от ford_mario Преглед на мнение
                              1-Към Georgi Rudi: Ти как задържа колелата отзад да не се въртът на ляво и на дясно?-Завари ли ги?
                              Колега аз го реших просто и ефикасно
                              ето ти снимки две за да разбереш как точно съм го направили.
                              Просто завърих ме една планка
                              на нея направих ме две дупки и на тях вързахме щангите
                              Да точно тези щанги който насочват колелата накаде да завият след като завъртиш волана на едната или на другата страна.
                              Надявам се да ти е станало ясно от обясненията ми ако не се надявам да си помогнеш и със снимковият матерял.
                              Ако имаш някакви други питания и тревоги на среща съм.
                              Прикачени файлове
                              Последно редактирано от Georgi Rudy; 14-02-10, 11:36.

                              Коментар


                              • До: Това е моето Бъги

                                Измести долното ухо на амортисьора максимално близо до шарнира,иначе още на тестовете ще сгънеш долния носач.
                                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X