Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на Кольо

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: Бъгито на Кольо

    Един малко тъп въпрос- бъги 4*4 има ли и какво ви е мнението за направа на такова. Някаква муха ми е влезла да видим де ще ме. Знаете как е. А иначе само мога да ви завиждам с добро разбирасе.

    Коментар


    • До: Бъгито на Кольо

      Първоначално публикуван от asen3 Преглед на мнение
      Един малко тъп въпрос- бъги 4*4 има ли и какво ви е мнението за направа на такова. Някаква муха ми е влезла да видим де ще ме. Знаете как е. А иначе само мога да ви завиждам с добро разбирасе.
      Разбира се,че има.
      Такива са много от състезателните бъгита-като на Todger.
      Направата му-повече заигравка, ама си е напълно изпълнимо.
      Зависи колко ти е мерака
      Най-лесно би станало, ако за донор се използва някоя стара джипка, или лека кола 4х4.
      Има и други варианти, но са по-трудни за изпълнение.


      Колко пъти съм си мислил, ако моето бъги дърпаше и с предните гуми-щях да изкаа това баирче, или да премина през онзи овраг...
      Има ли желание-има и начин!

      Коментар


      • До: Бъгито на Кольо

        Първоначално публикуван от barzashki Преглед на мнение
        Ето го и моето напредване
        Ако Кольо обещае да не ме бие много, че му разводнявам темата, имам един-два въпроса. У дома болната тема също е "бъги", макар че аз съм мнооооого назад, още съм на етап сметки и рисунки.
        Въпрос първи, по конструкцията на рамата на колегата Бързашки: мислил ли си какво ще се случи при евентуално преобръщане? Виждам, че има тръби и отгоре, но са в средата, а ако машината наистина се преобърне, едва ли ще е по равното.
        То и втория въпрос е пак подобен: какво се случва, ако някой завой дойде тесен? Обяснявам и защо питам: при нас горски пътчета колкото искаш и те ще са основния полигон. На места са дооооста по-гладки от асфалта и човек се изкушава да настъпи (питай ме откъде знам ). И понякога завоите наистина идват теснички, а дърветата - дебели. А челен удар с 30-40километра си е смъртоносен, ако нищо по рамата не се сгъне. То и да се сгъне пак няма гаранция, но поне дава някакви шансове. Кольовата машинка при челен удар вероятно ще поддаде, на Данчо и на Бързашки - съмнява ме да мръднат, а мен това малко ме плаши.
        Ей това са ми двата най-сериозни проблема, нека не се приема като заяждане, просто виждам зор да определя къде са границите на разумното. Ясно, че ако се направи с буферна зона като на съвременен автомобил, ще стане един тон и на третия скок ще се разпадне, но пък и хич не ми се иска ако (или по-скоро когато) тресна някое дърво или камък да съм с директен билет за моргата. Още повече жената сега се учи да кара, а крачето и е доста тежко, въпреки малките обувки

        Другия проблем ми е задното окачване, нещо хода надолу хич не успявам да го докарам повече от 6-7cm с тоя напречен двигател, но за това друг път.
        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

        Коментар


        • До: Бъгито на Кольо

          Според мен
          за границата която питаш каде е?
          Аз ще ти отговоря така.
          Границата ми се навира в главата
          тя контролира крачето да не подава толкова много газ (независимо колко е тежко то).
          Защото все пак не се намираш във вехта или нова кола която има всякакви ЕР беци, колани и така нататъка защитни средства за водача и пътниците. Все пак си на Бъги което си го направил за удоволствие не за състезание по писта на формола 1.
          И аз така си мислех докато правехме бъгито ми. Виках си "Мале как ще лети и какви скорости ще се развиват" докато не се качих за пробно кръгче и слезнах с треперещи капачки на коленете. А като погледнеш никакво двигателче от Трабантче а на какво е способно.

          Коментар


          • До: Бъгито на Кольо

            Първоначално публикуван от Georgi Rudy Преглед на мнение
            ...Границата ми се навира в главата ...
            На теб, на мен, а и на повечето тук - да, съгласен съм.
            А за начинаещ шофьор, който още не знае кога трябва да започне да се плаши?
            Имам някоя дръга поогъната ламарина зад гърба си, но с много късмет се е разминавало леко. Затова пък поучително. Жената обаче сега се учи и не ми се ще да оставям всичко на късмета... и се усещам, че прекалявам. Затова и питах - за съвет
            Предницата при челен удар ще се разчекрантва донякъде, дали ще е достатъчно - нямам идея. "Тавана" също е предвиден да поддава 3-4 cm при преобръщане. Засега ми се струва, че това е разумната граница, дали е така, ще се разбере напролет

            П.П. Като каза "Трабант" - сега си представи 90 японски кончета на 500 кила... и Кольо да ти каже какъв и става погледа на лудата ми половинка, като я духне вятъра в лицето.

            П.П.П. макя му и ход, отзад никак не мога да го докарам над 27 санта общо 18 нагоре и 9 надолу. Тоест, може, ама не ми харесва. С две дълги полуоски става твърде широко, така че това засега отпада, отделно, че носачите трябва да имат твърде любопитна форма, плюс разпределението на масите спрямо надлъжната ос отива на кино.
            А с една къса - толкоз, от там нататък ъгъла на каретата започва да не ме кефи. Достатъчно ли е? Твърдостта е друг въпрос, там проблем няма
            Последно редактирано от tef4o; 08-10-09, 17:31.
            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

            Коментар


            • До: Бъгито на Кольо

              Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
              Ако Кольо обещае да не ме бие много, че му разводнявам темата, имам един-два въпроса.





              Кольовата машинка при челен удар вероятно ще поддаде......
              Няма, питай си на воля... Който знае-да отговаря.


              Ще отдаде ама друг път... Ако дойдеш пак-можеш да седнеш, и ако ти стиска да се треснеш в нкое дърво
              Ако отдаде-добре за теб, ама ако не отдаде

              Майтапа настрана-не мисля, че ще отдаде, и знам, че е опасно, но не развиваме големи скорости, скорости, а и знаем кога да пуснем газта... И да ти кажа-много се заиграваш с ъгли, ходове, и т.н.
              Аз направих така-при максимално разгънат амортисьор вдигнах двигателя колкото позволява карето. Т.е. при евентуален скок
              карето няма да работи под ъгъл по-голям от предвидения в завода.
              А колко см. ще се получи-колкото-толкова. На който не му харесва-да си проектира и изработи каквито му трябват. Или започва едно преправяне, с карета от друга машина, те пък шлиците други... Преходници, заигравки, и накрая може да се получи нещо добро, ама ще е след няколко години


              Пък Кольо си кара бъгито, и вчера пак бяхме на полигона, и има клипове, и снимки, но сега се точат...
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • До: Бъгито на Кольо

                Ето и малко снимки от вчера:

                Набутахме се в един овраг-дълбок към метир-метър и двайсе...
                Постижението-около 20 м напред. И дотам.
                Данчо излезе сравнително лесно назад(на видеото го има), но аз влязох може би 2 метра по-навътре и заседнах на рамата:



                Добре, че имаме въже... Иначе с това 4х2...





                Като се налудувахме на това място, отидохме на друго, също даващо голям кеф.
                И понякога се случва ето това... при недостатъчна засилка.



                Обаче при достатъчна засилка, по посока нагоре става много добре





                Тази последната си я слагам за аватар, докато не заснимам нещо по-атрактивно

                А накрая на разходката телефона ми беше малко пооцапан...
                Но се запази сравнително чист, защото беше в джоба. Ако го носех на каишка на врата, не ми се мисли...



                Видеото по-натам, че много бавно се качват
                Има ли желание-има и начин!

                Коментар


                • До: Бъгито на Кольо

                  Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                  ...А колко см. ще се получи-колкото-толкова. На който не му харесва-да си проектира и изработи каквито му трябват. Или започва едно преправяне, с карета от друга машина, те пък шлиците други... Преходници, заигравки...
                  Бе ясно ми е горе-долу, още повече като поджитках малко с вашите имам и по-реална база за сравнение, щото каквото е било едно време отдавна съм го забавил, а и представите ми са били по-различни. Но колкото и да ме души жената и колко то и мерак да имам аз самия, бъгито преди средата на декември няма да го започна на сериозно и използувам възможността да посмятам малко, че после да не се чеша по главата за щяло и нещяло. Не, че няма да се чеша хич де
                  А че няма да седна да преправям полуоски е ясно.

                  П.П. То твоето малко остана да го тествам миналия път
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • До: Бъгито на Кольо

                    Ето и клиповете:











                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • До: Бъгито на Кольо

                      Голяма тръпка е било. БРАВО
                      GSM 0877 08 99 19
                      Jeep Grand Cherokee 5.2 V8

                      Коментар


                      • До: Бъгито на Кольо

                        Частичен блокаж, тип "Кольо"
                        Мания!
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • До: Бъгито на Кольо

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Частичен блокаж, тип "Кольо"
                          Мания!
                          Кое, бе, това, дето братлето се качва върху буксуващата страна, че да тежи?
                          То да не е наш патент, много хора правят така. Но с променлив резултат... Тук фактора е "тежест". При брат ми е сериозна

                          На траяла в Приморско някои навигатори се опитваха така да осигурят сцепление, ама са им малко килцата
                          Има ли желание-има и начин!

                          Коментар


                          • До: Бъгито на Кольо

                            Мда,не е лек терена,а и не е много чист ,като че ли му трябва съсвсем лек лифтец за да можа да не задира,но пък от друга страна не знам как ще с еотрази на стабилността.
                            [COLOR=navy][I]TLC 80[/I][/COLOR]

                            Коментар


                            • До: Бъгито на Кольо

                              Първоначално публикуван от Кольо Преглед на мнение
                              Кое, бе, това, дето братлето се качва върху буксуващата страна, че да тежи?
                              То да не е наш патент, много хора правят така. Но с променлив резултат... Тук фактора е "тежест". При брат ми е сериозна

                              На траяла в Приморско някои навигатори се опитваха така да осигурят сцепление, ама са им малко килцата
                              Знам бе! Бъзикам се
                              Между другото, тъй като не знам, че имаш брат, просто си реших, че ти си качил някое кило...
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • До: Бъгито на Кольо

                                Момчета открих недостатъците на ваште бъгита отваряте скоростите теглите по един шев на диференцияла и решавате въпроса.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X