Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Триколка за офф-роуд

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Триколка за офф-роуд

    Интересно, изглежда проходимо и доставящо много удоволствие и стаболност!
    https://htftp.offroad-bulgaria.com./...5/brudeli625l/
    Живей за всеки дъх!

  • #2
    Това е една много интересна комбинация между АТВ и мотор! Не знам колко е проходимо, но предполагам е интересно, да се возиш на едно АТВ с поведението на мотор (или обратното)!
    RB Patrol Team

    Коментар


    • #3
      Хе-хе. А тук има един човек, който освен спец по пластмасовите коли, се е занимавал и с теорията на чупещите се в завой оси, и на триколесните всъдеходи. И даже има намерението да направи.

      Коментар


      • #4
        Чудя се какво общо с офроуда може да има машина, на която от три колела само едно е задвижващо?! Това прави 33% задвижващи колела. Един обикновен Москвич е с 50%, а един обикновен джип - 100%

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от Паджеровод
          Чудя се какво общо с офроуда може да има машина, на която от три колела само едно е задвижващо?! Това прави 33% задвижващи колела. Един обикновен Москвич е с 50%, а един обикновен джип - 100%
          Според мен една обикновенна кола е 25%! Като се замислиш едно колело ти бускува ! А по тази логика и един обикновен джип е 50%
          RB Patrol Team

          Коментар


          • #6
            Вярно! Не съм се замислял, че една инвалидна количка от някогашните е по-проходима от обикновена кола.

            Коментар


            • #7
              До: Триколка за офф-роуд

              [quote=Асен Василев;59915]Това е една много интересна комбинация между АТВ и мотор! Не знам колко е проходимо, но предполагам е интересно, да се возиш на едно АТВ с поведението на мотор (или обратното)![/quo.първите атв-та са били триколки,ученическите години се бяхме запалили с един приятел да правиме бъги триколка,използвахме рама,ако се сещате имаше едни триколки отзад с товарна кутия,руски бяха,но понеже и двамата бяхме много неграмотни сложихме гуми от мотокар,възможно наи големите,само тях успяхме да намерим безплатно в онези години от "Рекорд",нататък ме е срам да разправям

              Коментар


              • #8
                До: Триколка за офф-роуд

                Само не казвай,че бяха бандажни
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Триколка за офф-роуд

                  Ето актуални снимки че онази горе е "умряла" :

                  http://www.diseno-art.com/encycloped...deli_625L.html
                  CITYEL

                  Коментар


                  • #10
                    До: Триколка за офф-роуд

                    това изглежда яко но и доста нестабилно
                    Some call it a hobby, we call it a way of life!
                    Това че срещу теб са най-добрите, не означава, че трябва да се отказваш!

                    Коментар


                    • #11
                      До: Триколка за офф-роуд

                      По-скоро неква гъзарийка, отколкото офроуд.
                      Всичко готино на този свят е или незаконно,или неморално или вредно за здравето.
                      -----------------------------------------------
                      Питието определя съзнанието....
                      -----------------------------------------------
                      0887770735

                      Коментар


                      • #12
                        До: Триколка за офф-роуд

                        това изглежда яко но и доста нестабилно
                        То и мотоциклетът изглежда нестабилен, но окото лъже

                        Тази триколка се наклонява свободно, като всеки мотоциклет, но е по-стабилна защото:
                        • има две колелета отлред, което създава по-добро сцепление (както е при PIAGGIO MP3)
                        • наклоняването на предните колелета е свързано с движението на двете степенки за краката. Това позволява да се управлява страничното наклоняване, чрез краката на водача - като се натиска левият педал, мотоциклетът се наклонява надясно и обратно. Това е аналогично на карането на ски - чрез краката се контролира страничният наклон. Този начин на управление позволява "дрифтиране", без да се допира крак до земята.
                        • позволява движение с много малка скорост и спиране, без да се стъпва на земята - като равновесието се поддържа с краката, чрез степенките.

                        А предаваната мощност, чрез едното задвижващо колело е много повече от 50%, аналогично на всеки мотоциклет, защото преобладаващата маса е разпределена върху задното колело. Обикновенно при един мотоциклет, заедно с моториста, натоварването върху задното колело е над 70%, и съответно предаваната мощност е също толкова. Затова мотоциклета толкова лесно се изправя на задна гума и толкова трудно боксува.

                        Тази триколка има и много по-голяма стабилност от всяко АТВ.

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X