Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъгито на jordan

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Бъгито на jordan

    Ето какво е отдолу. На моето, де. Ама на Данчо е същото, аз оттам съм копирал начина.



    Това което се вижда посредата е оригиналният механизъм за задействане на лоста, само, че там тръбата отива напред, а при мен-назад. Щото натам е двигателя и скоростната кутия...
    А как се заобикаля двигателя-вече би трябвало да си разбрал от моите снимки.
    Успех с преправянето, и да снимаш и показваш каке било, и какво се получава.
    Има ли желание-има и начин!

    Коментар


    • #62
      До: Бъгито на jordan

      ОК това е ясно и аз така съм го напраил. Обаче като е едноместно и лоста ми идва между краката. На Jordan също е едноместно и неговия лост е встрани, аз пробвах с две каренца обаче не се получи много одачно може и аз да несъм го направил както трябва.

      За съжаление сега нямам много време, даже и да покарвам отвреме навреме

      Коментар


      • #63
        До: Бъгито на jordan

        Едно каренце е достатъчно. Лоста е леко по диагонал.

        Коментар


        • #64
          До: Бъгито на jordan

          OK
          Мерси за отговорите
          дано вече да стане че така е малко кофти

          Поздрави

          Коментар


          • #65
            До: Бъгито на jordan

            Много добре са се получили бъгитата,поздрави.Искам да питам мога ли за донор да използвам Alfa Romeo 33 1,7 16v 91 година или VW Jetta 1,8 mi 90 година.Кажете около колко пари ви излиза цялото бъги.И понеже много не разбирам от коли какво друго трябва да зема за окачаването.Много се запалих по тези бъгита.

            Коментар


            • #66
              До: Бъгито на jordan

              Първоначално публикуван от adosa Преглед на мнение
              Много добре са се получили бъгитата,поздрави.Искам да питам мога ли за донор да използвам Alfa Romeo 33 1,7 16v 91 година или VW Jetta 1,8 mi 90 година.Кажете около колко пари ви излиза цялото бъги.И понеже много не разбирам от коли какво друго трябва да зема за окачаването.Много се запалих по тези бъгита.
              Подходящи са, стига да не искаш 4х4. Колкото по-мощен мотор - толкова по-добре. Имаш ли работен гащиризон (т.е. разбираш ли от железа) , ако не - по-добре не се захващай. Преди да започнеш трябва да го видиш с въображението си. С каквото мога ще помагам. Успех!

              Коментар


              • #67
                До: Бъгито на jordan

                Ами мисля ,че ще се справя.Мисля да го правя с тръби като твоите но моето ще е двуместно.И искам да е малко по голямо(по-дълго).Само,че с каква джаджа огъвате тръбите?

                Коментар


                • #68
                  До: Бъгито на jordan

                  Първоначално публикуван от adosa Преглед на мнение
                  Ами мисля ,че ще се справя.Мисля да го правя с тръби като твоите но моето ще е двуместно.И искам да е малко по голямо(по-дълго).Само,че с каква джаджа огъвате тръбите?
                  Бъгито е станало много добре даваи в съштия дух.

                  Трабите се огъват с трабогип.Мисля че някаде около 300лв струва нов,но и много лесно може да си направиш,някаде из форума имаше такава тема за тръбогип
                  ОФРОУД 4Х4 СЕВЛИЕВО
                  0879 86 85 87
                  ТРОФИ БЕЗ КАЛ Е КОТО ЖЕНА С МАЛКИ ЦИЦИ,ДОСТАВЯ УДОВОЛСТВИЕ НО НЕ ПЪЛНО....

                  Коментар


                  • #69
                    От: До: Бъгито на jordan

                    Вчера реших да се поразходя малко покрай р.Камия - хем на сянка под върби и тополи, хем пътя е песъклив и с много завои, което предразполага към движение с вратите напред. Има и доста неравности, но те са част от удоволствието. И както си карах внимателно (на 3-та с всичката газ) двигателя загасна. Предположих, че инерционния изключвател на бензиновата помпа пак се е задействал от поредната дупка по трасето. Предположенията ми се оказаха верни, но ми направи впечатление ненормалното положение на задно ляво колело.

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2713.jpg
Прегледи:1
Размер:223.7 КБ
ID:5200609

                    след по внимателен оглед видях това:

                    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2718.jpg
Прегледи:1
Размер:118.6 КБ
ID:5200608Натиснете снимката за да я уголемите

Име:IMG_2716.jpg
Прегледи:1
Размер:110.3 КБ
ID:5200610

                    Не съм предполагал, че дебелостенна, безшевна едноцолова тръба може да се среже по този начин! А "досадният" инерционен изключвател ме предпази от близка среща с някоя върба или топола.
                    Прикачени файлове

                    Коментар


                    • #70
                      От: Бъгито на jordan

                      Гледам, че "сряза" е започнал от заварката-почти съм сигурен, че е от топлинното влияние от заваряването. Не знам каква стомана се използва за тези тръби, но ако е с по-голямо съдържание на въглерод-това е нормално. При термично въздействие тези стомани стават твърди, но крехки. И резултатът е налице. Ако беше използвал обикновена стомана 3 може би това нямаше да се случи.
                      Как се прибра?
                      Има ли желание-има и начин!

                      Коментар


                      • #71
                        От: Бъгито на jordan

                        Носача не се раздели на две, ами остана да се крепи на малка от тръбата. И на първа без газ успях да се прибера. А следващата седмица може да дойдеш да пием по бира ... докато го заваряваме!

                        Коментар


                        • #72
                          От: Бъгито на jordan

                          Не им е лесно на наште бъгита добре че не могат да приказват.

                          Коментар


                          • #73
                            От: Бъгито на jordan

                            Те за това са създадени - да им е трудно, но да успяват!

                            Коментар


                            • #74
                              От: Бъгито на jordan

                              А какви са шансовете тръбата да е имала шупла на него място? Или аз нещо не мога да се ориентирам по снимката за взаимното разположение на тръбите? Това чудо отзад беше с макферсон, нали?
                              О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                              Коментар


                              • #75
                                От: Бъгито на jordan

                                Скъсана е тръбата, която е част от модифицирания носач. Отзад е с макферсон, но не е с оригиналния носач, а с правен. Като ми остане време ще го демонтирам и ще го огледам по-подробно. Не ми се вярва да е имало шупла - тези тръби са дебелостенни и безшевни и уж качествени. По-вероятно Кольо е прав за термичното влияние на заварката.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X