Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"CRX 4x4".

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "CRX 4x4".

    Като гледам , люта завист ме гризе.

    Май не му е тук мястото , но понеже съм от скоро във форума нямям представа ,как да пусна друга тема....

    От някое време насам ме гризе мисълта , как да се сдобия със идеалната машина която да отговаря на горе долу следното:

    1. Да е възможно най лека
    2. Възможно по високо проходима
    3. Възможно най аеродинамична
    4. Като следсвие възможно най икономична
    5. Надеждна
    6. сравнително поносимо евтина

    Не откривам нищо произведено до сега......

    Върти ми се в главата да сложа блокаж на диференциала на моята Honda CRX - 1992г. , да и сложа пневматично окачване. Може би 4х4 от Shuttle.

    Кво ще кажат експертите?
    0888932647

    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

  • #2
    До: Chevrolet с мостове от ГаЗ 63

    Ако смяташ да "наджипваш" Хонда,по-добре да си купиш Голф Синхро.Поне е изпитано...
    0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

    Коментар


    • #3
      До: Chevrolet с мостове от ГаЗ 63

      Не искам да обиждам никого , ама съм развил алергия към Германска техника.

      Мисълта ми беше , че искам някяква форма на микро SUV , под която да не лежа постоянно и да ми изяде спестяванията при покупката или през жигльорите/инжекторите/.

      За истинско каране по горите си имам мотор и с него ми е добре. Но за нашите пътища ?!? си трябва и кола , ама нестандартна.

      Иначе синхрото е близо и даже съм го обмислял. Мисля обаче , че цените им са изкуствено надути /неоправдани/. И + това май яде здраво /съотносимо с дизелов истински офроудър/.

      Пуснах този пост с идеята , че може да се превърне в отделна тема , където разбиращите от четриколесни офроуд самоделки да дават съвети , а аз да осъществя машината евентуално.

      П.П. Моля , ако някой модератор прецени да премести тези коментари в нова тема - например "CRX 4x4".
      Последно редактирано от Жоро Нешев; 10-07-08, 12:41.
      0888932647

      Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

      Коментар


      • #4
        До: Chevrolet с мостове от ГаЗ 63

        Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
        Не искам да обиждам никого , ама съм развил алергия към Германска техника.

        Мисълта ми беше , че искам някяква форма на микро SUV , под която да не лежа постоянно и да ми изяде спестяванията при покупката или през жигльорите/инжекторите/.

        За истинско каране по горите си имам мотор и с него ми е добре. Но за нашите пътища ?!? си трябва и кола , ама нестандартна.

        Иначе синхрото е близо и даже съм го обмислял. Мисля обаче , че цените им са изкуствено надути /неоправдани/. И + това май яде здраво /съотносимо с дизелов истински офроудър/.

        Пуснах този пост с идеята , че може да се превърне в отделна тема , където разбиращите от четриколесни офроуд самоделки да дават съвети , а аз да осъществя машината евентуално.

        П.П. Моля , ако някой модератор прецени да премести тези коментари в нова тема - например "CRX 4x4".
        Глей се'а...с голфа може да постигнеш доста повече от преправянето на друга кола.И сравнено с японска(например)да е 2-3 пъти по-евтино.И това,което се получава като краен резулта даже да надхвърли очакванията ти...Показвам:

        Това си купих:


        В този си вид не става дори за по улиците-няма и 15см клиренс.Но важното е,че е 115 коня и 166 нютъна на 2600об/мин.И диф-а е 4,27:1.След подобаващо "наджипване" и запълване на "подкалничните кухини" с по-големи гуми,се получава ето това:



        Отдолу има 30см...И дори с тези гуми не страда от липса на мощност,да не кажа че е предостатъчна...
        А относно разхода...10-11-12л/100км.Газ...
        Но,щом казваш че имаш алергия към немското...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #5
          До: "CRX 4x4".

          Първоначално публикуван от GEORGINESHEV Преглед на мнение
          Като гледам , люта завист ме гризе.

          Май не му е тук мястото , но понеже съм от скоро във форума нямям представа ,как да пусна друга тема....

          От някое време насам ме гризе мисълта , как да се сдобия със идеалната машина която да отговаря на горе долу следното:

          1. Да е възможно най лека
          2. Възможно по високо проходима
          3. Възможно най аеродинамична
          4. Като следсвие възможно най икономична
          5. Надеждна
          6. сравнително поносимо евтина

          Не откривам нищо произведено до сега......

          Върти ми се в главата да сложа блокаж на диференциала на моята Honda CRX - 1992г. , да и сложа пневматично окачване. Може би 4х4 от Shuttle.

          Кво ще кажат експертите?
          Като почетен, отговорен и единствен член на клуб "Спасете CRX-а", коленопреклонно те моля да не разваляш хубавата кола.

          - 4х4 от Shuttle няма да ти донесе много, така или иначе не е постоянно - сработва само при пробуксуване на предните колела, и не прехвърля повече от 10% на задните колела. Само ще си направиш задното окачване на нищо в опити да вкараш моста от Shuttle-a.

          - Аеродинамиката се влияе и от височината. Ако вдигнеш точно CRX, току виж си излетял със скоростите които вдига. Колата е много лека.

          - Самоблокиращ диференциал можеш да сложиш, но ще ти служи за спорт, а не за 4х4.

          - Превръщане в 4х4 може да се направи на Интегра, с цяла двигателно-трансмисионна група от CRV. Правено е в Honda Tuning Magazine в САЩ. Беше станало, но нагласянето на задното окачване изискваше диво рязане отзад, и не го бяха направили като хората.

          - Двигател от CRV ще влезе в коша на всеки CRX предвиден за B серия двигател. Значи ако е от ритнатите отзад CRX-ове (88-92) - само на VTEC. Ако е не двуместния (92-96) - ще стане, ако е Интегра - пак ще стане, но при всички случаи ако тръгнеш да слагаш трансмисията от CRV-то, ще се видиш в приключение.
          Блокът е малко по-висок, страната на главата където е разпределителния ремък ще обре ако си с американски капак, може и да не опре ако си с капак от европейски или японски 130к.с двувалка двигател (ZC както му викат по щатско), вероятно няма да опре ако си с капак от втек.

          Ако пък тръгнеш да слагаш B двигател в обикновен CRX, трябва да сменяш маската отпред за да влезе двигателя с новия радиатор, или да монтираш двигателя по-назад, което пък ще ти сложи полуоските да работят под друг ъгъл. Полуоски които така или иначе няма да паснат на скоростната кутия на B двигателя (която ще ти трябва, понеже е различна от тази на D сериите). И като се курдисаш с двигател, кутия и полуоски от B серия, ще опреш до предните главини, които са различен брой шлици, и които също ще трябва да вземеш от B серия.

          С две думи - недей да издевателстваш над машината. Това за мен си остава най-уникалната кола в света, но е уникална във вида и в духа в който е създадена. Проходима машина няма да направиш. Вземи си един Shuttle 130 коня с D16A9 двигателя и си играй колкото искаш.
          Последно редактирано от Goblin; 20-01-10, 18:12.
          Издъних се на Тюринг теста

          Коментар


          • #6
            До: "CRX 4x4".

            Евала бе goblin,
            Направо ми счупи главата!

            А аз си мислех , че знам доста за тези коли.

            Всъшност имам такъв CRX понесъл тежък удар отзад ?!? при предишния му собственик и естествено не може да се изпъне като хората. За това не ме притеснява много рязането отзад и вкарването на заден мост. Друг е въпроса , че при това тегло на задницата май е съвсем безмислено щото няма да зацепва.

            И на двете обаче за съжаление двигателите не са v-tek. Ако ще присаждам някакъв друг първо ще ги пръсна тези с някоя турбина. За сега това не е тема на разговора , знае се че тези двигатели са идиотоустойчиви и безсмъртни.

            Остава все пак въпроса с пневматичното /като на рапърите/ окачване. Кво лошо виждаш в тая работа. При наште трапища спящи ченгета , бордюри и какви ли не препятствия по пътищата CRXа страда от клиренс. Пневматиката е регулируема , така че на скорост ще си кляка , и принужда хоп.....

            Приятел ми каза, че в Княжево някъв пич правел блокажи /пак регулируеми/ на всякакви диференциали. Като се вземе в предвид , че живея в Банкя и зимно време не винаги е снегопочистено , а гаража ми е подземен и това си е екстра. Обаче исках да чуя дали някои е чул за този човек и какви са впечатленията от него. Да не ми скапе трансмисията.

            За съжаление горката колица не може да поеме гума по едра от 195/60/15 без да режа подкалници. Дойде ми на акъла да компенсирам с по нисък цолаж и /? балонна ? не зная термина/ дебела примерно 205/70/13 гума.
            Просто ме кефи идеята да изглежда и да може да се движи като джип. Силуета на автомобилчето е много сходен с този на Паджерото на оня пич Петерханзел от Дакарите.

            Но такава гума за сега не съм открил. Дайте акъл ако сте чули за нещо такова. Та било то и чист офроуд.

            Адски се дразня , че всяка подобна кола се качва на 17ки свръхнископрофилни, понижават се пружини слагат се анти крила и прочее американщини.

            Аз пък искам "тунинг" в стил джип - вдигната , с булбарове , резервна гума на гъза и четри фара на покрива.

            Опитайте се да си го представите смешното въшле между чудовищата на Коко и Ninja-та и пак ми споделете мнението си.
            Прикачени файлове
            0888932647

            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

            Коментар


            • #7
              До: "CRX 4x4".

              Отново - сакън
              За пневматичното окачване не знам. Може би за временно вдигане за минаване през дупки. Но пак. В оригинален вид клиренса си е съвсем човешки. Моята като я взех беше с някакви снижавани изродщини, после си намерих оригинални пружини се родих. И в България нямах проблем с никакви дупки, никъде, включително се преоборих с отсечката Стара Загора - Нова Загора преди да я оправят (това още с късите пружини).

              Проходимост никога няма да получиш - няма достатъчно тежест пред предните колела. Това е основния проблем. Изключително лека кола, без тегло пред колелата. Просто забрави да подобриш сцеплението.

              Не се занимавай с глупости, просто сложи най-добрите зимни гуми които можеш да намериш. За размера - идеалният размер според мен за тази кола е 185/55/15. Променя коренно нещата спрямо 195/55/15, а уж разликата е малка. Със 195ците на мокро е като крава на лед, направо си е опасна. Със 185ците заспива. Освен зимата да слгаш оловна тръба в бронята, изход не виждам

              А за това което искаш да направиш - единият вариант е да сложиш чисто и просто купето като похлупак върху рама от джип. Другият вариант е да намериш помляно субару импреца, и да мяташ всички агрегати от него. Бокесерен двигател е, нисък е. И да нагаждаш дължини на кардани и полуоски. И двата варианта са луди но имат повече потенциал.

              А третият вариант е просто да търсиш Алфа Ромео 33-16V 4x4. Редки са но не са невъзможни за откриване.
              Издъних се на Тюринг теста

              Коментар


              • #8
                До: "CRX 4x4".

                Нямаше ме два дни - бях на мотосъбор- Габрово.

                Що така ме обезкуражаваш бе човек .

                Мислех си , че ще се появят сеирджий да ми гледат простотията а то. Само сериозен и загрижен за здравето на CRXа народ.

                Не искам алфа , не искам фолксваген. Оглеждах и Субару SVX. Миииии ... не.
                Много ме кефи коцепцията Сузуки Самурай , обаче така друса и до такава степен няма мотор , чееее.....

                Приключих с триколката и си нямам с какво да се забавлявам. Въпреки че колицата ми си е идеалничка за моите доходи и условия на съществуване , може да претърпи някои корекции.

                Отких пневматично окачване



                http://airbagit.com/index.php?cPath=288_308

                Някой има ли впечатлиения от тези?
                0888932647

                Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                Коментар


                • #9
                  До: "CRX 4x4".

                  субаро

                  Коментар


                  • #10
                    До: "CRX 4x4".

                    Лаконично колега! Дай повечко думи и фотоматериали ако имаш. А аз не съм зарязал идеята за изкарване на Хондичката извън пътя. Даже малко материали съм напазарувал. Сега изчаквам малко да се смегчи хватката на проклетата криза и ще продължа. Но съм на път да зарежа идеята за 4х4 в полза на 2х2 /блокаж на диференциала/.
                    0888932647

                    Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                    Коментар


                    • #11
                      До: "CRX 4x4".

                      Недей омаскарява хубав'то кола...
                      А за диф - идея е. Французите едно време продаваха разни за рали, ама цената беше аммм...

                      А иначе - можеш да почнеш с кутия от Rover 216 gsi от ранните 90 години. Тия които бяха Хонда Кончерто. Цялата двигателно-трансмисионна група си е сто процента CRX, но крайното предавателно число е по-късичко. Май беше 4.10 вместо 3.97 но говоря наизуст и може да говоря глупости що се отнася до точните цифри. Естествено, ще стане още по-бръмчалка, и вече ще вдига към 195 вместо 210 по хронометър

                      Това ако приемем че ти трябва повече ускорение, което за мен не беше задължително ич. И естествено няма да има блокиращ диф. Но като нищо ако я купуваш от незнаещ може да я вземеш за по-малко пари. Казва ли ти някой.
                      Издъних се на Тюринг теста

                      Коментар


                      • #12
                        До: "CRX 4x4".

                        Аааа пазя се от гнева Гоблинов аз . Нищо няма да омаскарявам. Пневматичното окачване съм го измислил как да стане като добавка към стандартното. Ще вкарам въздушни възглавници вътре в оригиналната пружина около пръчката на амортисьора. Така , че само при нужда с копченце ще се подава въздух и ще я повдига с няколко сантиметра. А възглавниците ще са в същото време прекрасен прашник на амортисьорите. Колкото до предавките и блокажа ...... най-много да батисам една трансмисия. Те и без това са ефтинки /около 250лв/. Ама пък като си представя как въшката ще скъса нервите не само на обикновенните баварци а и на тези с Х отпред ..... из калта......

                        Не съм се вглеждал и до днес в коша на Шатъл и по-точно в трансмисията. Там си има някакъв блокаж ..... а двигателите и кошовете са идентични. Помня само , че скоростния лост излиза към трансмисията с някакви жила а не с лостова система. Имаше и същия модел Сивик 4х4. Като се пооправи малко времето ще се завра в моргата на един приятел да поогледам и поснимам малко.
                        0888932647

                        Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                        Коментар


                        • #13
                          До: "CRX 4x4".

                          Жорка, ходих да те търся, но беше лошо времето и не можах да се ориентирам къде си точно. Без да се натрапвам, молбата ми е за среща, искам да споделя доста идеи. Мога ли да се чувствам поканен в удобно за теб време да се видим. И ако може точния адрес че не мога да се ориентирам между къщите.
                          0889 38 43 67 Милен

                          Коментар


                          • #14
                            До: "CRX 4x4".

                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=67435

                            Тук са дадени указания. Щото живея "оффроуд".
                            0888932647

                            Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X