Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Едно трабантче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Едно трабантче

    Малко ме е срам да питам.... ,но виждам че тук ще получа компетентен отговор..та имам едно трабантче,което това лято съм намислил да го правя нещо и въпроса ми е,може ли да стане някаква офроуд машинка от него или е прекалено калпаво откъм всичко.... Благодаря ви предварително!

  • #2
    ето това може да стане с него:
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/v...1%e0%ed%f2.jpg
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/v...1%f2%e5%f0.jpg
    https://htftp.offroad-bulgaria.com/v...0%e0%e1%e8.jpg
    B+

    Коментар


    • #3
      Приятелю, в Рудоземските гори върлуват само две возила - моя джип и Трабанта на Мичо, понякога вързани един за друг, просто Трабанта ме държи с въже отзад да не се изстрелям в някоя пропаст и ме задържа така да се каже, но вози 6 човека и катери като змей - нали е безтегловен и с предно предаване!

      А предното предаване е като Тиранозавър, на който предните крака са големите бутове, а задните са закърнели...чакай че нещо не мога да си го представя как точно трябва да изглежда...

      Коментар


      • #4
        Направи му ТО-2 и измисли удобни места за въжета и лопати. Друго не му трябва.
        В армията на ГДР те и без това служеха като джипове. Само с брезентов покрив, синджирчета вместо вратите и военно зелени.

        Коментар


        • #5
          мислех да го изрежа като пикап и да го вдигна някак,но нито знам къде трябва да поставя ролбари за да не се скърши,нито пък знам как да го вдигна....така че който може да помага
          П.П. Стефане какво е ТО-2?

          Коментар


          • #6
            Техническо Обслужване №2. Там всякаквите масла - води, каквото друго по предписанието на производителя.
            Не си струва да го режеш. То все пак няма рама, и е здраво само защото разните стени на кутията се държат една за друга. Ще го убиеш. Пак по тая причина не може да се сложат и истински ролбари, сами декоративни. Ако казваш за тръбите по броните.
            За вдигането не знам, то е с напречни ресьори. Трябва да се гледа. Обаче по принцип, лифта се прави за да могат да се набутат по-големи колела. Важно е в калта и коловозите за да се увеличи клиренса. Но пък така се намаляват пределно допустимите кренове, и на пресечен терен проходимостта всъщност намалява. И не ми се вярва полуоските да издържат на големи колела.
            Радвай се бе, на него просто нищо не му трябва. На ЛуАЗА например колелата са същите, и той е с предно предаване. Само като закъса се включва задният мост.

            Коментар


            • #7
              Re: едно трабантче

              Първоначално публикуван от =NRG=
              Малко ме е срам да питам.... ,но виждам че тук ще получа компетентен отговор..та имам едно трабантче,което това лято съм намислил да го правя нещо и въпроса ми е,може ли да стане някаква офроуд машинка от него или е прекалено калпаво откъм всичко.... Благодаря ви предварително!
              Големи гуми не понася, а и както Стефан казва, няма нужда от каквото и да било - добре си е така.

              От моя опит е много леко отпред, предното окачване почти няма ход, много лесно губи контакт с пътя (безпътя) и спира.
              Ако сте 2ма - в такива моменти единия на предния капак на олекналата страна - това помага в някои случаи. Но така или иначе за катерене на баири не е нещо особено.

              Стефан е прав - не режи АБСОЛЮТНО нищо - няма да издържи.
              На моя, стандартен Трабант комби, здрав в началото, му бях разпрал купето на няколко места само от почти статични натоварвания - за 10тина пъти бавно каране с много диагонално кантарене.
              От това накрая се гънеше така, че Дуропластoвите панели се бяха отлепили.
              Единственото което можеш да направиш без да се замисляш за да подобриш геометричната проходимост е да отрежеш багажника, така махаш огоромния заден свес.

              Помисли какво да направиш с гърнето под престилката и бронята - тях те съветвам да ги махнеш, а гърнето ако можеш да го вдигнеш някъде ще намалиш много предния свес.

              Имай предвид, че алтернаторът е много ниско и глътва вода и кал моментално.
              Моя не съм го карал в кал и вода, така че не съм го мислил.
              Освен веднъж, когато ме изкараха с кон от блатото. Вратите не можеха да се отворят от калта, но алтернаторът (ладов) си зареждаше.
              Това да не те успокоява - помисли какво можеш да направиш.

              Хубаво е, че отдолу няма абсолютно нищо и спокойно можеш да го стържеш по корем.
              Другото хубаво е, че е толкова леко, че 2ма души могат да го изкарат почти отвсякъде. Ако имат обикновена лебедка за 25 лева с лост - отвсякъде.

              Иначе аз съм се кефил с трабантче на "даунхил" и "каньонинг" - аз така си ги наричам де - спускане по пресечена местност със зверски кренове и денивелации по дерета и хълмове.

              Понеже няма усилвател на спирачките, можех да гася двигателя за да чувам добре какво става и лазех надолу по баирите около Банкя.

              Много хубави спомени имам от това, доскоро още си виждах следите тук-там по хълмовете.

              Коментар


              • #8
                Пак по тая причина не може да се сложат и истински ролбари, сами декоративни. Ако казваш за тръбите по броните.
                Имах в предвид онези тръби които се слагат в купето за да не си строшиш главата ако се обърне по таван..
                Единственото което можеш да направиш без да се замисляш за да подобриш геометричната проходимост е да отрежеш багажника, така махаш огоромния заден свес.
                това ще го направя....а дали ще ми правят проблем милиционерите като ме видят без багажник....и всъщност ако го спра от движение или го бракувам ще ми правят ли проблем ако ме намерят да си го джиткам в гората или на някоя нива да речем?

                Коментар


                • #9
                  Другото хубаво е, че е толкова леко, че 2ма души могат да го изкарат почти отвсякъде. Ако имат обикновена лебедка за 25 лева с лост - отвсякъде.
                  ...такава лебедка ще ми свърши ли работа..имам впредвид във форума Стефан каза че са опасни...но за теглото на тръбича...

                  Коментар


                  • #10
                    Вече и не знам кой е ЗДП. По-рано в него пишеше че важи по републиканската пътна мрежа, сега дявол знае.
                    Ако колата е минала техническия преглед, тя има право да се движи във вида в който е. Но номера трябва да има, съответстващи на категорията И. А какъв е вида И по никакъв повод не е работа на буклуците от КАТ. За това си има Министерство на транспорта. Тяхната работа е да пазят знаците. А ако може изобщо да се самоубият всичките, заедно и веднага.
                    Предпазната клетка заема много място, в трабантчето ще влезе трудно((( Трябва да се гледа и да се мери.
                    Опасни са лебедките - менте, истинските не са по-опасни от живота който живеем. Той е наистина опасен, обаче кво ти пука като му свикнеш веднъж ...

                    Коментар


                    • #11
                      [/quote]
                      ...такава лебедка ще ми свърши ли работа..имам впредвид във форума Стефан каза че са опасни...но за теглото на тръбича...[/quote]

                      Ако не искаш от Трабантчето повече от колкото може, едва ли ще ти се наложи да го измъкваш от кой знае какво.

                      Т.е. тази лебедка би ти била повече "за всеки случай", отколкото нещо на което винаги да разчиташ.

                      Сетих се, че вместо да слагаш по -големи гуми, можеш да му сложиш вериги за сняг. Естествено, само за кал и мека почва.

                      Коментар


                      • #12
                        ...мерси за инфото. .......чудя се ако го срежа и му сложа тръби за заздравяване под него и клетка трябва да стане...ама май много игра пък резултата не е сигурен..

                        Коментар


                        • #13
                          )) Вече влизаш в зоната на здрача Има много сайтове на маниаците на Трабанта. Правят ги на какво ли не Обаче такъв тунинг изглежда проста и евтина работа само ако не знаеш за кво всъщност става дума. Това са наистина много скъпи забавления(((

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Стефан
                            )) Вече влизаш в зоната на здрача Има много сайтове на маниаците на Трабанта. Правят ги на какво ли не Обаче такъв тунинг изглежда проста и евтина работа само ако не знаеш за кво всъщност става дума. Това са наистина много скъпи забавления(((
                            ок мерси )) като го уризиля ще публикувам снимки със заглавие "Ей това не трябва да правите с трабанта си"

                            Коментар


                            • #15
                              Здравейте.Бях пуснал една тема че "искам да си купя Бъги".Така и не успях да си намеря нешто на сносна цена и се спрях на идеята за трабанчето"даже покрай него намазах и едно балканче което пак ште го правя нешто но за него ште пусна друга тема",като нешто евтино и дето може да ми свърши работа Моята идея почти съвпада с тази на =NRG=
                              Първоначално публикуван от =NRG=
                              чудя се ако го срежа и му сложа тръби за заздравяване под него и клетка трябва да стане...ама май много игра пък резултата не е сигурен..
                              но аз мисля да му махна всичко да остане само шасито и двигателя и хубаво да го обходя с метал и отгоре мисля да му направя една клетка и работата ште стане 6+
                              -||||-----||||-
                              .......\o/
                              ........||
                              ......./ \
                              Dynamic
                              Carp fishing club

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X