Брат ми с това изчадие ще изплашиш и лошите батковци от Лудия Макс.Но така е когато съчетаеш тези две думи в дела.......работа и бъги. Някой да проете от къде идва названието бъги и как са се зародили първите видове .Лошо няма важното е да правиш проби.Успех в работата.
До: ДА НАПРАВИМ ПЕРФЕКТНОТО БЪГИ ЗА РАБОТА В ГОРАТА
основното му шаси е от зил 157 помощно шаси от молотовка газ63.Два самостоятелни оправляеми моста зилове,въздушните му спирачки,хидравлично оправление от зил130.Двигател дизелов на трактор МТЗ и две лебетки силово карданни.
САМО БЛОКАЖ СИ НЯМАМ.
До: ДА НАПРАВИМ ПЕРФЕКТНОТО БЪГИ ЗА РАБОТА В ГОРАТА
до васко-ГАЗ 66
колега разбирам,но гнпто не е проблем.
въпроса е фланеца "плочата' дали е правена или е заводска отливка.
както има и за ифата към зила с такава е зила ми.ако е правена и има неточносто има проблеми със съединителя. така че колега ако беше по близо щях да се разходя да го видя.
не че пак не ми се идва ама трябва повече време да се разходим с жената.
иначе при нас двигателя е на около 1000 лв обикновенно без гнп. но в русе има рециклирани и са перфектни.аз нова да взема я пращам там за да ми я настроят за моя режим на работа. назнам дали знаеш ,но те имат няколко режима на работа.според това как ще натоварваш двигателя и какъв въртяш момент ти трябва и искаш
До: ДА НАПРАВИМ ПЕРФЕКТНОТО БЪГИ ЗА РАБОТА В ГОРАТА
до сега беще на хартия, от другата седмица го почвам в работилницата.
търся капак от скоростна котия на зил с изход за кърдан на нея и двоен привод за долната капачка на зила откраднаха ми го.
И аз съм много любопитен как ще се постигнат всички поставени изисквания! Ако успееш да ги постигнеш и изпълниш, искам да те взема на работа при мен с определена от теб заплата.
здр,
както разбирам имаш сервиз
на път съм да направя перфектното бъги за работа в гората.
не знам колко си далеко и с колко време разполагаш но ще те поканя на офроуд теста.
и каква заплата ше ми предложис тогава.
до и успехи
Коментар