От: Моето Бъги от ТРАБАНТ 2015 
Хи хи, ако докараш по-малко от 400-450 кила ще черпя... Моето е 560(мисля, че, забравих точно), и пак е с минимално количество желязо по него.
И не се притеснявай да експериментираш. Всеки може да те критикува както си иска, но я да покаже какво е направил с ръцете си.
Ако не стане от първи опит-от втори, или трети, важното е да виждаш грешките, и да ги поправяш.
Много хора са обременени от това да се ползват именно тръби, та даже и безшевни, но това е повече по инерция от изисквания на FIA, и БФАС които са чели-за клетките на състезателните коли. И това се е пренесло навсякъде в живота.
А истината е, че даже и с по-тънкостенни тръби, и даже с презрените квадратни профили може да се получи сериозна конструкция, която да удържи на натоварването като за бъги.
Стига да се мисли като се прави, и да не се пренебрегват утвърдените неща-като триъгълници(диагонали), и други христоматийни истини.
Техниката и гъзарията нямат нищо общо...

Хи хи, ако докараш по-малко от 400-450 кила ще черпя... Моето е 560(мисля, че, забравих точно), и пак е с минимално количество желязо по него.
И не се притеснявай да експериментираш. Всеки може да те критикува както си иска, но я да покаже какво е направил с ръцете си.
Ако не стане от първи опит-от втори, или трети, важното е да виждаш грешките, и да ги поправяш.
Много хора са обременени от това да се ползват именно тръби, та даже и безшевни, но това е повече по инерция от изисквания на FIA, и БФАС които са чели-за клетките на състезателните коли. И това се е пренесло навсякъде в живота.
А истината е, че даже и с по-тънкостенни тръби, и даже с презрените квадратни профили може да се получи сериозна конструкция, която да удържи на натоварването като за бъги.
Стига да се мисли като се прави, и да не се пренебрегват утвърдените неща-като триъгълници(диагонали), и други христоматийни истини.
Техниката и гъзарията нямат нищо общо...
Коментар