Джипката е всекидневен паркетник, та затова са и такива дребни и с малък ход. Двуинчов е въпросния. До тук мога да кажа само хубави неща - тия конкретно ги търкалям май ще стане 3 седмици. Преди това търкалях същите, но без външен резервоар.
Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.
Нямам нищо напротив да се публикува ценна информация тук ... даже ще се радвам на повече и интересни неща.
Скоро ще кача снимки от процеса на поредната еволюция на ГАЗ-69 /може би 18та поред /.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Този път намесата на флекса беше по-брутална от всякога. Изчезна половината под на Газката , за да отстъпи място на половината под на един "известен англичанин" мистър Ленд Ровър. Интересното в случая е , че тази идея я даде Гегата /нашия тенекиджия/ и ме нави с две думи тъй като имам две купета и не ми дреме а, и най-лесно ще присадим оригиналния кормилен прът. Проблема ще дойде само от сервото на спирачките за което няма да има място отпред на панела , но и за този проблем има готово решение. Шасито вече е отрязано и скъсено с 23см. и се получи все едно винаги е било толкова късо. Абе напредваме...
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Да разроша темата ... Вече имаме кормилно управление и педали . Тук на снимката изглежда проста работа като са сглобени , ама ни се разгони фамилията докато съберем тоя пъзел. От пет комплекта педали само ладовите залепнаха без преработка и усложнения. За волана също имаше драми докато Иво не се сети , че на Форд Ескорт каренцата на кормилния прът са на мн. къс пас и ще преодолеят голямото изместване което се получава заради "женитбата" между двете коренно различни купета.
Така изглеждат нещата в двигателния отсек . Естествено ще монтирам нови помпи и серво.
Отстрани погледнати нещата започват да изглеждат все по-добре .
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Каква е дебелината на стената на това шаси на мястото където го отрязахте, ако сте се сетили да премерите?
Ще се получи отново уникален дзвер
Не е повече от 1мм.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Каква е дебелината на стената на това шаси на мястото където го отрязахте, ако сте се сетили да премерите?
Ще се получи отново уникален дзвер
Днес ще потърся парчето да премеря дебелината ... не е 1мм. Вчера съм се заблудил , че става въпрос за дебелината на купето. Може би е 2 или 3мм.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
[QUOTE=Nik;2809393]И на мен ми се стори прекалено тънко това 1мм, искам да разбера дали дебелината е колкото на Дефендърското.
Поздрави и успех с проектите![/QUOTEJ]
Точно два милиметра е ламарината на шасито.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Жигулските педали много радват
Може снимките да не дават добра зрителна преценка, но ми се струва, че хода на педалите ще е малък. Няма ли да опрат в пода прекалено рано?
Росен Спасов (0+) LZ1SMY 0878110730
Най-добрите ми спомени са предстоящите!
Коментар