Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Instroi Rally team гараж.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Instroi Rally team гараж.

    Айде нещо за феновете на Audi S1 и Валтер Рьорл.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • От: Instroi Rally team гараж.

      παράδοση έχει ληφθεί, σας ευχαριστώ.
      Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 17-03-15, 22:17.
      ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

      Коментар


      • От: Instroi Rally team гараж.

        Едно клипче от старите майстори
        Suzuki Samurai 420i

        Коментар


        • От: Instroi Rally team гараж.

          Е тука ги правят - гаража на фирма S1.
          След 1 месец ежедневно подминаване, на края спрях да снимам.







          Сигурно трябваше да си тресна едно селфи. Ма на...
          Близо 3 месеца ежедневно ми оправяха настроението тази и подобни картинки.
          Прикачени файлове

          Коментар


          • От: Instroi Rally team гараж.

            Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
            А какъв е бил стоковия асматик - марка, модел?
            Не ми хареса 1,7 коефициент в този случаи под 1000 см3 не остават много двигатели, които успешно да се турбинират, за да се получат по-добри резултати.
            Мотора е сбор на WV,няма такъв във заводско изпълнение.Общо взето,е със блок и вал от 1,6 и 16в глава от 1,8KR на външен вид.
            И на мен не ми харесва коефициента,но така стоят нещата.А да турбинираш 900куб мотор,си е жив майтап откъмто ресурс.Европейският опит е два мотора от Сузуки 750куб К-6 или К-7 свързани успоредно,лЕко пипнати на по 200кс.
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • От: Instroi Rally team гараж.

              Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
              14 коня бяха загубите от трансмисия и гуми, значи 154 к.с. на изходящия вал т.е. почти 100коня на литър обем.
              Тук идва момента, в който исках да те попитам за твоите загуби и дали това е нормално. Около 25% загуби на кола със задно предаване нормално ли е?

              Коментар


              • От: Instroi Rally team гараж.

                Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                παράδοση δεν έχει ληφθεί, σας ευχαριστώ.
                Радвам се че операцията по доставката мина успешно. Ако махнеш частицата "dev" от съобщението, която означава отрицание... всичко ще е ОК.
                Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                Коментар


                • От: Instroi Rally team гараж.

                  Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнение
                  Тук идва момента, в който исках да те попитам за твоите загуби и дали това е нормално. Около 25% загуби на кола със задно предаване нормално ли е?
                  Много хора си мислят че колите им имат загуби в проценти , истината е, че имат загуби в конкретни единици ... конски сили в случая. Това е така защото трансмисиите и гумите на автомобилите са различни и това води до конкретни загуби в к.с. , а не %. Мога да дам конкретен пример с моята състезателна кола с меки гуми показа загуба на +20к.с. Иначе когато всичко е ОК. Загубите ми са около 110к.с. и със стария мотор 390коня и със новия 480 ... загубите са все толкова.
                  Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                  Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                  Коментар


                  • От: Instroi Rally team гараж.

                    Във фейсбук страницата на Инстрой Моторспорт може да откриете интересни събития и ДИНО-Емоции.https://www.facebook.com/pages/Instr...43954419203429
                    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                    Коментар


                    • От: Instroi Rally team гараж.

                      1. Руси разбирам ти болката за турбо моторите, но дай ми логично обяснение на това защо във всички други дисциплини може принудително пълнене на бензинови мотори, а при нас да не може. Защо за дизела да може, а за бензина да не може, освен ако някой не си е платил на ФИА или нейни членове да е така. Някъде бях писал, че това са го направили за да спрат мицубиши с 2.6 бензинов турбо мотор.
                      2. Клетките при нас са доста добре и в тон с мерките за сигурност, виж Върбанов миналата година тества неговата няколко пъти (правена от Флексовете). Мурад тества неговата, а преди това Коцето я тества и пак няма проблем (правена от Мартин). Не знам къде ти е проблема в случая, кажи на кои клетката не става, то в крайна сметка си е за нас и не вярвам някой да спестява за себе си. Като гледам най-паянтава (с най-много поражения) е клетката на ХОМОЛОГИРАНАТА Антара защото или удара е бил сериозен, но тя най-много поддаде.
                      3. Като искате изравняване на моторите дайте по един рестриктор да им сложим и тогава пак да видим. Може да стана досаден, но при Антарата със и без рестриктор няма драстична разлика, освен че без върти до повече обороти.

                      А това кой къде ще кара е въпрос на собствен избор. Аз имам желание и в България и в чужбина да се състезавам.
                      За мен други неща са определящи, а не дали притежавам или не най-мощната кола. Напротив прави ми кеф с по-слаба да се състезавам и да бия времената на тия с мощните.
                      Не се засягай, но ти повдигаш тази тема и ти обяснявам моята позиция. Но запомни ако въведете директно изискванията на ФИА у нас просто ще закриете шампионата. За сега има само 3 коли по тези правила, като и твоята не е сред тях. С три коли за какъв шампионат говорим.
                      Само за сравнение дори и държави като Италия, Полша, Унгария и Англия дават възможност на други автомобили да карат за техните шампионати, без да изпълняват всички правила на ФИА. Питай Чолаков, той кара в Унгария, а знаеш колко неща не са му по ФИА.
                      Преди две години Десо и Шуши питаха може ли да карат с такава кола на Пътя на Коприната в Русия и от там им отговориха, че ще ги допуснат като им прегледат мерките за сигурност.

                      Коментар


                      • От: Instroi Rally team гараж.

                        Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение
                        Айде нещо за феновете на Audi S1 и Валтер Рьорл.
                        Роьл и Ватанен са гигантите в този спорт,Лоьб има шанс да се присъедини към тях, но ще видим на техните години как се държи! Макар, че той няма успехи с кола със задно задвижване.Започна със Саксо супер 1600, аз дори не съм го виждал да кара нещо със задно.
                        мисля, да зема а се замисля...

                        Коментар


                        • От: Instroi Rally team гараж.

                          Първоначално публикуван от evos Преглед на мнение
                          Макар, че той няма успехи с кола със задно задвижване.Започна със Саксо супер 1600, аз дори не съм го виждал да кара нещо със задно.
                          Аз пък съм го гледал. Има едно състезание организирано от великата Мишел Мутон, където канят само каймака на моторните спортове - карат най-различни коли, включително и бъгита със задно. Справя се човекът.

                          Коментар


                          • От: Instroi Rally team гараж.

                            Нищо не е загубил Льоб , че не е карал кола със задно . То, задното става дрифт ама за рали цъ . Аз като карам кола със задно, ставам целия в стрисници.
                            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
                            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

                            Коментар


                            • От: Instroi Rally team гараж.

                              В състезанието на шампионите не го броя,говоря за участие в рали. А това,че не е загубил, може да е така, но определено е можел да спечели още! Ако го качат в някое дърто М3 гр.А ще се посмем вероятно.Сега където кара в тоя другия шампионат кво беше не се сещам, там не знам за какво иде реч,понеже не е рали и не ме вълнува.За мен лично задното в ралито трупа много опит, я се сети за Дюез,Снайърс,Бош много опитни и почти безпогрешни! А аз ти стискам палци в борбата със страничното ускорение на задницата.
                              мисля, да зема а се замисля...

                              Коментар


                              • От: Instroi Rally team гараж.

                                Абе не е като да не е карал. Преди май две години искаше да влезе във Формула 1, ама не му дадоха... Ама бая километри навъртя с болиди - пък те май са със задно Тъй че там е друга история.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X