Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Instroi Rally team гараж.
Свий
X
-
От: Instroi Rally team гараж.
παράδοση έχει ληφθεί, σας ευχαριστώ.
Последно редактирано от ПЛАМЕН ТЕНЕВ; 17-03-15, 22:17....TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Мотора е сбор на WV,няма такъв във заводско изпълнение.Общо взето,е със блок и вал от 1,6 и 16в глава от 1,8KR на външен вид.Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеА какъв е бил стоковия асматик - марка, модел?
Не ми хареса 1,7 коефициент в този случаи под 1000 см3 не остават много двигатели, които успешно да се турбинират, за да се получат по-добри резултати.
И на мен не ми харесва коефициента,но така стоят нещата.А да турбинираш 900куб мотор,си е жив майтап откъмто ресурс.Европейският опит е два мотора от Сузуки 750куб К-6 или К-7 свързани успоредно,лЕко пипнати на по 200кс
.
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Тук идва момента, в който исках да те попитам за твоите загуби и дали това е нормално. Около 25% загуби на кола със задно предаване нормално ли е?Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнение14 коня бяха загубите от трансмисия и гуми, значи 154 к.с. на изходящия вал т.е. почти 100коня на литър обем.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Радвам се че операцията по доставката мина успешно. Ако махнеш частицата "dev" от съобщението, която означава отрицание... всичко ще е ОК.Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнениеπαράδοση δεν έχει ληφθεί, σας ευχαριστώ.

Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Много хора си мислят че колите им имат загуби в проценти , истината е, че имат загуби в конкретни единици ... конски сили в случая. Това е така защото трансмисиите и гумите на автомобилите са различни и това води до конкретни загуби в к.с. , а не %. Мога да дам конкретен пример с моята състезателна кола с меки гуми показа загуба на +20к.с. Иначе когато всичко е ОК. Загубите ми са около 110к.с. и със стария мотор 390коня и със новия 480 ... загубите са все толкова.Първоначално публикуван от Вико Преглед на мнениеТук идва момента, в който исках да те попитам за твоите загуби и дали това е нормално. Около 25% загуби на кола със задно предаване нормално ли е?Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Във фейсбук страницата на Инстрой Моторспорт може да откриете интересни събития и ДИНО-Емоции.https://www.facebook.com/pages/Instr...43954419203429Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
1. Руси разбирам ти болката за турбо моторите, но дай ми логично обяснение на това защо във всички други дисциплини може принудително пълнене на бензинови мотори, а при нас да не може. Защо за дизела да може, а за бензина да не може, освен ако някой не си е платил на ФИА или нейни членове да е така. Някъде бях писал, че това са го направили за да спрат мицубиши с 2.6 бензинов турбо мотор.
2. Клетките при нас са доста добре и в тон с мерките за сигурност, виж Върбанов миналата година тества неговата няколко пъти (правена от Флексовете). Мурад тества неговата, а преди това Коцето я тества и пак няма проблем (правена от Мартин). Не знам къде ти е проблема в случая, кажи на кои клетката не става, то в крайна сметка си е за нас и не вярвам някой да спестява за себе си. Като гледам най-паянтава (с най-много поражения) е клетката на ХОМОЛОГИРАНАТА Антара защото или удара е бил сериозен, но тя най-много поддаде.
3. Като искате изравняване на моторите дайте по един рестриктор да им сложим и тогава пак да видим. Може да стана досаден, но при Антарата със и без рестриктор няма драстична разлика, освен че без върти до повече обороти.
А това кой къде ще кара е въпрос на собствен избор. Аз имам желание и в България и в чужбина да се състезавам.
За мен други неща са определящи, а не дали притежавам или не най-мощната кола. Напротив прави ми кеф с по-слаба да се състезавам и да бия времената на тия с мощните.
Не се засягай, но ти повдигаш тази тема и ти обяснявам моята позиция. Но запомни ако въведете директно изискванията на ФИА у нас просто ще закриете шампионата. За сега има само 3 коли по тези правила, като и твоята не е сред тях. С три коли за какъв шампионат говорим.
Само за сравнение дори и държави като Италия, Полша, Унгария и Англия дават възможност на други автомобили да карат за техните шампионати, без да изпълняват всички правила на ФИА. Питай Чолаков, той кара в Унгария, а знаеш колко неща не са му по ФИА.
Преди две години Десо и Шуши питаха може ли да карат с такава кола на Пътя на Коприната в Русия и от там им отговориха, че ще ги допуснат като им прегледат мерките за сигурност.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Роьл и Ватанен са гигантите в този спорт,Лоьб има шанс да се присъедини към тях, но ще видим на техните години как се държи! Макар, че той няма успехи с кола със задно задвижване.Започна със Саксо супер 1600, аз дори не съм го виждал да кара нещо със задно.Първоначално публикуван от kokocholi Преглед на мнениемисля, да зема а се замисля...
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Аз пък съм го гледал. Има едно състезание организирано от великата Мишел Мутон, където канят само каймака на моторните спортове - карат най-различни коли, включително и бъгита със задно. Справя се човекът.Първоначално публикуван от evos Преглед на мнениеМакар, че той няма успехи с кола със задно задвижване.Започна със Саксо супер 1600, аз дори не съм го виждал да кара нещо със задно.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
Нищо не е загубил Льоб , че не е карал кола със задно . То, задното става дрифт ама за рали цъ . Аз като карам кола със задно, ставам целия в стрисници.
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар
-
От: Instroi Rally team гараж.
В състезанието на шампионите не го броя,говоря за участие в рали. А това,че не е загубил, може да е така, но определено е можел да спечели още! Ако го качат в някое дърто М3 гр.А ще се посмем вероятно.Сега където кара в тоя другия шампионат кво беше не се сещам, там не знам за какво иде реч,понеже не е рали и не ме вълнува.За мен лично задното в ралито трупа много опит, я се сети за Дюез,Снайърс,Бош много опитни и почти безпогрешни! А аз ти стискам палци в борбата със страничното ускорение на задницата.мисля, да зема а се замисля...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Тъй че там е друга история.
Коментар