Здравейте колеги , от доста време чета вашия форум и се захванах с направата на бъги . Направих рамката и предницата , сега остава задното окачване , искам да е с по два а образни носача на гума но не знам точно какви шенхели да му сложа . Моля за съвети и предложения . Двигателя ще е от цбр 919-ка .
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Малко помощ за бъгито
Свий
X
-
От: Малко помощ за бъгито
Не разбрах много добре въпроса честно казано. До тук си направил нещата грамотно поне на пръв поглед. Има спецове във форума и ще кажат дали виждат недостатъци. С чистичка плюшена седалка ще го караш само веднъж .
Да споделя своя опит - мотоциклетен двигател от пистарка не е подходящ за бъги. Дори да оставим настрана липсата на задна предавка - вибрациите които се получават при неравен терен не се отразяват добре на карбураторите и накъсва и дава ядове. В една друга тема http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=114225 ако се огледаш ще видиш как лично извадих от едно бъги ФЗР 600 и му насадих омразен голф 1.6 барабар с магарето , носачите и трансмисията .... Сам си преценявай дали си струва борбата с проблемите които възникват заради по-доброто съотношение мощност/тегло. И така на едноместно бъги дори 90-те коня на голфа са му меко казано излишни.... и не на последно място - имай в предвид , че всеки вложен лев в тази конструкция е на практика невъзвръщаем.Последно редактирано от Жоро Нешев; 08-07-13, 10:35.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
-
От: Малко помощ за бъгито
Да знам колега за недостатаците на тия двигатели но просто такъв имам и не ми се дават пари за друг двигател . Относно задното окачване искам да е от тоя сорт , не знам само какви главини ще са подходящи . Не ми се ще да слагам предни главини и да закрепвам кормилната щанга за конструкцията , или ако са предни как да ги преработя така че кормилната щанга да отпадне и кои предни шенкели са подходящи за това преработване ?
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
Първоначално публикуван от refleks Преглед на мнение... просто такъв имам и не ми се дават пари за друг двигател
Ако не се обади сам скоро - разпитай автора на тази http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=108075 тема.
Според мен трябва да си избереш стратегия - Дали искаш да се возиш - бързо, лесно и ефтино? Или искаш да строиш с кеф уникална и само твоя си машина? Ако е вариант две - захващай пък дано се включат от профи лигата да ти помагат. Аз съм спец по работещите "мангализации".0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
Мерси колега за предложението но мисля да се придържам към плана с 919-ка та , Вече даже сам започнал да правя централната кутия където ще са два венеца , един за двигателя и един за електромотор които ще работи на принципа на стартера но да движи бъгито на зад , бавно ама сигурно . Разбрах че шенкелите на голф 2,3 подлежат на заваряне , само трябва да помисля още малко как да се преправят така че да е здраво и сигурно
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
Първоначално публикуван от refleks Преглед на мнениеЗдравейте колеги , имам едно питане , проблем ли ще е ако двата унибала се сложат на горния носач а от долу да се използва оригиналния шарнир от шенкела и на какво разстояние трябва да са един от друг унибалите ?
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
аз го обмислях тоя начин но се отказах поради факта че колелата ще са строго фиксирани и няма да може да се реголира наклона и сходимоста . Иначе бих го направил но не знам задния мост като предния ли трябва да се реголира или гумите трябва да са успоредни една с друга . Ще се радвам ако някои сподели това . Искам да питам също дали шенкелите на голф 2,3 са подходящи за този вид окачване и ако не са какви да търся
Коментар
-
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
Направи го като на скицата по-горе,може да използваш голфови шенкели.За да постигнеш ход на окачването е добре да използваш вътрешни(плаващи)карета със съответните полуоски(примерно от Т-2).При монтажа на задното окачване,колелата трябва да са успоредни(при напълно обурудвана машина).Идеята е при влизане със скорост във завой,долната част на колелото да "отвори" и гумата да стъпва по целият протектор,инак закантва със външният ръб което често завършва със преобръщане.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
здравейте колеги , тия дни поработих още малко по бъгито . Закачих задните носачи полуоски и карета след почти 2 часа мерене . От пред широчината мерено от външните краища на гумите е 170см , от зад 189 см и междуосие 233см . Дали ще има проблем с завиването при положение че е без диф. остана да се подсили още малко рамата на места също така и задните носачи на които смятам да пусна един Х вътре в тях и да ги затворя с ламарина 3мм . Какви амортисиори ще ми препоръчате за от зад . Хода се получи към 30см на задните гуми . Ето и малко снимки
Коментар
-
От: Малко помощ за бъгито
поради липсата на помощ от форума реших да купя амове като предните , монтирах ги с по-малак наклон и станаха супер . На въпроса дали ще завива добре си отговорих сам . Да завива си супер особено с малко повече газ . Също така двигателя от 919-ка та по неравен терен изобщо не прекъсва и не дава проблеми както твърдеше Жоро Нешев . Мога само да кажа че си заслужава да се постави такъв двигател и то само заради звука а за космическото ускорение с 60 зъба венец изобщо няма да говоря
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар