След като новата инсталация беше готова, дойде ред да запалим мотора ,но се оказа че маслото от помпата се е отекло и не може да засмуче масло от картера. След кратка допитване със Таргата и Русев ( имахме два варианта ,да разглобим помпата и намажем зъбните колела със вазелин или махане на делкото и използване на дрелката ) избрахме втория вариант ....
Голям глас вади. Кеф. Никога нямаше да се сетя за дрелката.
Взимаш една арматура или дълъг болт 100мм ф10 ,със шлайфа правиш едно зарязване да влезе зъба на оста на помпата ,дрелката на средни обороти и след 4-5 секунди качи масло.
Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46
Взимаш една арматура или дълъг болт 100мм ф10 ,със шлайфа правиш едно зарязване да влезе зъба на оста на помпата ,дрелката на средни обороти и след 4-5 секунди качи масло.
Другият чалъм,по лесен за изпълнение,развиваш масленият филтър и надуваш с компресора през отдушника(ако са повече,останалите ги запушваш) докато текне,фв-тата имат тоя грозен навик да не засмукват при смяна на масла.
Готина бръмчилка сте си произвели...
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.
Коментар