Обява

Свий
Няма добавени обяви.

БЪГИ 4х4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • БЪГИ 4х4

    Здравейте,
    някой може ли да каже какви тампони е най-удачно да се ползват за връзка на носачите към рамата.
    Става въпрос за бъгито от аватара ми. То е 4х4 и е с независимо окачване. Правено в Англия, но носачите бяха недоразумение. Така, че съм се заел да изработя носачи каквито трябва - тип АТВ и бъги - двойни - горен и долен, също и управление и отзад. Мисля,че сферични лагери ще е удачно ? или някакви тампони - селенови втулки ? Приемам всякакви предложения
    GEMAX
    Samurai Gemax

  • #2
    От: БЪГИ 4х4

    Пусни снимки на сегашното положение, щото "бяха недоразумение" все още нищо не означава. Сигурно има варианти , но трябва да се види.
    Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
    Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

    Коментар


    • #3
      От: БЪГИ 4х4

      Аз на моето при преработка на предницата сложих 8бр тампони за носачи от Лада-гумени мисля че бяха по 3-4лв.Доста евтин вариянт но дали са надежни времето ще покаже.

      Коментар


      • #4
        От: БЪГИ 4х4

        Ето снимкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:03112012617.jpg
Прегледи:1
Размер:164.6 КБ
ID:5432255 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03112012618.jpg
Прегледи:1
Размер:138.9 КБ
ID:5432256 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03112012620.jpg
Прегледи:1
Размер:164.9 КБ
ID:5432257 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:03112012621.jpg
Прегледи:1
Размер:169.4 КБ
ID:5432258

        Добре се вижда отзад как разтваря колелата като върви напред, а като тръгне назад се затварят и променя сходимостта, което мисля,че е фатално за мощността, защото предницата и задницата стават с противоположни сходимости - ако отпред се отвори - отзад се затваря и обратно.
        Променихме преното окачване с оригиналния макферсън от Фрилендъра, държа се добре, обаче като се поозори строши и двете вътрешни к арета на предните полуоски. Сега минавам на дифове от БМВ със шпер и полуоски и главини от Нисан Терано и двойни носачи като на АТВ и отпред и отзад и се чудя каква да е връзката на носоча към рамата - с тампони или със иглени лагери като на АТВ или със сферични лагери - унибал ?
        Samurai Gemax

        Коментар


        • #5
          От: БЪГИ 4х4

          Ако искаш отзад да не се влияе от ходовете-слагай носачи от кола със задно предаване и независимо окачване-БМВ, Мерцедес, Сиера, Скорпио, Омега, или каквото там се сетиш. Или си го измисли сам. Всички решения с предно окачване монтирано отзад дават този проблем.

          На моето бъги сложих селенови втулки от жигули, това отпред и нямам никакви ядове оттам. Но за двигателен мост може да дойдат слаби. Пак на горния акъл-готови носачи от кола със задно предаване с все тампони и шарнири. То си е проектирано да работи правилно още в завода.

          За отпред стават от всякакъв джип с независимо предно окачване. Според мен терановите носачи не са добре измислени, аз бих сложил от паджеро например.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: БЪГИ 4х4

            Първоначално публикуван от gemax Преглед на мнение
            Ето снимки[ATTACH=CONFIG]521757[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]521759[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]521760[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]521761[/ATTACH]

            Добре се вижда отзад как разтваря колелата като върви напред, а като тръгне назад се затварят и променя сходимостта, което мисля,че е фатално за мощността, защото предницата и задницата стават с противоположни сходимости - ако отпред се отвори - отзад се затваря и обратно.
            Променихме преното окачване с оригиналния макферсън от Фрилендъра, държа се добре, обаче като се поозори строши и двете вътрешни к арета на предните полуоски. Сега минавам на дифове от БМВ със шпер и полуоски и главини от Нисан Терано и двойни носачи като на АТВ и отпред и отзад и се чудя каква да е връзката на носоча към рамата - с тампони или със иглени лагери като на АТВ или със сферични лагери - унибал ?
            Няма да коментирам окачването което е в момента , моето предложение е : Направи си горни и долни носачи отпред и отзад , Не слагай унибали щото хубавите са по 150лв. парчето и нагоре а ударите са метал в метал и /свършват бързо/. Скъпия вариант са джониджойнтове /не знам дали правилно го написах/ евтиния и според мен най-хубав са едни селенови втулки които решават твоя проблем на 100%. Идеята за дифове от БМВ не е лоша и съм виждал коли за крос кънтри в Англия с такива .Незнам дали ще ти паснат предавателните числа защото според мен са бързи , но... всеки си знае. Вариантите са: Караш на бавни или с малки гуми. Дано съм бил полезен.
            Аз не искам просто да съм първи , искам като се обърна въобще да не виждам втория !!!
            Куражът не е липса на страх. Куражът е способността да действаш ефективно въпреки страха.

            Коментар


            • #7
              От: БЪГИ 4х4

              Леле,заиграл си се.Не ми се пишат дълги постове.Само ще ти кажа моето мнение.Трябва да го преправиш основно.Имам няколко такива проекта и чертежи за направа на този вид окачване.
              Като за начало реши за какво,какъв вид каране ще правиш това бъги.Размера на гумите също е много важен.
              Ти прецени дали ще имаш силите да се справиш.Другия вариянт е да ползваш готови вече решения.

              Ето малко снимки.
              Прикачени файлове
              Последно редактирано от IVAYLO BLIZNAKA; 04-12-12, 16:57.

              Коментар


              • #8
                От: БЪГИ 4х4

                Най-елементарният вариянт е да избиеш старите и на тяхно место да набиеш втулки от полиамид,неубиваеми са.Това на аватара върви със такива от 2008 и почти всички бъгита от БГ-шампионата са със такива,е тук-таме се срещат и унибали,повечето собствено производство.
                Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                Коментар


                • #9
                  От: БЪГИ 4х4

                  Много благодаря за ценната информация. Ще се възползвам по най-добрия начин. Иначе дифовете са БМВ с 4.10 и със шпер, гумите - 7,5 х 16 тракторки. С незаяисимото окачване се държи уникално на препятствията, но дифовете от Фрилендър и каретата на полуоските се оказаха слабички
                  Samurai Gemax

                  Коментар


                  • #10
                    От: БЪГИ 4х4

                    Не е ли по добре с унибал .Полиамида е много устойчив на триене но болтовете и втулките в които се трие изчезват

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X