Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

    Здравейте,колеги искам да ви покажа една осъществена щура идея на моя син,по идея от интернет и с подръчни средства, и ето какво се получи.Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0563.jpg
Прегледи:2
Размер:75.8 КБ
ID:5972163Така се започна, както обикновено при нещата които се правят без предварителни чертежи и жива мостра има много умуване и преправкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0568.jpg
Прегледи:2
Размер:82.1 КБ
ID:5972164Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0569.jpg
Прегледи:2
Размер:74.4 КБ
ID:5972165Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0570.jpg
Прегледи:2
Размер:98.6 КБ
ID:5972166Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0571.jpg
Прегледи:2
Размер:104.3 КБ
ID:5972167 разбира се имахме подготовка с необходимите донори за необходимите части и материали а именно 1.двигателя взехме за проба временно от една мото-фреза 2.центробежния съединител беше "поискан" на заем от един моторен хиликоптер за пердашене на бетон 3.ремъчната шайба е от една машина за рязане на хляб от заводските столове в близкото минало 4.Гумата ,джантата заедно с ремъка и водещата ремъчна шайба е от една електрическа инвалидна количка от братския американски народ 5.за основа на шасито послужи част от основата на едно ел.табло. Това са идейните консултанти който в момента са в обедна почивка. Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0474.jpg
Прегледи:2
Размер:81.3 КБ
ID:59721726.едното лагерно тяло за редуктора е от абрихт произведен някога в завод Рачо Ковача Габрово другото е от окомплектовка на някаква военна техника не знам точно каква.7.тръбата за закрепване към колелото е от един стар ролбар, естествено малко доработена. 8.шарнира който осъществява движението в двете равнини спрямо колелото е също от електрическата количка като гумата.
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0576.jpg
Прегледи:2
Размер:72.3 КБ
ID:5972180Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0575.jpg
Прегледи:2
Размер:88.4 КБ
ID:5972179Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0574.jpg
Прегледи:2
Размер:97.3 КБ
ID:5972178Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0573.jpg
Прегледи:2
Размер:101.0 КБ
ID:5972177Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0572.jpg
Прегледи:2
Размер:70.8 КБ
ID:5972176Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Изображение0577.jpg
Прегледи:2
Размер:82.0 КБ
ID:5972181

    жилото с което се подава газта е от велосипедния магазин само че ,за да стане достатъчно дълго се наложи да се ползва броня и половина от най-дългото жило което имаха в магазина и вътрешно жило от колело със скорости дето жилото му върви на няколко части и е прекъснато от рамката на колелото, в две думи дълго е около 1.70 метра.
    докато майсторихме със сина забравих да правя по подробни снимки но ще ви кача по подробни снимки на готовия Бутач а имам и един клип с него в нета
    където можете да го видите в действие.Характеристиките му се оказаха доста задоволителни ,от място тръгва без да му се помага с педалите ,движи се еднакво добре както с един ездач така и с двама без осезателна разлика .максимална скорост по равен участък е около 45 км/час. разхода не знам какъв е защото не съм го засичал но с еди резервоар малкия кара почти цял ден без да спира.

    Ето линка за клипа http://www.youtube.com/watch?v=GCorC...ure=plpp_video

    Ако има въпроси съм готов да отговоря до колкото мога,поздрави на всички ентусиасти и творци и лека нощ.


    П.С - Моля модератора да изтрие прикачените икони от темата които съм прикачил по грешка и не знам как да премахна , Благодаря предварително а ако може и тази молба заедно с тях да не пречи.
    Прикачени файлове
    Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
    Място и хора към които да принадлежи ...

  • #2
    От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

    Забележително !
    Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))

    Коментар


    • #3
      От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

      Поздравления за реализацията!

      Прави ми впечатление, че дори при 40 км/ч. двигателя не е на макс. обороти и понеже е 4тактов разхода сигурно ще е минимален.

      Колко кг. тежи цялото творение?
      Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

      "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

      Коментар


      • #4
        От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

        Не щеш ли да ти дам поне броня за жило? Имам тука събрани разни скапани от ръчни спирачки, и дявол знае какво друго. Някои са много дълги.

        Коментар


        • #5
          От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

          Браво! Според мен се е получило много добре.

          За двигателя-на домашната ми мотофреза е същия-Robin EY20D, производство на Fuji heavy industries, много държеливо нещо. Имам го от 10 години, и само две смени на масло, и две или три свещи. Гледай си го добре, и ще ти се отплати.
          Има ли желание-има и начин!

          Коментар


          • #6
            От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

            Не знам колко тежи, не съм го теглил но на око има 20-тина килограма в проекта не гонихме ниско тегло пък и предвид на подръчните материали нямах много избор.
            Сега набавям подходящи елементи за нова редакция на Бутача със меко окачване на колелото с чупеща вилка като на моторите. Вместо назъбения ремък мисля да сложа пистов като на леките коли ,не ми се слага верига за да не шуми излишно и да не цапа след смазване.Обмислям и решение само с едно стъпало на редуктора направо от вала на двигателя директно на колелото но ще ми трябва друг съединител понеже не този размера на ремъчната шайба е 90 мм и няма да мога да докарам предавателното число с едностъпален редуктор.Мисля си и за по компактен двигател този е излишно голям ,тежък и мощен има от трите недостатъка в повече най-вече тегло.
            Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
            Място и хора към които да принадлежи ...

            Коментар


            • #7
              От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

              Ако решиш да махаш двигателя-свиркай...

              Иначе не си на прав път според мен. Едностепенния редуктор предполага една много малка и една много голяма ремъчна шайба, което не е много добре. Двустепенния е с по-човешки размери на шайбите.
              Ремъка-ако е пистов при намокряне, или не дай Боже омазняване ще започне да буксува. Назъбения(тип ангренажен със съответните колела) си работи безгрижно.
              Има ли желание-има и начин!

              Коментар


              • #8
                От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                Работи назъбения ремък но този които съм ползвал от количката е силиконов много мек ,и явно не е предвиден за толкова километри защото много бързо му се износиха зъбите въпреки ,че си е с оригиналните зъбни колела и съосието е точно.

                Търсих в авто магазините аналог но е много малък само 88 зъба и профила им е различен.Имам още един от другото колело на количката но ми трябва трайно решение. Относно разликата в размерите за да се получи необходимото предавателно число смятах грубо ,че е необходимо предавателно число нещо като 1 към 5 или 6 ,пистовите ремъци позволяват доста малки радиуси мисля си да диаметър на водещия вал около 20мм а на колелото около 130 мм.Скоро почиствах сушилната за дрехи от събралия се вътре мъх и видях ,че там ремъкът се задвижва от вала на ел.двигателя който е с диаметър около 12 мм и работи без да приплъзва.Остава момента със замърсяването но си мисля , че не е толкова проблемно ще пребоксува от време на време за малко и толкоз.
                Последно редактирано от Николай Колев; 18-05-12, 22:40.
                Всичко което човек иска и търси през целия си живот е :
                Място и хора към които да принадлежи ...

                Коментар


                • #9
                  От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                  На ти четири пистова шайба 130 мм.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                    Намасли го, пък пробвай...
                    Назъбения ремък си работи като верига-няма приплъзване и буксуване, точно това му качество се ползва в ангренажите. Ма не вярвам да не го знаеш де... Според мен проектирай наново редуктора, със съответните колела от ангренаж(по моргите ги дават по две за лев) и точните междуцентрия, и ще се избавиш от по-нататъшни проблеми.

                    А пистов ремък на 20 мм вал при натоварване и намокране ще буксува яко-няма достатъчно площ през която да се пренесе толкова въртящ момент и да има нужното сцепление. На 20 мм обиколката е малко над 60 мм, ти ще ползваш не повече от 20-25 мм от нея. Може да се компенсира с натягане на ремъка, но тогава става гадно за лагерите.
                    Сложи назъбен и не се занимвай с пистови, те са за генератори и климатици...
                    Има ли желание-има и начин!

                    Коментар


                    • #11
                      От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                      Бре как ще си сваля двигателчето от фрезата, същото е. Друго ме интересува, дали няма да стане съединител от бензинова резачка, от най големите да речем?
                      При липса на прецизна техника, се надделява с майсторлък! И обратното!

                      Коментар


                      • #12
                        От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                        Добре де, а каква е идеята?
                        Нещо не разбирам, това е начин набързо да си превърнеш колелото в мотопедче и когато поискаш пак да си е само колело, така ли?
                        Георги Тонев

                        Коментар


                        • #13
                          От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                          Идеята е, че младежа е имал идея.

                          И я е въплътил в реалност.

                          От това по-добро - здраве му кажи.

                          Като баща бих се гордял с такъв син!!!

                          Коментар


                          • #14
                            От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                            +1! Каква по-голяма полза, и за момчето в частност.
                            Освен това, машинката без друго има и някакви транспортни възможности.

                            Коментар


                            • #15
                              От: Бутач(моторно ремарке )за велосипед 4 к.с.

                              Браво!!! Само че да попитам чия бе идеята на моториста или на механика? Върнахте ме годините назад когато сами, като пишлигарци творяхме нещо подобно. Двигател от Симсон ония с педалите,изрязвахме картерите така че да остане само коляновия вал на който закрепвахме малко валяче което дирекно върти гумата!! Ееееххх какъв кеф бешеее!! А защо от Симсон ли а не от балканчета които имаше в изобилие , а симсоните ги търсехме из плевни и дамове?Защото на симсона колянови вал савършва дирекно на конус в които е набито зъбното колело са съединителя а на балканчето вала е на двуграм до които има канал и там става опасно сечение иии скъсахме няколко вала и се отказахме та за това минахме на симсони! Бая Белоруси из текеисето останаха без резорвари на пусковите защото бяха идеаллни за наште ТРАКАЧКИ!!! Съжалявам да спама ама не се сдържах!!
                              Най-добре е да имаш богати приятели!!!
                              Ако не ти дадат, барем няма да ти искат!!!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X