Обява

Свий
Няма добавени обяви.

VW Kilt 4x4

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • VW Kilt 4x4

    Материалът за тази "самоделна конструкция" е открит и публикуван в БГ, първо от колегите на :
    http://vwclub-bg.org/forum/viewforum.php?f=8

    Тъй като Жоро се нае с превода от немски, благодаря ти Жоро, аз изтрих първоначално поместените снимки тук от мен, тъй като те се повтарят по-долу и по този начин темата е по-лека за разглеждане..

  • #2
    Абе то това цялото хубава, но този двигател G60 е 1.8L и с турбо компресор и с 160 коня , дали това е подходящия двигател ? Защото coradoto и тоя kilt нямат маи нищо общо!

    Коментар


    • #3
      И по важното взето е шаси на ILTIS, затова се казва KILT (K-Kafer-значи бръмбър и ILT от ILTIS) Ще гледам тия дни да го преведа, ама ще ми отнеме много време да слагам всичките тия картинки

      Коментар


      • #4
        Да, писането на хубава статия е трудно и бавно! Но пък ако няма хора като Яро няма и да има какво да се чете...

        Започвам като погледна портала да търся по навик нещо писано от Яро...и си мисля: ако повече хора пишеха така...
        VPetrov.photography

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от joro
          И по важното взето е шаси на ILTIS, затова се казва KILT (K-Kafer-значи бръмбър и ILT от ILTIS) Ще гледам тия дни да го преведа, ама ще ми отнеме много време да слагам всичките тия картинки
          Искрено се извинявам за написаните неточности. Поради факта, че не знам немски език, просто поместих, коментари от другия български форум, където бе публикувана първоначално..

          Жоро, надявам се, че с твоя помощ ще доуточним нещата..

          Поздрави!
          Яро

          Коментар


          • #6
            е това е костенурка! наистина от мотора може да се желае повече... например един боксер с въздушно охлаждане... от Порше
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              чак от порше!!!Но добра модификация особено с този дигател както е отпред
              SUBARU OUTBACK I 2.5 AT

              Коментар


              • #8
                E това ме изкефи. Готина модификация наистина. Надявам се Жоро да разясни повече случая защото е доста интересно.
                Идеята с босера е добра и вече дори съм чувал за такава в България. Костенура купе от 60-те, ако не се лъжа, с двигател от карера 4. За съжаление само това знам без подробности, но някой ден ще го вида с очите си, надявам се.
                Ain't no party like an OFFROAD party, cause an OFFROAD party don't stop...

                Коментар


                • #9
                  Ммммм такаммм, най по сле ми остана малко време, ще се опитам да преведа даденият от Яро site: http://www.cyberernie.de/FAHRZEUGE/H...nz__kafer.html
                  Ако има неточности моля правете забележки

                  И така:


                  Идеите на Хайнц Порше никога не се изчерпват. Първо , той прави проект, с който учства през 2000-ната година на рали Лондон-Сидни.Скоро. И сега предстои един проект, който както изглежда ще бъде ``чук``.
                  Купе на ``Бръмбър`` върху шаси на ILTIS... той го е нарекал VW KILT 4x4. K-то идва от Kafer (Бръмбър), а ILT е част от думата ILTIS. Заплануваният двигател за този хибрид е G60 от VW Corrado.





















                  Да погледнем следващата стъпка, а иманно професионалното интегриране на G60 двигателя и сега остава на Хайнц да оправи финните неща, като например да сложи по подходящ начин въздушния филтър и шнорхела, охлаждането на двигателя и изсмукването на въздух от ходовата част.Както той сам казва , не се забелязват особено големи резултати, малките дреболии изискват също не-малко време. Но аз намирам този проект за доста интересен и по цял ден бих могал да го гледам как се движи.



















                  За щастие предният капак беше доработен още малко, при това тенекиджията доста се е постарал. Прехода е добър и ъглите бяха дообработени. Иначе всичко ще бъде демонтирано и от сега започва жуленето и подготовката за боядисване.








                  Купето е отделено от шасито и ще бъде подготвено за боядисване.
                  Хайнц с нетърпение чака да монтира всички нови части.











                  Най-накрая каросерията е готова и отива за боядисване



















                  Купето е вече боядисано и сега вече може да се говори за чиста работа...








                  Шасито е обработено с пясакоструен апарат и боядисано. Сега всички износени части и уплатнения се заменят с нови и се монтират.













                  Днес в халето на Хайнц беше отпразнувана ``сватбара``. Купето беше монтирано върху шасито.







                  Днес беше залепена лепенката от спонсора yokohama. Автомобила още не е напълно готов, но външно изглежда готов.










                  Следващите снимки не са вече актуални , защото автомобила вече е тестван извън пътя , но въпреки всичко...





                  Коментар


                  • #10
                    Честно казано, да се извърши подобен тунинг/ надграждане или не знам всъщност кой е най-правилният термин е доста по-сложно, отколкото изглежда (на снимките). Имам предвид, че гледайки снимките аз изпитвам задоволство от на вид приятната работа покрай ламарини, боя, поставяне на мотор и т.н.

                    Нямам представа до колко функционална е тази машина на снимките по ред причини - монтирането на двигателя отпред, всичките изчисления касаещи център на тежестта и т.н. и т.н. Иначе, дотолкова, доколкото целта е просто fun, всичко изглежда повече от добре..

                    А откъм подобрения за on-road, повярвайте ми далеч не е необходимо мотор от Порше.. Хората, дори и тук в БГ, постигат доста прилични подобрения с далеч по-скромни агрегати (1.6 VW боксер, 1.5 Alfa боксер и т.н. и т.н.).. Лично ще ви демонстрирам, надявам се най-късно на есен..

                    Коментар


                    • #11
                      Моето скромно мнение е, че проекта е много сполучлив, с изключение на лошо подбрания двигател. Според мен този двигател е напълно неподходящ за този проект , но това е лично мнение , може и да греша

                      Коментар


                      • #12
                        ХЕ ХЕ Добре това много ми хареса. Единствено не ми хареса двигателя, както Жоро каза, а и тва купе не ме кефи чак толкова. Трябвало е повече железа да му сложат... нали идеята е да е off-road... не бих се 4увствал сигурно в тва..... но тва си е само мое мнение ест. БИА-БИА

                        Коментар


                        • #13
                          яяяяяяяяккккккккккккккккоооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооооо

                          Коментар


                          • #14
                            До: VW Kilt 4x4

                            това направо си е нова кола,но наистина д-ля е твърде голям,при всички положения трябват сериозни познания за да се заварши един такъв проект

                            Коментар


                            • #15
                              До: VW Kilt 4x4

                              Ако си обърнал внимание, темата е старичка. Колата е завършена отдавна, и аз лично съм я виждал в "якшън" на състезанието "Бреслау".
                              Между другото, най-малки ядове береше с двигателя...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X