Здравейте колеги,
Преди време качвах някои снимки на бъгито ми в други теми и както ме помолихте да отворя нова тема за него, сега успявам и дано да съм ви от полза.
Дълго време мислих за конструкция. Разбира се двигателя трябваше да е отзад. Спрях се за "донор" на Шкода 120L, като там ми хареса, че може да се обърне диференциала и двигателя да стане централно разположен. Проекта беше ниско-бюджетен. След като се сдобих с "донора" всичко започна с 2 тръби...
В началото започнах сам без да е ясно какво точно ще стане, но като започна да се прояснява се включиха и помощниците:
Стана тя каквато стана и дойде време и за тестове.
Разбира се имаше и много доработки.
Като цяло се получи около 550кг. и вървеше учудващо добре за мощността си.
На малкия ми син му разрешавахме да кара само на 1-ва скорост и го караше само на макс. След което сменихме и мотора по едно време...
Имам и клипчета някъде.
Поздрави!
Преди време качвах някои снимки на бъгито ми в други теми и както ме помолихте да отворя нова тема за него, сега успявам и дано да съм ви от полза.
Дълго време мислих за конструкция. Разбира се двигателя трябваше да е отзад. Спрях се за "донор" на Шкода 120L, като там ми хареса, че може да се обърне диференциала и двигателя да стане централно разположен. Проекта беше ниско-бюджетен. След като се сдобих с "донора" всичко започна с 2 тръби...
В началото започнах сам без да е ясно какво точно ще стане, но като започна да се прояснява се включиха и помощниците:
Стана тя каквато стана и дойде време и за тестове.
Разбира се имаше и много доработки.
Като цяло се получи около 550кг. и вървеше учудващо добре за мощността си.
На малкия ми син му разрешавахме да кара само на 1-ва скорост и го караше само на макс. След което сменихме и мотора по едно време...
Имам и клипчета някъде.
Поздрави!
Коментар