Здравейте колеги отдавна следя форума но никога не съм писъл...значи нямам кола за донор затова започнах от предницата не работя по чертеж само по усет имам известен опит със създаването на рали автомобил и не мисля че ще ме затрудни много бъгито имам няколко въпроса или по скоро затруднения ще съм много благодарен ако някой ми покаже някоя и друга снимка на конструкцията на педалите от какво да търся предни главини (ще е с А образни носачи) и имам леки затруднения със създаването на схема за скоростния лост.Много полезни теми има тука на Кольо Данчо Петровв...
Ето някоя снимка утре ще кача още доста по напреднал съм от показаните
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Първи опити за бъги
Свий
X
-
От: Първи опити за бъги
Ако още нямаш двигател и скорости виж за някоя японка. Повечето са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно. Относно предните главини зависи как ще направиш окачването, ако е с два А образни носачи виж предницата на някой сивик. Те са с два носача и главината ти е готова. Също става и за задни носачи.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
-
От: Първи опити за бъги
Привет колега. Аз лично ползвам педали от лада или жигула със леки доработкитук още неса в окончателен вариант но нямам по-нови снимки.
За шенкели и главини, много от състезателите ползват ладини а и от фолксваген са стоманени и подлежат на всякакви интервенции както казва един колега от форума
Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Няма нещо по-разпространено от ладовите главини,добри са,не създават проблеми,има ги по всички вторични и са почти без пари.Монтираш ги комплект с със спирачни апарати и дискове,добре е да използваш и комплект конзолата с педалите от лада 1200 или жигули,другите са със серво и най-вероятно ще ти пречи.Обърни педалите,т.с.направи ги долни(не висящи както са оригинално),по-лесно се намират из дупките...Първоначално публикуван от bega4ka_ Преглед на мнениеДа и аз търся нещо японскогла малолитражно но с коне,а двигателят ще е отзад просто искам да го имам за да правя по него задницата...а ладови главини дали ще са удачни
Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Идеално тъкмо има останал по мазето малко чарк от товаПървоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеНяма нещо по-разпространено от ладовите главини,добри са,не създават проблеми,има ги по всички вторични и са почти без пари.Монтираш ги комплект с със спирачни апарати и дискове,добре е да използваш и комплект конзолата с педалите от лада 1200 или жигули,другите са със серво и най-вероятно ще ти пречи.Обърни педалите,т.с.направи ги долни(не висящи както са оригинално),по-лесно се намират из дупките...
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Колега не е лошо първо ти да разгледаш окачването на сивика,там два А образни не съм виждал.А за задните не е най лесния вариант.Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнениеАко още нямаш двигател и скорости виж за някоя японка. Повечето са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно. Относно предните главини зависи как ще направиш окачването, ако е с два А образни носачи виж предницата на някой сивик. Те са с два носача и главината ти е готова. Също става и за задни носачи.Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Преди да бракувам окончателно донора (Мицубиши Лансер), се позаиграх малко с жилата. Честно, не помня в момента какво точно обърнах, но е достатъчно да се завърти едно от железата на 180 градуса (става даже без флекс) и скоростите перфектно си пасват на задно разположен двигател. А и жилата са достатъчно дълги.Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение...са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно...
Не съм заглеждал механизма на дъртите Пасати (Б3), но предполагам, че и там няма да е проблем същата операция.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Ей ама не четете хубаво и всичко. Сивика си е с горен и долен носач, като долния дори се разглабя на 2 части. това сега няма значение. по-важно е, че главината е готова за поставянето на саморъчно направени такива. То е ясно че с нейните носачи няма да има никакви ходове. Тъй като двигателя на колегата ще е отзад то предните главини на сивика ще са отзад заедно с полуоси, скорости и т.н.Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнениеКолега не е лошо първо ти да разгледаш окачването на сивика,там два А образни не съм виждал.А за задните не е най лесния вариант.Honda CR-V I 2000 г.
0 осем 96 осем три 3 сто и 10
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Ако го беше казал някой друг, щях да споря здраво. В случая само ще попитам, как все пак се пълнят с кал? За 23 години и доста терор на всякакъв терен, не успях да уморя Шатъла, имам наблюдения и върху споменатия вече Пасат, не съм забелязал подобен проблем.Първоначално публикуван от todger Преглед на мнениеМоя съвет е да избягвате скорости с жила.При бъгито те не са защитени.Лесно става ,но се пълнят с кал и блокират.Винаги има вариант да се изпъни даденото движение с щанга(и).
О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Значи,че НЕ СИ КАРАЛ В КАЛ,там всичко спира да се движи,най-вече скоростният лост(да не говорим,че нищо не виждаш понеже си заровен с кал)оставаш на някаква предавка,ако решиш да сменяш,може и да не тръгнеш.Волана също решава да не се движи,не ми се рови за снимки,общо-взето виждаш едни камари които "мърдат" и ако познаваш машините от близо,по силуета може би познаваш кой кой е...Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнениеАко го беше казал някой друг, щях да споря здраво. В случая само ще попитам, как все пак се пълнят с кал? За 23 години и доста терор на всякакъв терен, не успях да уморя Шатъла, имам наблюдения и върху споменатия вече Пасат, не съм забелязал подобен проблем.Последно редактирано от petroffbg; 02-12-11, 23:45.Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...
Коментар
-
От: Първи опити за бъги
Къде ли да съм виждал кал... особено през 2те години около дърводобиваПървоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнениеЗначи,че НЕ СИ КАРАЛ В КАЛ,там всичко спира да се движи,най-вече скоростният лост(да не говорим,че нищо не виждаш понеже си заровен с кал)оставаш на някаква предавка,ако решиш да сменяш,може и да не тръгнеш.Волана също решава да не се движи,не ми се рови за снимки,общо-взето виждаш едни камари които "мърдат" и ако познаваш машините от близо,по силуета може би познаваш кой кой е...
Майтапа настрана, разбрах те.
Това, което не схващам, е защо го правите на проблем - решава се за два часа, с все бирата, меренето, кроенето и заварянето. Остават открити само броните на жилата, но те затова са си брони. Останалата част от механизма може да се затвори и херметично при желание. Проверено, работи. Съжалявам че не съм снимал като се забавлявахме с тия експерименти, но предполагам, че ще разбереш за какво говоря.О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.
Коментар