Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Първи опити за бъги

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Първи опити за бъги

    Здравейте колеги отдавна следя форума но никога не съм писъл...значи нямам кола за донор затова започнах от предницата не работя по чертеж само по усет имам известен опит със създаването на рали автомобил и не мисля че ще ме затрудни много бъгито имам няколко въпроса или по скоро затруднения ще съм много благодарен ако някой ми покаже някоя и друга снимка на конструкцията на педалите от какво да търся предни главини (ще е с А образни носачи) и имам леки затруднения със създаването на схема за скоростния лост.Много полезни теми има тука на Кольо Данчо Петровв... Ето някоя снимка утре ще кача още доста по напреднал съм от показаните
    Прикачени файлове

  • #2
    От: Първи опити за бъги

    Ако още нямаш двигател и скорости виж за някоя японка. Повечето са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно. Относно предните главини зависи как ще направиш окачването, ако е с два А образни носачи виж предницата на някой сивик. Те са с два носача и главината ти е готова. Също става и за задни носачи.
    Honda CR-V I 2000 г.
    0 осем 96 осем три 3 сто и 10

    Коментар


    • #3
      От: Първи опити за бъги

      Замислил си двигателя да е отпред и да е със задно?

      Коментар


      • #4
        От: Първи опити за бъги

        Привет колега. Аз лично ползвам педали от лада или жигула със леки доработкиНатиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05946.jpg
Прегледи:2
Размер:145.1 КБ
ID:5322234Натиснете снимката за да я уголемите

Име:DSC05945.jpg
Прегледи:2
Размер:173.0 КБ
ID:5322235 тук още неса в окончателен вариант но нямам по-нови снимки.
        За шенкели и главини, много от състезателите ползват ладини а и от фолксваген са стоманени и подлежат на всякакви интервенции както казва един колега от форума
        Въчо Иванов Tel. 0899 837 607

        Коментар


        • #5
          От: Първи опити за бъги

          Да и аз търся нещо японскогла малолитражно но с коне,а двигателят ще е отзад просто искам да го имам за да правя по него задницата...а ладови главини дали ще са удачни

          Коментар


          • #6
            От: Първи опити за бъги

            Първоначално публикуван от bega4ka_ Преглед на мнение
            Да и аз търся нещо японскогла малолитражно но с коне,а двигателят ще е отзад просто искам да го имам за да правя по него задницата...а ладови главини дали ще са удачни
            Няма нещо по-разпространено от ладовите главини,добри са,не създават проблеми,има ги по всички вторични и са почти без пари.Монтираш ги комплект с със спирачни апарати и дискове,добре е да използваш и комплект конзолата с педалите от лада 1200 или жигули,другите са със серво и най-вероятно ще ти пречи.Обърни педалите,т.с.направи ги долни(не висящи както са оригинално),по-лесно се намират из дупките...
            Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

            Коментар


            • #7
              От: Първи опити за бъги

              Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
              Няма нещо по-разпространено от ладовите главини,добри са,не създават проблеми,има ги по всички вторични и са почти без пари.Монтираш ги комплект с със спирачни апарати и дискове,добре е да използваш и комплект конзолата с педалите от лада 1200 или жигули,другите са със серво и най-вероятно ще ти пречи.Обърни педалите,т.с.направи ги долни(не висящи както са оригинално),по-лесно се намират из дупките...
              Идеално тъкмо има останал по мазето малко чарк от това
              Прикачени файлове

              Коментар


              • #8
                От: Първи опити за бъги

                Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                Ако още нямаш двигател и скорости виж за някоя японка. Повечето са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно. Относно предните главини зависи как ще направиш окачването, ако е с два А образни носачи виж предницата на някой сивик. Те са с два носача и главината ти е готова. Също става и за задни носачи.
                Колега не е лошо първо ти да разгледаш окачването на сивика,там два А образни не съм виждал.А за задните не е най лесния вариант.
                Никога нема да мине модата на сръбската музика,сливовата ракия и пъстръвата.

                Коментар


                • #9
                  От: Първи опити за бъги

                  Първоначално публикуван от spoko Преглед на мнение
                  ...са със жила след скоростния лост, и разполагането му в бъгито е по-лесно...
                  Преди да бракувам окончателно донора (Мицубиши Лансер), се позаиграх малко с жилата. Честно, не помня в момента какво точно обърнах, но е достатъчно да се завърти едно от железата на 180 градуса (става даже без флекс) и скоростите перфектно си пасват на задно разположен двигател. А и жилата са достатъчно дълги.
                  Не съм заглеждал механизма на дъртите Пасати (Б3), но предполагам, че и там няма да е проблем същата операция.
                  О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                  Коментар


                  • #10
                    От: Първи опити за бъги

                    Моя съвет е да избягвате скорости с жила.При бъгито те не са защитени.Лесно става ,но се пълнят с кал и блокират.Винаги има вариант да се изпъни даденото движение с щанга(и).

                    Коментар


                    • #11
                      От: Първи опити за бъги

                      Първоначално публикуван от honda b16a2 Преглед на мнение
                      Колега не е лошо първо ти да разгледаш окачването на сивика,там два А образни не съм виждал.А за задните не е най лесния вариант.
                      Ей ама не четете хубаво и всичко. Сивика си е с горен и долен носач, като долния дори се разглабя на 2 части. това сега няма значение. по-важно е, че главината е готова за поставянето на саморъчно направени такива. То е ясно че с нейните носачи няма да има никакви ходове. Тъй като двигателя на колегата ще е отзад то предните главини на сивика ще са отзад заедно с полуоси, скорости и т.н.
                      Honda CR-V I 2000 г.
                      0 осем 96 осем три 3 сто и 10

                      Коментар


                      • #12
                        От: Първи опити за бъги

                        Първоначално публикуван от todger Преглед на мнение
                        Моя съвет е да избягвате скорости с жила.При бъгито те не са защитени.Лесно става ,но се пълнят с кал и блокират.Винаги има вариант да се изпъни даденото движение с щанга(и).
                        Ако го беше казал някой друг, щях да споря здраво. В случая само ще попитам, как все пак се пълнят с кал? За 23 години и доста терор на всякакъв терен, не успях да уморя Шатъла, имам наблюдения и върху споменатия вече Пасат, не съм забелязал подобен проблем.
                        О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                        Коментар


                        • #13
                          От: Първи опити за бъги

                          Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                          Ако го беше казал някой друг, щях да споря здраво. В случая само ще попитам, как все пак се пълнят с кал? За 23 години и доста терор на всякакъв терен, не успях да уморя Шатъла, имам наблюдения и върху споменатия вече Пасат, не съм забелязал подобен проблем.
                          Значи,че НЕ СИ КАРАЛ В КАЛ,там всичко спира да се движи,най-вече скоростният лост(да не говорим,че нищо не виждаш понеже си заровен с кал)оставаш на някаква предавка,ако решиш да сменяш,може и да не тръгнеш.Волана също решава да не се движи,не ми се рови за снимки,общо-взето виждаш едни камари които "мърдат" и ако познаваш машините от близо,по силуета може би познаваш кой кой е...
                          Последно редактирано от petroffbg; 02-12-11, 22:45.
                          Вива: Което само доказва, че земята е била плоска, преди да я намотаят на глобус...

                          Коментар


                          • #14
                            От: Първи опити за бъги

                            Първоначално публикуван от petroffbg Преглед на мнение
                            Значи,че НЕ СИ КАРАЛ В КАЛ,там всичко спира да се движи,най-вече скоростният лост(да не говорим,че нищо не виждаш понеже си заровен с кал)оставаш на някаква предавка,ако решиш да сменяш,може и да не тръгнеш.Волана също решава да не се движи,не ми се рови за снимки,общо-взето виждаш едни камари които "мърдат" и ако познаваш машините от близо,по силуета може би познаваш кой кой е...
                            Къде ли да съм виждал кал... особено през 2те години около дърводобива

                            Майтапа настрана, разбрах те.
                            Това, което не схващам, е защо го правите на проблем - решава се за два часа, с все бирата, меренето, кроенето и заварянето. Остават открити само броните на жилата, но те затова са си брони. Останалата част от механизма може да се затвори и херметично при желание. Проверено, работи. Съжалявам че не съм снимал като се забавлявахме с тия експерименти, но предполагам, че ще разбереш за какво говоря.
                            О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                            Коментар


                            • #15
                              От: Първи опити за бъги

                              Мисля че Петрофф точно тази кал има в предвид,а повярвай ми има и по-голяма...Натиснете снимката за да я уголемите

Име:45978_131777230201550_100001078212057_180164_5224275_n.jpg
Прегледи:1
Размер:115.0 КБ
ID:5324623Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10251.JPG
Прегледи:1
Размер:297.7 КБ
ID:5324624Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10252.JPG
Прегледи:1
Размер:290.6 КБ
ID:5324625Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10253.JPG
Прегледи:1
Размер:324.8 КБ
ID:5324626Натиснете снимката за да я уголемите

Име:SDC10258.JPG
Прегледи:1
Размер:322.3 КБ
ID:5324627Натиснете снимката за да я уголемите

Име:Копие от SDC10101.JPG
Прегледи:1
Размер:361.2 КБ
ID:5324628

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X