Здравейте колеги,от около година ви чета форума , а от около 5 месеца стартирах и проект за бъги
Донор - форд ескорт 1,6
рама - едноместна- безшевни тръби 44мм на 2мм (ако не ме лъже паметта, оразмерил съм ги по типа (такива имам такива слагам :
)
Задно разположен двигател,рамата около него ще е почти досущ като на бачи Кольо поради факта че ползвам същия мотор.Напред рамата ще се доближава до тази на Йордан,много ми допадна неговото изпълнение.За предницата се сдобих с още две главини от същото фордче задно с амортесьорите,дисковете и супуртите.
Проекта е замразен понеже нямам гараж и всичко е замръзнало

Допреди първия сняг опасах двигателя с тръбички ,мисля като за начало и ниският ми бюджет да оставя като задни носачи оригиналните (кокали)на форда и тор.щанга или старите ми носачи от АУДИ Б4 .За напред мисля да му одялам едни хубави носачи и по дълги полуоски, но в по далечното бъдеще.За отпред искам да са правени носачи като още не съм измислил как точно да направя предното окачване дали с оригиналните амове(ще бъде грозно и стърчащо) или с 2х2 задни регулируеми от иж юпитер 5 като мисля че ще постигна по голям ъгъл на ама (по прибран и не толкова стърчащ)запазвайки контакта на колелото със повърхноста. Очаквам и вашите предложения и идеи
Сега и неяснотите по проекта : сблъсках се с няколко проблема заради главата ми а именно
1.какво е оригиналното положение и наклон на мотора ?В момента сам хоризонтирал карба,което придава лек наклон на блока.Мислих и да дам хоризонтала на линията блок-глава ,но тогава карба и колекторите остават под много неестаствен за мен ъгъл(мн тъпа постъпка с брата се бяхме улисали в рязане обескостяване и не проверихме за положението на двигатела )
2.Какво трябва да бъде естественото аксиялно положение на главина-полуоска-ск. кутия при хоризонтално положение на полуоската ? За момента съм дал средно положение.
3.Силно се съмнявам направата на предните носачи да е от типа "Едно към накъдето дойде" За това ще помоля някой да ме светне по въпроса
4.ще бъде ли проблем ако вдигна радиатора над двигателя с цел по добро охлаждане(помпата дали ще смогва да качва водата (ако не се лъжа 30 см воден стълб оказват натиск 300г/см,а може и дасе лъжа))
5.как да установя ако може не по метода проба грешка ,колко е мин. и макс. между-осовото разстояние за една машина от която се очаква добра проходимост+добър контрол в завои с минимум недозавиване и минимум презавиване
6.Къкъв е максималния безопасен работен ъгъл на каретата,отговорът ми трябва за да преценя колко трябва да е максималното слизане и качване на колелата отзад (това май клиренс му беше името)
Това са въпросите ми до момента,снимки почти нямам , но ще кача това което имам
Колегите с това хоби от Русе и района,както и професионалисти може да ме поканят при желание, да видя завършена конструкция(за да почерпя идеи) освен ако тя не е(шега) свръхсекретна състезателна разработка
Бъгито го правим с брата за развлечение в малкото време когато сме свободни и заедно,ще се кара преедимно на високо натоварване (скачане катерене спускане) тъй като под ръка на 10тина километра имам два полигона
- полигон Глоджево мн от вас може да не го знаят съществува от около 2 год който е за офф-роад джипки АТВ и Кросаци
-полигон Писанец главно за мотокрос но като го гледам ще бъде и за мен
и двата се намират на територията на община Ветото от където съм и Аз, област Русе
снимките на донора - не се сдържахме и го покарахме така в гората страшен и неземен кеф е


Донор - форд ескорт 1,6
рама - едноместна- безшевни тръби 44мм на 2мм (ако не ме лъже паметта, оразмерил съм ги по типа (такива имам такива слагам :

Задно разположен двигател,рамата около него ще е почти досущ като на бачи Кольо поради факта че ползвам същия мотор.Напред рамата ще се доближава до тази на Йордан,много ми допадна неговото изпълнение.За предницата се сдобих с още две главини от същото фордче задно с амортесьорите,дисковете и супуртите.
Проекта е замразен понеже нямам гараж и всичко е замръзнало



Допреди първия сняг опасах двигателя с тръбички ,мисля като за начало и ниският ми бюджет да оставя като задни носачи оригиналните (кокали)на форда и тор.щанга или старите ми носачи от АУДИ Б4 .За напред мисля да му одялам едни хубави носачи и по дълги полуоски, но в по далечното бъдеще.За отпред искам да са правени носачи като още не съм измислил как точно да направя предното окачване дали с оригиналните амове(ще бъде грозно и стърчащо) или с 2х2 задни регулируеми от иж юпитер 5 като мисля че ще постигна по голям ъгъл на ама (по прибран и не толкова стърчащ)запазвайки контакта на колелото със повърхноста. Очаквам и вашите предложения и идеи

Сега и неяснотите по проекта : сблъсках се с няколко проблема заради главата ми а именно
1.какво е оригиналното положение и наклон на мотора ?В момента сам хоризонтирал карба,което придава лек наклон на блока.Мислих и да дам хоризонтала на линията блок-глава ,но тогава карба и колекторите остават под много неестаствен за мен ъгъл(мн тъпа постъпка с брата се бяхме улисали в рязане обескостяване и не проверихме за положението на двигатела )
2.Какво трябва да бъде естественото аксиялно положение на главина-полуоска-ск. кутия при хоризонтално положение на полуоската ? За момента съм дал средно положение.
3.Силно се съмнявам направата на предните носачи да е от типа "Едно към накъдето дойде" За това ще помоля някой да ме светне по въпроса

4.ще бъде ли проблем ако вдигна радиатора над двигателя с цел по добро охлаждане(помпата дали ще смогва да качва водата (ако не се лъжа 30 см воден стълб оказват натиск 300г/см,а може и дасе лъжа))
5.как да установя ако може не по метода проба грешка ,колко е мин. и макс. между-осовото разстояние за една машина от която се очаква добра проходимост+добър контрол в завои с минимум недозавиване и минимум презавиване
6.Къкъв е максималния безопасен работен ъгъл на каретата,отговорът ми трябва за да преценя колко трябва да е максималното слизане и качване на колелата отзад (това май клиренс му беше името)

Това са въпросите ми до момента,снимки почти нямам , но ще кача това което имам
Колегите с това хоби от Русе и района,както и професионалисти може да ме поканят при желание, да видя завършена конструкция(за да почерпя идеи) освен ако тя не е(шега) свръхсекретна състезателна разработка

Бъгито го правим с брата за развлечение в малкото време когато сме свободни и заедно,ще се кара преедимно на високо натоварване (скачане катерене спускане) тъй като под ръка на 10тина километра имам два полигона
- полигон Глоджево мн от вас може да не го знаят съществува от около 2 год който е за офф-роад джипки АТВ и Кросаци
-полигон Писанец главно за мотокрос но като го гледам ще бъде и за мен

и двата се намират на територията на община Ветото от където съм и Аз, област Русе
снимките на донора - не се сдържахме и го покарахме така в гората страшен и неземен кеф е




Коментар