Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    Захванал съм се с много проекти да осъществя та се замислих дали ще мога да направя един Електромобил.
    Зареждам всяка седмица по 20л нафта на 2.50лв за месец отиват 200лв само за гориво вече не се издържа.

    И все по трудно се намира нафта на черно.

    Идеята ми е да взема някоя малка кола (сетих се за трабант най лек и евтин) да му махна двигателя и на негово място да сложа един електро-двигател от мотокар с педала на газта и малко тягови акумолатори.
    Ако някой знае нещо за конструиранетона електромобил нека да сподели ще му бъда много благодарен.

    П.П.-Ако някой има ел.двигател от електрокар или правотоков двигател за продаване да казва.
    Последно редактирано от valio zila; 03-03-11, 22:05.

  • #2
    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

    Аз бях решил да направя рикша с 4 електродвигателя по 1кв
    изработката е лесна и електродвигателите са самите главини и се намират лесно за по 700лв бр.
    Единственото, което ме спира, е че незнам с полицайте как ще се разбереме, но за сега законово невиждам как могат да ме спрат.
    Чувал съм, че се продават и двигатели, които могат да бъдат събрани в джантата на кола.

    Коментар


    • #3
      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

      Има много изписано. Има няколко готови (направени) вече в България.
      Дори има и по-голяма, тежка - БМВ електромобил.
      Такива идеи минават на много хора, но нека ти споделя минусите.
      1. Нямаш фарове .
      2. Нямаш парно,климатик
      3. Имаш пробег около 50-80 км преди да зареждаш
      4. Максимална скорост около 70 км/ч.
      5. Акумулаторите за една кола струват колкото две коли (около 2000 евро) и издържат недълъг живот. (брой зареждания)
      Всичко до тук ограничава употребата на електромобил до 30% от времето. През другото време ..... колело.
      И сега - хората са измислили евтин превоз (евтино гориво). Вместо да плащаш около 3000 евро за електромобилни експерименти - сложи си метанова уредба на колата. Излиза около 1000 - 2000 лева.
      На дълъг път разход - 5 лв/100 км, градско - 9 лв/100 км. Нямаш никакви ограничения - караш нормален , екологичен автомобил и евтино.
      Повече не ми се пише.
      Сподели до къде си докарал трабанта -електромобил. Успех !

      Коментар


      • #4
        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

        Един колега продава двоен мотор от електрокар 2х1.5киловата за 200лв. имаше и реостат и още доста пустиняци,но ги распродаде и му останаха май само тяговия мотор и тоя от хидравликата.

        Коментар


        • #5
          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

          Ето : http://vbox7.com/play:0e021b81 - всичко е възможно.
          Въпрос на мерак и ....пари.

          И още съмишленици:
          http://www.youtube.com/watch?v=CKNkdm_KoV0

          Това трябва да се види и чуе от всеки тръгнал в тази посока.
          Последно редактирано от bgbul; 03-03-11, 22:25.

          Коментар


          • #6
            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
            Има много изписано. Има няколко готови (направени) вече в България.
            Дори има и по-голяма, тежка - БМВ електромобил.
            Такива идеи минават на много хора, но нека ти споделя минусите.
            1. Нямаш фарове .
            2. Нямаш парно,климатик
            3. Имаш пробег около 50-80 км преди да зареждаш
            4. Максимална скорост около 70 км/ч.
            5. Акумулаторите за една кола струват колкото две коли (около 2000 евро) и издържат недълъг живот. (брой зареждания)
            Всичко до тук ограничава употребата на електромобил до 30% от времето. През другото време ..... колело.
            И сега - хората са измислили евтин превоз (евтино гориво). Вместо да плащаш около 3000 евро за електромобилни експерименти - сложи си метанова уредба на колата. Излиза около 1000 - 2000 лева.
            На дълъг път разход - 5 лв/100 км, градско - 9 лв/100 км. Нямаш никакви ограничения - караш нормален , екологичен автомобил и евтино.
            Повече не ми се пише.
            Сподели до къде си докарал трабанта -електромобил. Успех !


            Всичко това са идеи не съм намерил нищо и не съм започнал да правя нищо само питам и събирам информация.
            За метана знам че е евтино гориво но най близката метанстанция е на 50км.
            Аз тези 20л нафтаги горя само градско всеки месец 1000км из малак град Бяла Слатина колата върви 80% студена.
            Последно редактирано от valio zila; 03-03-11, 22:29.

            Коментар


            • #7
              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

              Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
              Един колега продава двоен мотор от електрокар 2х1.5киловата за 200лв. имаше и реостат и още доста пустиняци,но ги распродаде и му останаха май само тяговия мотор и тоя от хидравликата.

              Дали му е останал педала за газта и управлението към него.
              Дали ще е достатачно тези 1.5кw да тръгне трабанта.
              Ако не те затруднява разпитай го какво му е останало.

              Коментар


              • #8
                От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                Реостата /педала/ мисля ,че го продаде ,като говорихме преди 2седмици ми каза ,че някъкъв щял да го взима.
                За мошност,нямам идея-Ама електрокара с 3киловата/1.5кв. на всяка гума/ кара него си и 2тона товар.

                Коментар


                • #9
                  От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                  Първоначално публикуван от sparow Преглед на мнение
                  Реостата /педала/ мисля ,че го продаде ,като говорихме преди 2седмици ми каза ,че някъкъв щял да го взима.
                  За мошност,нямам идея-Ама електрокара с 3киловата/1.5кв. на всяка гума/ кара него си и 2тона товар.
                  Ами дай връска с човека да каже какво е останало от каде е този човек ако е от Плевенско може да дойда да ги огледам.

                  Коментар


                  • #10
                    От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                    Мисля,че тоя електромотор 1,5 кВт ще й е малък на Трабантелата... пък знам ли! Гледам в нета - вграждат маторите в колелата...
                    диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                    Коментар


                    • #11
                      От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                      Много скъпи станаха горивата и ни е нужно вече нещо алтернативно.Добрее,че си се захванал с този проект.Хубаво е човек ако може да намери цял електрокар от някъде и да го вгради в един такъв малък автомобил.Сигурно още по-ефективно ще е на Смарт.
                      Поздрави!

                      Коментар


                      • #12
                        От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                        еееех, ентусиасти.

                        Трабант: 600 килограма собствена маса, 400кг полезен товар. Този 1 тон обща маса го влачи с 19 киловата двигател и върви... абе като Трабант. От място до 40км/ч е убедителен първенец в градския бой, до 60-70 има нормална динамика, после го няма никакъв. Теоретично може да вдигне 100, на практика и 120, но бааааавно. За градски автомобил беше супер, ама гореше 11/100 в София.

                        Тръгваме да го правим електромобил. Махнахме скорости и двигател и го олекотихме с 90кг (двата агрегата заедно нямат 100). Тръгваме да го пълним с батерии. Вземаме оловни - хубави, тягови. За пробег от 100км ни трябват около 15-20 киловатчаса, вземаме по-малкото число и обещаваме да караме бавно. Всеки киловатчас в оловни батерии тежи около 30кг. Значи 450 и хоп - нямаме право на повече от 60кг електрика, двигател, шофьор и т.н., без да почнем да ръчкаме по окачването. Освен това, задната седалка изчезна, за да влезнат батериите.

                        Ръчкаме по окачването, добавяме 150кг товароносимост. Заделяме 50кг (силно оптимистично) за мотори общо 7 киловата (нали ще е за градско, а електромоторите търпят кратки претоварвания), инвертор/регулатор и кабели. Зарядното в най-добър случай го оставяме у дома (иначе е примерно 10кг) и останаха около 160кг - двама човека без багаж или един с малко. Можем и още да ръчкаме по окачването ама дотук машината ни е 1200кг, с около 70км/ч максимална скорост и около 100км пробег, ама при 50км/ч.

                        Тия 15 киловатчаса ни струват около 3 лева, без да отчитаме КПД на зарядното и на самите батерии. Като ги отчетем, става 4.50лв/100км. Дотук подминахме малолитражките на метан, а те все пак носят повече от 160кг.

                        Сега за батериите:
                        Всеки киловатчас капацитет струва около 200 лв при местните производители. Казахме 15 - значи 3000лв за батерии, които умеят примерно 1000 цикъла. Значи на всеки цикъл 3лв, а се разбрахме, че 1 цикъл ни е 100км, значи 3лв се прибавят към ония 4.50лв за ток. Значи 7.50 и подминахме и колите на газ и по-малките на нафта, а все още умеем да носим само 160кг.

                        Всичко останало, без батериите, да струва, да струва, колко да струва - колкото една малка и не много стара кола с газ, а тя ще върши много повече работа, по-евтино, без да я електрифицираме.

                        Сега за зареждането:
                        Нормален и в добро състояние контакт Шуко може да даде 15 ампера при 220 волта, значи батериите ще ги зареждаме (с КПД и т.н.) 6-7 часа. Ще им осигурим вентилирано помещение или ще се зарежда на открито.

                        Отопление няма да има, освен ако е с печка на бензин/нафта/газ, всички друго ще е зле. Климатик - 1-3 киловата от батерията.

                        Коментар


                        • #13
                          От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                          Има и по-лесен начин.
                          Пускаме фиш от тотото и си купуваме това

                          http://www.teslamotors.com/roadster
                          И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                          Коментар


                          • #14
                            От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                            Колко ТОТО-фиша струва ено такова. Цял живот не можеш да се напускаш на фишове....
                            диф сеуянин със самоует - www.rif4x4.bg

                            Коментар


                            • #15
                              От: НАПРАВА НА ЕЛЕКТРОМОБИЛ

                              Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                              Има и по-лесен начин.
                              Пускаме фиш от тотото и си купуваме това

                              http://www.teslamotors.com/roadster


                              Фиша съм го пуснал но не е проверен но с този късмет моя едвали ще хвана 6-тица.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X