Здравейте,от много време чета форума ви и вече се реших да пиша.
От доста време искам да си направя нещо самоделно за разходки в балкана, реших да е ATV а един приятел хареса идеята и ми подари трабанта си.
Ето и снимки как започна всичко
Задната ос е от два шенкела от голф ,като каретата са свързани с траба ,единия диск стои за задна спирачка а на мястото на другия е венеца, от тях навън полуоси от жигули
Предницата е от трабанта,много е удобна защото е лека и няма нужда от горен носач,шенкелите от голф с присаждане на шарнир в горния край
Задвижването се взема от дясната полуоска на кутията затова заварих дифа и закрепих упорен лагер към двигатела
Покъсно се оказа ,че предния венец трябва да е към рамата защото двигатела се усуква от тампоните и веригата падаше за това го преработих.Замислях го 1-ва ск. да е бавна,да тръгва спокойно на 2-ра а да не развива високи скорости, затова преден венец 20 зъба заден 30 .
Следва.....
От доста време искам да си направя нещо самоделно за разходки в балкана, реших да е ATV а един приятел хареса идеята и ми подари трабанта си.
Ето и снимки как започна всичко
Задната ос е от два шенкела от голф ,като каретата са свързани с траба ,единия диск стои за задна спирачка а на мястото на другия е венеца, от тях навън полуоси от жигули
Предницата е от трабанта,много е удобна защото е лека и няма нужда от горен носач,шенкелите от голф с присаждане на шарнир в горния край
Задвижването се взема от дясната полуоска на кутията затова заварих дифа и закрепих упорен лагер към двигатела
Покъсно се оказа ,че предния венец трябва да е към рамата защото двигатела се усуква от тампоните и веригата падаше за това го преработих.Замислях го 1-ва ск. да е бавна,да тръгва спокойно на 2-ра а да не развива високи скорости, затова преден венец 20 зъба заден 30 .
Следва.....
Коментар