Обява
Свий
Няма добавени обяви.
А това е моето двуместно бъги
Свий
X
-
От: А това е моето двуместно бъги
Така само на железа нищо не може да се каже.
Дай други снимки, или поне разкажи как во си намислил. Двигател, окачване отпред/отзад, кормилен механизъм, и каквото още се сетиш. Иначе ти пожелавам успех. И като го подкараш да направиш малко видео и да го покажеш.
Снимките от правенето се подразбират.
Като го подкараш ще разбереш за какъв невероятен кеф става въпрос.Има ли желание-има и начин!
-
От: А това е моето двуместно бъги
Идеята ми е следната- двуместно бъги с мотоциклетен двигател.Първоначално бъгито щеше да е едноместно,но впоследствие,като рагледах подробно чертежите,стигнах до извода,че в основата е заложена достатъчна ширина и за двуместно.Като основна идея ми послужи ето това:
Не съм ползвал размери от това,използвах го само за идея като визия.Като взаимствах и от още няколко различни модела и чертежи.А за по-лесно изпълнение временно реших да изпълня задното окачване по този начин:
Като и двете рами от задния ролбар напред са еднакви и лесно може да се преработи в първия вариант,който е с независимо окачване.Предното окачване съм си го проектирал и изработвал изцяло сам Като съм предвидил възможности за подобрения и изменения.Но засега,според е доста сполучливо.Всички наклони и ъгли са спазени от максимално разпънато положение на амортисьорите до максимално свито.В момента подготвям и нови по-здрави шенкели,понеже имам опасения,че тези ще са малко слаби.Но това само времето ще го покаже.
Кормилната рейка е от GOLF,като съм я скъсявал и се получи много добре.Кормилния прът и волана са от Лада.
По подробни снимки ще кача утре вечер(надявам се)Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Ето още малко снимки.Това е почти окончателния вариант на самата рама .Остава да се направи нещо като табло и да се позатвори малко предницата както и таван.Вчера реших да монтирам и педалите,но ми се появи проблем.Оказа се,че кормилният прът ми пречи.И засега нямам идея как ще се монтират.Педалите са готови от Лада,като използвам съединителя и спирачката,понеже са пакет.И ми се искаше да ги сложа като такъв.Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Колега бъгито ти върви много добре одобрявам че е двуместно предвиди че ще си е и тежичко.Аз съм с мотор 1.2 на моето и вече ми е малък а може и да му посвикнах.Сложих му джипови гуми и неще да буксува само гребе кал.Тепърва ще срещаш трудности с конструирането рязане преправяне и така но да не забравяме че не сме конструктори.Аз също имам да правя преработки по моето имам материяли но няма време за съжаление.Успех
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Здравейте!
Бъгите е много добре замислено и те поздравявам напълно.Искам обаче да попитам какъв ще бъде двигетеля и как ще се превключват скоростите?
Поздрави и успех в направата на машинката.
Приятно посрещане на новата 2011година!
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Първоначално публикуван от ludau Преглед на мнениеЗдравейте!
Бъгите е много добре замислено и те поздравявам напълно.Искам обаче да попитам какъв ще бъде двигетеля и как ще се превключват скоростите?
Поздрави и успех в направата на машинката.
Приятно посрещане на новата 2011година!
Честита Коледа и Весело посрещане на Новата година на всички!Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Здравей колега vacho
имам няколко въпроса относно твоето бъги...?
1. с какво прави заварките понеже това което се вижда на снимките ми прилича на инверторен електрожен?
2. ако е инвертор с какви електроди прави заварките ?LZ1ICD
Иван - 08девет683едно883
VW GOLF4 1.8 4motion.
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Първоначално публикуван от ivan_dice Преглед на мнениеЗдравей колега vacho
имам няколко въпроса относно твоето бъги...?
1. с какво прави заварките понеже това което се вижда на снимките ми прилича на инверторен електрожен?
2. ако е инвертор с какви електроди прави заварките ?Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Здравейте колеги,за много години на всички!
Искам да помоля за малко помощ,най-вече идеи за изработка на редуктор,с който да мога да реверсирам посоките на движение.Понеже,както писах по-горе,се сдобих с мощен двигател от мотоциклет и ми предстои изработка на нова задница,вече с независимо окачване.Бих искал още от началото да предвидя мястото за такъв редуктор.Ако някой има идея от каква машина може да се използва готов такъв,моля да помага.Не отхвърлям варианта и за направата на такъв,ако някой има чертежи за направата на такъв,моля да помага.По отношение на изработката,най-вече въпросите ми са,към модула на зъбните колела,брой зъби,дебелина на оси и редукция.Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
На въпроса - по-просто и лесно за изработване ще ти е да закачиш някъде един по-як автомобилен стартер който да те връща назад при нужда. Вярно е, че си иска и здрав акумулатор но.... С редуктора ще е голямо заиграване. Направо си отиваш на автомобилна трансмисия с полуоски , главини и т.н.
Да дам малко акъл преди да си направил грешката на един приятел- не слагай ВФРовия мотор на отделна талига. Особено ако е карбураторен. Закачай го към основната рама за да не се тресе много. На приятелчето е ФЗР 600 и от това , че двигателя е закачен заедно със задната ос на отделна талига получава много вибрации, явно много клатурка горивото в карбураторите и им насмита работата. Или ние не можем да си обясним по друг начин защо на асфалт върви на гюрунтия а по черно "тъпче".
Да питам и аз за рамата - тези квадратните профили от обикновенно желязо ли са? И още - седалките - имаш ли готова концепция за тапицирането им , че на мен ми се вижда изгубена кауза .... по-лесно и удобно щеше да вземеш стъкломатови от картинг ... или от някаква кола нещо.0888932647
Никога не се страхувай да правиш това, което не умееш. Помни, че Ноевият ковчег е направен от любители. Професионалистите са построили "Титаник".
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Незнам защо,но този вариант със стартера не ми се струва надежден.А и по-големия акумулатор изисква и по-мощен генератор.Незнам при мотоциклетите колко ампера са.По отношение на редуктора имах предвид нещо такова: но без диференциала.Този тип редуктор е достатъчно малък и компактен и ме устройва чудесно.
Дори за миг не съм си помислял да сложа такъв тип двигател на задния мост.В момента е така,но двигателя е от скутер и е предвиден да работи на такова люлеене.Другия двигател е просто обречен.Затова започвам изработката на задница подобна на "Piranha 2"
Профилите са от обикновено желязо 35х2 а там където е закрепването на носичете е 35х2,5.Тръбите за ролбарите са 34х3,2. Така стиковките ми пасват идеално.За направата на рамата съм използвал и 20х20х2,както и Фи28х1,2.
Седалките съм ги изроботвал сам и не е никак трудно.Изработени са от 2мм алуминий,като ще има и тапицерия с дунапрен и кожа.Това обаче ще свършат тапицерите.Имам такъв познат,който се занимава само с това.Но те и така са много удобни.Въчо Иванов Tel. 0899 837 607
Коментар
-
От: А това е моето двуместно бъги
Здравейте!
Според мен,най-добрия начин е ако се направи така: http://www.youtube.com/watch?v=1SqnVU-dijA
Ако скоро ми се отвори късмет бих направил този модел автомобил.С двигателя от мотоциклет ще върви на "сприя".Колега Вачо,може ли да ми пратиш албума на снички от диференциала,който си показал?Това е диференциал от Муравей!
Поздрави!Последно редактирано от ludau; 06-01-11, 18:56.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар