Имам една много хубава книжка Неизправности на товарни автомобили с карбураторни двигатели от Иван Мартинович Юрковски издателство Техника 1984 г.визират се следните марки Газ 69 УАЗ 450Д ГАЗ53А ГАЗ66 ЗИЛ157 ЗИЛ164 ЗИЛ 130 ЗИЛ131 и Урал375.Та чета аз таблицата за хлабините на клапаните.И какво пише за ГАЗ53 иГАЗ66 всмукателен клапан -0.25--0.30 изпускателен клапан 0.25 --0.30 и отдолу с малки букви (за всмукателните клапани на първи и осми цилиндър и изпускателните клапани на четвърти и пети цилиндър се допуска хлабина 0.15---0.20Защо така .?Там по охладено ли е що ли?Я някой по учен да каже.Ще съм много благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Защо е така?
Свий
X
-
До: Защо е така?
Първоначално публикуван от stariat Преглед на мнениеЗащо така? Там по охладено ли е що ли?
-
До: Защо е така?
В краищата на двигателя температурата при работа е по-ниска отколкото в средата. Затова конструторите са предвидили именно там различни термичнни хлабини. Първи , четвърти, пети и осми цилиндър са краини и освен това пътят на работната смес до тях е по-дълъг,което допълнително утежнява горивния процес.
Коментар
-
До: Защо е така?
Нещо подобно пишеше и в българската книга за ремонта на ГАЗ 24 волга за първи и осми клапан но аз винаги си ги правех всичките с един луфт. Определено е по добре клапаните да останат малко по хлабави отколкото без луфт.Без цигари и алкохол ще съм най здравия труп в гробищата .
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар