Обява

Свий
Няма добавени обяви.

4X4 със специално предназначение

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    От: 4X4 със специално предназначение

    Така и не разбрах какво точно Ви трябва, т.е. търсите. Напишете на лично ако трябва. Ще помогнем с инфо.
    only 4 x 4,sim AWD

    Коментар


    • #32
      От: 4X4 със специално предназначение

      Първоначално публикуван от BatGeorgeone Преглед на мнение
      Тук във форума има(ше) един младеж който предо години е бронирал намнайсе Черокита, те имат стъкла доста дебели и може би имат тунинг рамки и механизми, това като вариант А.

      Като план Б - според мен е несериозно да търсите рамки и механизми при факта, че правите автомобил от нулата, всеки трезвен и себеуважаващ си заварчик/железар ще ви направи (изкопира от нещо подходящо) рамки, може и ковач да удари рамо със сгъвките, после гумите и тефлоновите легла също не е "ракетна технология" да се набавят/изработят, има материали които не са стъкло но са много по-здрави и тънки та може и да се вместите в донорски рамки с механизмите(състезателни автомобили и поликарбонатни плоскости, подсказка).
      На инкасовите Черокита прозорците не се отварят,разчита се на климатик.
      Тойота Ленд Крузер RJ 73 22R-E,LPG
      Субару Форестер 2.0 ХТ,253к.с.
      Враца

      Коментар


      • #33
        От: 4X4 със специално предназначение

        Имаме вече концепция с товарен отсег. Идеята е да имаме две врати от двете страни, които да се отварят на горе с помоща на амортесьори.

        Остава да се изчисти концепцията със степенките и се преминава към детайлите по купето.

        имаме два варианта на захващане на степенките:
        - към купето
        - към рамата

        дайте предложение за предимства и недостатъци ако някой е слагал.
        Прикачени файлове
        BJ73 + HDJ80 = HDJ73

        Коментар


        • #34
          От: 4X4 със специално предназначение

          Ако е само за качване на пътници към купето , но не е здраво. Ако трябва да пази към рамата.

          Изпратено от моят EVOLVEO StrongPhone Q6 LTE с помощта на Tapatalk
          Toyota Land Cruiser RJ77 , Nissan Patrol TD42, Suzuki Samurai ,Yamaha WR 450F
          New hope garage о886/44-36-5о , о898/48-11-46

          Коментар


          • #35
            От: 4X4 със специално предназначение

            Първоначално публикуван от genadi.tsvetkov Преглед на мнение
            На инкасовите Черокита прозорците не се отварят,разчита се на климатик.
            Различна е концепцията на инкасото и на този проект.Инкасото пази товара вътре о посегателства от вън. Тук само бомбения отсег трябва да е брониран ,другото даже мисля е по добре да не е.

            Коментар


            • #36
              От: 4X4 със специално предназначение

              Да приемем, че, при спортните автомобили, формата на вратите е правоъгълна и хоризонтална. При вдигане, въпросният "правоъгълник" става сравнително вертикален, като съещвременно позицията му се измества спрямо центъра на ротация.

              В този случай вратата е правоъгълна и вертикална. При отваряне нагоре, няма ли да "засенчи" горния светъл отвор и съответно влизането/излизането да се затруднят? Поправете ме, ако греша.

              Моето мнение за степенките е да се поставят към рамата. По-лесен би бил монтажът, а същевременно и по-здрав. При желание, могат да се направят и автоматични.

              Коментар


              • #37
                От: 4X4 със специално предназначение

                Предназначението на степенката е за удобство при качване, но ще я хванем към рамата за да стане по здраво.
                Прикачени файлове
                BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                Коментар


                • #38
                  От: 4X4 със специално предназначение

                  По-добре към рамата. Под земята металът има кратък живот.
                  Минните машини са ограничени във височина-според профила на тунелите, заради което и се правят по поръчка.
                  Прозорците...каквито и да са, трябва да може да се излезе през тях при нужда.
                  Съботата ми вървеше добре докато не осъзнах, че е понеделник.

                  Коментар


                  • #39
                    От: 4X4 със специално предназначение

                    Първоначално публикуван от santaclash Преглед на мнение
                    По-добре към рамата. Под земята металът има кратък живот.
                    Минните машини са ограничени във височина-според профила на тунелите, заради което и се правят по поръчка.
                    Прозорците...каквито и да са, трябва да може да се излезе през тях при нужда.
                    А врата бликарана от паднал камък/малко срутване, паркиране до стена/колона си е риск за живота на пътниците, тежка врата няма ли да е по-добре да е плъзгаща, така отпада нуждата от отваряеми прозорци?
                    Бъдете живи и здрави!

                    Коментар


                    • #40
                      От: 4X4 със специално предназначение

                      Вратите ще се отварят като на нормална кола, само вратите на товарния отсег ще се отварят нагоре.
                      Все пак има врати и от двете страни, ако необходимо да се излиза може и през предни прозорец ако няма друг вариант.
                      BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                      Коментар


                      • #41
                        От: 4X4 със специално предназначение

                        Тя степенка не е ли добре да не е с тия остри ъгли и да е хваната малко по-сериозно към шасито та да може да я качиш на камък ако трябва?

                        Нещо такова

                        https://rcimetalworks.com/product/20...-rock-sliders/
                        TOYOTA SEQUOIA ‘11
                        W140 S420 '99

                        Коментар


                        • #42
                          От: 4X4 със специално предназначение

                          Аз си направих труда да се поинтересувам какво точно на практика ще представлява машинката, и личното ми мнение е, че ще е прекалено преоразмерена, и леко усложнена за целите, за които ще се ползва.
                          Трансмисията е интересна, има общи принципно неща при някои трактори. И по-скоро част от нея е хидростатична, с помпа и хидромотор. Тежи към 200кг, а доколкото разбрах при неработещ мотор иска сваляне на карданите за да се дърпа/бута превозното средство(вероятно сте го предвидили).
                          Двигателят е към 400кг, а е 75к.с.(щото и трансмисията е до 110), към 400Nm.
                          Мостовете са също прекалено масивни, слагат се на машини с тегло по няколко тона(без товар).
                          Ок, ясно е, че ще е повече трактор, максимална скорост 45км/ч, но пак е преоразмерена, а и си мисля, че вероятно и с по-просто окачване(или без) би вършила работа.

                          Просто на хартия така ми изглежда, може да не съм прав. А може пък и да е нарочно търсено.
                          Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-07-19, 23:03.
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #43
                            От: 4X4 със специално предназначение

                            Колегата не го познавам, но съм чувал много добри отзиви за неговата техническа грамотност и умения!

                            Този проект вероятно се финансира от Дънди Челопеч. Те са червиви от пари, но така и не са наясно коя е колата за тях. Мъчат се с Хайлукси, които поддържат с цената на огромни разходи и труд, а има много по-подходящ автомобил за тях(Тойота разбира се).
                            Или няма кой да им каже или работят други мотивации...С частите за Тойота е същото- купуват на тройни цени и много се пазят да не получат по-добра оферта.

                            С този проект ми се струва , че се търси начин да се трошат пари, но съм ЗА Гого да го прави, след като му се е отдала такава възможност. Концепцията с преоразмеряването е добра!!!

                            Само не ми е ясно за какво му е на Гого тази тема- всички знаем защо българина не е...е на площада!!!

                            Декларирам, че съм готов да помагам с каквото мога, но начина не е през интернет....
                            Последно редактирано от Чавдар (V93); 24-07-19, 23:03.
                            Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                            Коментар


                            • #44
                              От: 4X4 със специално предназначение

                              Руси и аз съм фен на тойота, но си представи какво ще стане с нея ако се стовари отгоре да кажем тежест под формата на снаряд с тегло 260 килограма от височина 7 метра. Всичко в кабината ще бъде сравнено със земята. В нашия случай ние ще правим FOPS тест и кабината ще трябва да издържи, а това се изисква по стандарт при проектирането на машини за работа в подземни рудници. Има в канада фирми които правят модификации на тойота с цел да отговарят на съответния стандарт, сменят мостовете с такива като нашите и правят втори таван отгоре, крайната цена след модификациите със сигурност ще надмине нашата.

                              Проекта не се финансира от Дънди, но се надяваме за в бъдеще и те да ни станат клиент.

                              Тук целта е да се получи изключително надеждна машина (изполването на индустриални компоненти ще ни осигури този надеждност), която да осигури безопасна работна среда на ползвателите съобразена с условията на подземните рудници и да отговаря на съответния европейски стандарт.

                              Крайната цел е да се реализира БЪЛГАРСКО производство на специализирано оборудване, което да се продава и извън границите на нашата родина за в бъдеще ако имаме късмет, но да се произвежда в БЪЛГАРИЯ. Много хора не вярват, че това е възможно но това не ни отказва, все пак имаме клиент за две машини.

                              Може би темата не е за тук, но се надявах да получа помощ за проблеми с които се сблъскваме при проектирането на машината.
                              Последно редактирано от gogo_gda; 27-07-19, 20:24.
                              BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                              Коментар


                              • #45
                                От: 4X4 със специално предназначение

                                Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                                Декларирам, че съм готов да помагам с каквото мога, но начина не е през интернет....
                                Ще се възполвам от това при първа възможностм когато имам път през Пловдив.
                                BJ73 + HDJ80 = HDJ73

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X