Обява

Свий
Няма добавени обяви.

IFA L 60

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • IFA L 60

    Колеги двигателя продуха гарнитура.В района не сме имали Ифи Л 60 и никой не разбира от тези двигатели.Та молбата ми е ако някой знае да помага.Интересува ме кой е първи цилиндър от към маховика или от към агренажа.Ред на затягане на болтовете на главата.С каква сила се затягат болтовете и на колко степени или наведнъж с една стойност.Каква е хлабината на клапаните при студен двигател съответно всмукателни и изпускателни.Благодаря предварително на отзовалите се.

  • #2
    От: IFA L 60

    Колега двигателя с оригинарните ли гарнитури е или са сменяни. Оригиналните гарнитури са стоманени със силиконови О-пръстени на всички отвори и тефлонов пръстен на цилиндъра. Ако са сменяни е нещо нормално да прогори гарнитура. Прогарянето става поради това,че двигателя е останал без охлаждаща течност. При този двигател е необходимо винаги след озточването и наливането на нова течност да се извърши обезвъздушаване. Провери главата да не е потдала много трудно, но може да стане. Хлабината е както на обикновен дизелов двигател. За смукателните клапани е 0,25, а за изпускателните 0,30. Първия цилиндър е от към маховика. Виж на блока от страната на ГНП-то мисля, че там са номерирани. Затягането на болтовете започва от двата вътрешни болта и после по диагонал. Затягането става на два пъти. Силата е между 17-23кг. окончателно.

    Коментар


    • #3
      От: IFA L 60

      Първоначално публикуван от Stefan55 Преглед на мнение
      Колега двигателя с оригинарните ли гарнитури е или са сменяни. Оригиналните гарнитури са стоманени със силиконови О-пръстени на всички отвори и тефлонов пръстен на цилиндъра. Ако са сменяни е нещо нормално да прогори гарнитура. Прогарянето става поради това,че двигателя е останал без охлаждаща течност. При този двигател е необходимо винаги след озточването и наливането на нова течност да се извърши обезвъздушаване. Провери главата да не е потдала много трудно, но може да стане. Хлабината е както на обикновен дизелов двигател. За смукателните клапани е 0,25, а за изпускателните 0,30. Първия цилиндър е от към маховика. Виж на блока от страната на ГНП-то мисля, че там са номерирани. Затягането на болтовете започва от двата вътрешни болта и после по диагонал. Затягането става на два пъти. Силата е между 17-23кг. окончателно.
      Почти вярно ,с изключение на това че ,хлабината е 20-40 и силата за стягане е 17-18кг. С изключение на болт 7 ,който е най късия се оставя на 15-16кг.В противен случай там се пука главата ,между двете тапи.И се стяга на три пъти 5,10,17-18кг.И реда на стягане не е този , точно не го помня ,но мога да проверя.Ако имаш въпроси за Л 60 ,телефона ми е в подписа.
      0887632135-Краси

      Коментар

      Активност за темата

      Свий

      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

      Зареждам...
      X