Първоначално публикуван от TurboKuчekBabait
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Dakar
Свий
X
-
Първоначално публикуван от go go go Преглед на мнениенай - вероятно това е депозита за репатриране на жипката, когато я строшииш някаде и нямаш кинти да я оправиш
THE RALLYRAID UK RENTAL BUDGET INCLUDES:
Delivery of car and equipment to scrutineering
hire of the car for the Dakar rally
Full preparation of the car
Spare service parts during the rally
Tyres (cars will start with six new tyres on the car)
any further tyres and wheels to be paid for as required
Full technical assistance on the rally:
1 assistance truck entered in the T5 category carrying spare parts. & Mechanics
All stickers for the sponsors of the rallyraid team
Return of the car, by boat provided you deliver the car to the designated docks at the end of the rally.
NOT INCLUDED:
Fuel
Hotel accommodation
Return flights
Entry fees for the rally
Visas
Standard road insurance,
GPS HIRE
Distress Beacon
Satellite phone
safety equipment
Refundable guarantee required by the organizers ASO
Refundable guarantees for rally car 10,000.00 EUROS
Spare parts used and additional tyres
Repatriation of the vehicle in case of retirement from the race
Decoration of the vehicle (official sponsor stickers supplied)
The FIA license
Personal equipment
Personal expenses
Road tolls
A guarantee cheque will be requested prior to departure and parts used will be invoiced after the event and the cheque destroyed, once the invoice has been settled.
BUDGETS
DAKAR-RALLY
Budget 1 Desert warrior BMW 3LT diesel rental package: 45,000.00 EUROS
15,000.00 on 30 upon registration
15,000.00 on 30 st October
15,000.00 on 30 st November
plus a 10,000.00 EURO REFUNDABLE DEPOSIT FOR GUARANTEED SAFE RETURN OF CAR
TECHNICAL DETAILS FOR THE CAR AND PREPARATION
Desert warrior BMW 3 litre Turbo Diesel 240 bhp
Space frame chassis & roll cage
R380 5 speed close ratio gear box with heavy duty main shaft
Lt230 transfer box with competition centre diff
Landrover discovery mk2 heavy duty front and rear axels
ARB front and rear diff lockers
Heavy duty race clutch
Twin Olins shocker 12” front and rear suspension travel
GRP body panels
mid mounted roof radiator
oil cooler’s for engine & gear box
250lt FIA fuel cell diesel
steel braded fuel & oil lines
5 point FIA race harness
plumbed in FIA fire extinguisher system
Bucket seats, trip master, GPS, Intercom
Sand ladders
Sand spades
regulation drinking water system
All necessary adaptation to conform with the T3 FIA category
Reinforcement of the axles
Sump protector
Additional lighting
two spare tyres
Onboard Compressor and air line
Headlight protectors
Май съм сбъркал в по-горните си постове в сметките ще трябват към споменатите 80к евро поне още 10-15к за гориво и т.н. ..... абе айде от мен да мине 100 000 евро и "Дакара" е факт
Коментар
-
Никога отново ДАКАР! Едно интервю дадено от първия между аматьорите мотоциклетисти!
Предлагам ви свободен превод на интервюто дадено след завръщането от Дакар, мисля че има доста интересна информация и главно нещата се описват от човек който е там за първи път без предварителна подготовка за пустинята.
..................................................................................................
Инфо за победителя при аматьорите Мартин Мацек от Чехия:
На Дакар 2007: 15място в генералното, 1 място между състезателите без асистенция, 6. място в клас до 450 ccm и 3 място между състезателите с YAMAHA.
На 38 години, 15 пъти участие в Шестдневните и 10 години в Ендуро. 2 пъти шампион na Европа.
(журналист) Въпреки този успех наистина ли сте решил да не участвате в следващия Дакар?
(Мартин Мацек) Сега казвам твърдо НЕ! Разбира се с времето нещата може и да се променят ако получа някое добро предложение. Ще видим.
Какво беше най-тежкото по време на състезанието?
Най-големия ми страх беше да не забравя нещо. За всеки пропуск има големи наказания жалко щеше да бъде ако бях получил наказателно време за някое недоглеждане. Организаторите не комуникират много със състезателите. За всичко трябва да се стараете сам - кога е старта, кога и къде се долива бензин, настройка на навигацията и тн... Наистина много неща.
В състезанието участвахте сам въпреки че първоначалната ви представа беше за голям отбор със солидно финансиране. Защо не стана така?
В началото разбира се представите бяха големи и както винаги всичко зависи от парите. Големия спонсор с който преговарях се отказа и така се случи че тръгнах като аматъор без асистенция.
Какво означава да караш като аматьор?
Нямаш механик, никаква база. Просто те пускат в пустинята с мотора и показвай какво умееш. Страшно се радвам че успях! Благодарен съм на всички които ме подкрепяха. Е-меилите и СМСките които получавам сега много ми помагат да се съвзема
Между моторджийте накрая пристигнахте като 15ти. Това изненада ли ви?
Определено. Въобще не съм очаквал такова класиране. Още немога да си го уведомя. Доста време ще ми трябва да го осмисля и да се съвзема. За мен беше успех само да стигна до Дакар! В пустинята времето тече много бавно.
На Дакар бяхте за първи път. Какво ви изненада?
За европейската част неочаквах изненади там съм карал и преди. Обаче в Африка бях за първи път и трябваше да се уча в движение. Най-лошото е, че кервана така те поглъща, че забравяш за всичко и за живота си. Първите двадесет състезателя карат с лудо темпо, например: карате 600км със средна скорост 100км/ч! Това никой неможе да си го представи докато не го преживее.
Отпразнувахте ли вече успеха?
Да, имаше малък купон с приятели. Обаче сега основно спя като мечка.
Колко почивахте на Дакар?
Там човек спи 4часа на ден а в останалото време си под пара. Много е тежко особенно когато няма време за спане защото ремнота неможе да се отложи. Некрия че доста вечери плаках. Нямах контакт с родината, нямах сателитен телефон, бях изчерпан до дъно психически. Исках да се откажа. А знаете ли кое беше най-непиятно?
Кажете.
Това че ние Чехите не си създадохме група за да си помагаме. Срещах се с Катриняк от Словакия и други, обаче аз незная френски а немски малко. Незнанието на езици е голям минус.
А другите Чехи?
Каштан а Махачек разбира се си имаха свои тим и екипировка, обаче неискаха да помагат. Е имат си свое know-howама все пак е странно. Когато ми се налагаше например да се обадя в къщи зада разбера как са там – беше гоям проблем. Аз се старая винаги да съветвам на младите, знанието няма да си го нося в гроба я?
Имахте ли тежки падания?
Е разбира се. От 4метрова дюня паднах на твърд терен. Докато лежах под мотора си мислех дали не съм си счупил нещо. За щастие бях здрав-само си бях разбил носа, много кървеше. Малките падания не ги смятам-навсякъде имам синини и подутини.
На трасето загинаха двама. Как го преживяхте?
На мястото на едната трагедия пристигнах след около 5мин. обаче организаторите веднага ни изпъдиха от там, гледката е много деморализираща. Ужасноте е обаче че живота в Дакар струва една минута.
Как така?
Мислех си че на края на етапа в който някои е загинал ще има някакви специални мерки или нещо такова. Обаче дойде шефа на състезнието и каза само “Дакар взе 51та си жертва, моля ви за минута тишина”. Много е брутално ама нали знаете къде сте тръгнал. Преди състезанието се подписва формуляр в който е решен и въпроса с транспорта в подцинкован ковчег.
Когато преживеете такава трагедия ненамалявате ли скороста?
Не. Винаги имах малко резерва, никога некарах на максимум.
Белгииския клуб Yamaha ви предложи за догодина договор. Това е доста привлекателно.
Е това предложение е доста интересно. Белгииците в началото ме мислеха за турист обаче след състезанието ми предложиха договор. Сега ми ремонтират мотора безплатно. Старта догодина на Дакар засега остава неясен. В момента обаче казвам: НЕ!
born to be wild
Кольо Ковачев
Коментар
-
E чак пък страхливец ..
Първоначално публикуван от TurboKuчekBabait Преглед на мнениеНе можах да го разбера тоя защо не му се ходи още веднаж на Дакар?
Или пере пари от спонсори ( и за догодина не му се отваря парашута ) или е страхливец. Нямам друго обяснение...Не ми пука за лака , а за пропуснатите приключения ))
Коментар
-
Първоначално публикуван от Nik Nikolov Преглед на мнениеE чак пък страхливец ..Кой щеше да му обърне внимание, ако не беше използвал, крайни определения. Просто вдига шум около себе си човека и очаква по изгодни предложения. Просто бизнес, нищо друго, " Спял като мечка ... " , аз бих казал че " се ослушва като гущер във маркуч "
красиво обяснение...
Коментар
-
Колеги, лесно се говори за Дакар от компютъра в офиса
Няма такъв все още в България, който да е карал с мотоциклет толкова време през пустинята по 700-800 км на ден.
Това е огромно натоварване за по-неподготвените. Особено ако искаш да се класираш и напред, а не само да завършиш.
Мартин Мацек си е име в ендурото, но явно учаястията му в шестдневки не са били достатъчни като физическа подготовка и човекът си прави оценка на това дали си заслужава второ такова участие на всяка цена и то като частен пилот.
Аз и други мотористи тук от форума сме правили преходи по над 1000 км за няколко дни, които не са рали-рейдове, а типично ендуро и да ви кажа никак не е лесно, въпреки че нашите са нямали състезателен характер. Спомням си особено единият път, когато не спря да вали шест днипрез месец октомври в планината. Толкова псуване не съм псувал през живота си. След като приключи всичко имах чувството, че няма повече да погледна мотор през живота си.
Предполагам и Мацек е бил на това дередже, но всичко отминава и крастата започва пак да те човърка отвътре съвсем скоро.
Ще поканим този чех на четиридневката от нашия шампионат. Дори предполагам, че ще дойде !Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Re: Dakar
Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнениеЩе поканим този чех на четиридневката от нашия шампионат. Дори предполагам, че ще дойде !born to be wild
Кольо Ковачев
Коментар
-
Re: Dakar
Браво !
А пишеш ли на чешки ?Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Re: Dakar
Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнениеБраво !
А пишеш ли на чешки ?
Ама ще намеря и кой да го провери написаното.
Ahojborn to be wild
Кольо Ковачев
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар