Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дискусии за Лисабон-Дакар 2007

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91

    Защо се връщат толкова рано?

    Коментар


    • #92
      Мда-а, големи метаморфози претърпя този Дакар.
      Фаворитите, които искаха да смачкат съперниците си му изядоха главата един по един или в комплект, както стана с тима на Туарег.
      В такова състезание важи правилото на ендурото - минаваш определено разстояние при дадени условия за най-кратко време, като съхраняваш тандема човек/машина !!! Май много състезатели са го прочели до преди последното условие ?!
      Мисля, че огромният бюджет на Туарега, от там задължителното условие да спечелят на всяка цена именно заради това, ги наказа. Безразборното юркане никога не е водело до успех, колкото и здрав екип от механици да стои зад гърба ти. Сменят се най-уязвимите агрегати и детайли, но те изненадват други, за които не си и мислиш, че могат да дефектират.
      Предварителните тестове не могат да се сравнят със такъв маратон като Дакар, а и напрежението по време на състезание е съвсем различно.
      Наистина жалко за Туарега !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #93
        много интересно състезание става и тази година.
        снощи един от частните състезатели каза "заводските отбори правят всичко за да спечелят, а ние правим всичко за да завършим". човека беше последен в класирането при моторите.
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #94
          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          снощи един от частните състезатели каза "заводските отбори правят всичко за да спечелят, а ние правим всичко за да завършим". човека беше последен в класирането при моторите.
          Да. И изоставането му беше само 60/шейсет/ часа от водача....

          Коментар


          • #95
            много се кефя че деспре спечели
            деспре е много интересен участник
            тва е нещо като дейвид найт в френски вариант
            -шампион по триал
            след това екстремни ендуро състезания-включително победи на ерзберг и то като победи последният път там 2 рият бе на около 30 минути след него доколкото си спомням
            -победи на шарк екстрийм-което си е пък е гати състезанието
            ..на ромениакс..
            ..на париж дакар първо отишъл с един хр400 и станал към 16 ти
            като парите за там ги осигурили като пуснали специална серия бутилки вино с етикет посветен на участието им там
            бутилките се изкупили за нула време
            после май с хонда 650 е участвал след това с бмв800 заедно с джими левис и сега вече с ктм от бая време си кара

            Коментар


            • #96
              Първоначално публикуван от mitkov Преглед на мнение
              след това екстремни ендуро състезания-включително победи на ерзберг и то като победи последният път там 2 рият бе на около 30 минути след него доколкото си спомням
              Говориш за времето преди раждането на Найт, защото още след като това стана и вторият вече е на половин час след Найт, където и да е по света!
              Наистина обаче Депре е голяма работа и ще остане име в световното ендуро!
              Мисля по подобен начин да си осигуря участие в ралито и да направя неговия номер, но с презервативи, на които да има логото на Дакар.
              Имам идея да са на дупки и да се вентилират, заради горещината в Сахара!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #97

                а бе жоре
                да ти кажа не е баш така за найт
                ..найт кара постоянно на много състезания -световното по ендуро екстремни състезания от цял свят и тн докато деспре набляга на париж дакар и на тия прояви по скоро ходи за забавление и то ходи само на ерзберг чат пат и на ромениакса ..а и на тва шарк екстрийма
                а бате найт не се е спрял и за това и е в по добра форма иначе ако деспресе стегне ще е сериозна конкуренция..а и пак си е де.
                ..интересното покрай тях ще стане като вземе и найт да се пуска и на дакар ..а май това ще стане скоро-че вече прави тестове из пустините но там си трябва опит а деспре е напред от към това

                Коментар


                • #98
                  В Сахара - я камилата, я камиларя ...
                  Виж как Кома и Пиол изгоряха, а бяха страхотно подготвени!
                  Пък Найт си ги бие и на състезания с рали елементи, както Пролога на Ерзберг например. Наистина там дистанцията е малка, но пък на Романякс-а се карат етапи от по 300 км на ден, което е нещо между рали и ендуро!
                  Найт има наистина много ангажименти и няма свободно време да участва в дълъг рейд като Дакар. В края на краищата и той трябва да релаксира поне един месец в годината.
                  Иначе това е състезателят, който кара в каквото му падне, стига да е свободен.
                  Подобен на него е Бартош Облуцки, но той няма афинитет към ралито, няма толкова опит с големите кубатури, няма физиката на Найт и от там толкова успехи.
                  Ендурото и сексът не са шега работа !
                  -------------
                  Животът се измерва с броят на издишванията !

                  http://sixdayscrazyjob.com
                  http://crazy-job.com

                  Коментар


                  • #99
                    ..пък и още си е ..хлапе

                    Коментар


                    • Ето малко снимки. По късно ще напиша и коментари по тях.

















































































































                      Коментар


                      • Браво. Жестоки снимки. 100% сте си изкарали страхотно, пък следващия път може и да не сте като журналисти...
                        Извън темата: Митсубишито ви изглежда много яко, пуснете една тема и за него как сте потготеили. Ще е интересно.
                        Technical Rescue Direct - life lies in courage
                        http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                        Коментар


                        • Винаги съм се чудел колко е точната цифра нужна на един участник в рали от такъв ранг!?

                          Коментар


                          • Eто ги всичките предаваня които даваха по Евроспорт !

                            http://htftp.offroad-bulgaria.com/tZ...0Dakar%202007/
                            [img]http://prikachi.com/files/1482881I.jpg[/img]

                            Коментар


                            • Коментари към снимките

                              Първоначално публикуван от PETER BLIZNAKA Преглед на мнение
                              Ето малко снимки. По късно ще напиша и коментари по тях.
                              0000


                              Европейски етап Лисабон - Портимао - дъблоки пясъчни коловози след преминаването на първите участници и тясно като цяло трасе. Кошмар за недобре подготвените мотоциклетисти.



                              Учедващо беше как тези големи машини минаваха в тясното пространство между дърветата. Много от тях получиха повреди от ниските клони.


                              Благодарение на компактния и мощен агрегат на Хонда, осигурен от фирма "Киров", нямахме проблеми с тока, дори в най-затънтените места в пустинята.


                              Това са мотоциклети, които се дават от местните под наем на авантюристи от цяла Европа. В повечето случаи ги придвижва водач - бербер. Също като нас наблюдаваха цялото развитие на етапа от състезанието. След преминаването на последния участник, и те се пробваха по трасето. Оранжево небето



                              Дори такива дребни проблеми барзо трябва да бъдат отстранени. Всяка сутрин има проверка от страна на организаторите за светлините.



                              Това е единият от двата български самолета, които превозват оборудване на състезанието. Много се зарадвахме, когато видяхме други българи в пустинята. Пилотите на самолета бяха страшно готини хора и много ни помогнаха.



                              След преминаването на 100 мотоциклета, дългата ивица прахоляк стига до хоризонта.



                              Този ендурист не успя да изкачи лекия наклон на самото трасе и влезе в приключения. И аз бих си държал така каската със зъби, ако зад мен се носи с бясна скорост Шлесер. Тази случка се размина без последствия.



                              Едно от атрактивните соло бъгита.



                              Тези коли стартираха с предни калници, които в последствие се оказаха грешно монтирани. При артикулациите на предните А-рамена калниците блъскаха в окачването.



                              Любимият ми Trophy Truck. Двигател V8 7000 куб. см, LS-6 на GM, резервоар 400 л. Тази кола, закупена направо от Америка, участва за втора година в "Дакар". Това беше и най-малко обслужваната кола нощем в биваците. За съжаление, тази година отпадна от надпреварата.



                              Този тип конструкция се нарича french buggy с шаси Jimco, първоизточникът на този тип превозно средство е от американските серии SCORE в Baja 1000.



                              Един сигурен и удобен начин човек да пътува в Африка. Този бус беше като лаборатория за оцеляване.



                              Един от незабравимите ни моменти по време на състезанието - зареждаме нафта, за да може да се придвижим още 250 км до Тан Тан.


                              Характерната физиономия, която пустинята "отбелязва" върху лицата на всички участници.



                              Безкрайният роуд-бук при мотоциклетистите. След финала на SS всеки изхвърля ролона на специално място - част от условията на организаторите.




                              Крайпътен "ресторант". След като клиентът си хареса къс месо, то се мели в мелничка и се пече от другата страна на улицата при друг човек. След като го пробвахме, не искаме да се сещаме за тази част от пътуването.


                              Типичната бензоностанция в Африка - някои от участниците имаха проблеми с лошото гориво. Фирмените отбори се зареждат със спецално рейсингово гориво в бивака.





                              Това е асистненстки камиот отвъртре. За съжаление, с една снимка не може да бъде показано цялото оборудване.


                              Новият автомобил на Гордън бе със значителни промени - нещо между трофи-трък и дюн-бъги, като са взети най-добрите качества и от двата типа.



                              Военен камион в един от лагерите. Екипът се готви да спи в кабината.



                              Всяка вечер в пустинята се издухват тонове прах и песъчинки от въздушните филтри на играчите. Това беше и нашият най-голям проблем. Понякога е трудно да различиш въздушните филтри на автомобил и на камион по размерите им.



                              Прахолякът и вечерната влага създават "паста", която в последствие се превръща в "цимент". Това е кошмар за всеки воден радиатор. Спойката е толкова силна, че понякога се налага смяната на радиатора.


                              Един от механиците на Джона Стрийт обслужва мотоциклета за следващия ден в тежки условия.


                              Джовани Сала има много характерен стил на каране, без излишни движеания и подаване на газ, сигурно и спокойно - уникален карач! За съжаление и той отпадна след падане и травма. Миналата година завърши трети.



                              Жоро е седнал върху "лунния модул". Това около нас са растения, подобни на кактуси - твърди са като камъни и са с много гадни бодли. Отзад се вижда "космическата база" на нашето пътешествие



                              Един ден преди да блокира двигател, Карлос се движеше доста добре при ATV-тата. На този терен четириколките имаха предимство пред недобре подготвените мотоциклети. Самата настилка предразполага към поднасяния.


                              Камъните от двете страни на пътя не дават никакъв шанс при евентуална грешка от страна на състезателя. При скорости от 120 км/ч и настигане от друго превозно средство отзад, мотористът трябва да си намери пътека между камъните и кактусите.


                              Юта даде всичко от себе си, но не можа да се представи добре. Повечето пъти отборът на X-raid завършваше така.


                              Един от автомобилите Tarek на VW.





                              Местни гъзари наглеждат дедовите ниви


                              Камаз Мастер е страшилището на пустинята. За съжаление пустинята понякога излиза по-силна.



                              По време на придвижването към бивака, често ни застигаха закъснели асистенции.
                              Още интересни снимки и по-подробни коментари очаквайте в следващия брой на списание OFF-road BG през февруари!

                              Коментар


                              • УНИКАЛНИ СНИМКИ KAMAZ CRASH

                                КАКТО КАЗАХ ПО-ГОРЕ, ПОНЯКОГА ПУСТИНЯТА ИЗЛИЗА ПО-СИЛНА.
                                С РУСНАКА ПУБЛИКУВАМЕ ТУК УНИКАЛНИ СНИМКИ ОТ КАТАСТРОФАТА НА ЧАГИН, КОИТО НЕ СЕ НУЖДАЯТ ОТ КОМЕНТАР, ЗАЩОТО КАЗВАТ ВСИЧКО САМИ.
                                Прикачени файлове

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X