Една интересна карикатура, взета от един испански форум... само я преведох да разберете за какво става дума)))
 
							
						
					Обява
				
					Свий
				
			
		
	
		
			
				Няма добавени обяви.
				
			
				
	
FRESH NEWS FROM LISBOА-DAKAR !!!
				
					Свий
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Първоначално публикуван от izo4x4Това ме подсети за спора с бюджетите някъде в началото на темата.
 
 Най-общо:
 
 Volkswagen - 40 млн. евро
 Mitsubishi - над 35 млн. евро
 BMW X-raid - 30 млн. евро
 
 Източник: "Дневник"
 
 За всеки, който ехидно би отбелязал, че Volkswagen са с най-голям бюджет, ще напомня че поддържат 5 състезателни автомобила, а Mitsubishi - 4
 Няма да правиме фирма за коли че да участваме с такъв бюджет...
 защо не напишеш бюджета на частниците... с колко пари участват... например ония от миналата година с Ситроена???
 
 И при елементарна сметка се вижда кой е с по-големия бюджет БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
 (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ето какво струва един Дакар за един моторист... включени са мотор, екипировка, навигационни уреди, хотел в Лисабон , незнам си къде още и в Дакар... плюс сервизно обслужване и не знам си какво още.
  
 А тук виште какво се продава... само му трябва едно купе и е готово за дакар... а и цената е по-малко от колкото струват амортисйорите по него... 260 к.с. му е двигателя, подготвен във Франция)))
 http://www.ymotor.com/spa/item/698.htmlБЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
 (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
      А за номера на китайката чувал ли си А за номера на китайката чувал ли си  
 
 По добре Митков да говори с организаторите имам тел.на Мишел да променят изцяло правилата Гледам че има доста свежи идеи Не вярвам да не го изслушат и ще разберат че тои знае как да стане по добре ИЗДАНИЕТО ДО ГОДИНА
 Само ще му прошепна че ДЕ-РОИ СЕ СЪСТЕЗАВА В ДАКАР ПОВЕЧЕ ОТ 15 ГОДИНИ И ГО НАПЪДИХА КАТО КУЧЕ
 Поне 20 мотора и 10 коли също не преминаха прегледа А има и още 100 неща които не ги видях по телевизора в 11.30   
 
 Хората дето карали там не били извънземни ми че то и Маик Таисън не е инопланетянин що не му излезеш на тупаници  
 Веселин Топалов не е от Марс еми търкаляи го на шах тогава
 А има и един шампион пише за него във весник 168 часа и там може да се пробваш    
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Може и да не бие Тайсан на бой и Топалов на шах, но почти е сигурно ойче ще бие тайсън на шах и Топалов на бой)))БЕЗДРУМ-Но тълкувайки българския език, безпътието по-скоро е унило състояние на духа, когато просто се чудши какво да направиш в кофти
 (това е българска дума) ситуация (която пък не е българска дума).
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Може и да не бие Тайсан на бой и Топалов на шах, но почти е сигурно ойче ще бие тайсън на шах и Топалов на бой)))               хееее тази мисъл просто е крилата хееее тази мисъл просто е крилата  
 
 петре ясно ми е че е много трудно
 не подценявам никого
 самия аз следя париж дакар-няма да ми повярваш но откак се помня
 тоест от краяна 70те и началото на 80 те
 изчел съм къде що е излязла инфо за ралито още от ученик на сам
 имам на запис почти всички състезания от началото на ралито
 та и до сега
 последните 1 две години по не го следя и съм поразхвърлял материалите които съм събирал
 освен това имам и няколко други филма правени за и покрай ралито
 като и част от тях вече съм изтрил щото съм ги глеедал гледал та не ми се гледат щото съм ги глеедал гледал та не ми се гледат
 имам и няколко тетрадки в които съм изрязвал и лепял статии които са излизали за състезанието от началото на 80десетте на сам
 и може би най голямата колекция списания от различни страни в които също има доста инфо
 напоследък жена ми полека лека взе да ми "разчиства" колекциите щото заемат доста място  
 както и да е ставаше въпрос че общо взето що годе имам няква бегла представа за ралито както и защо е било направено и как се е променяло през годините както и защо е било направено и как се е променяло през годините
 
 ПРАВ си много е трудно и тежко състезанието  
 лично аз не мисля че е много приятно да се ходи там
 много е натоварващо и физически и може би и още повече и психически особенно за хора не свикнали с несгоди каквито са и повечето западноевропейци
 особенно за неподготвени хора въобще не е препоръчително да ходят
 все пак има доста аматьори които се пробват
 разбира се повечето въобще и не стигат до края
 в това рали победа е дори и само да стигнеш до финала  
 от първото участие рядко някой успява да го направи
 лично аз не мисля че съм подготвен да участвам там а и няма да ми е голям фън честно казано особенно с мотор
 виж с джип по съм навит  
 
 това не значи обаче че бих се съгласил че...е толкова трудно че едва ли не не бива и да си помисляме за идеята да идем някога там
 въпрос на подготовка пари и желание е
 няма невъзможни неща
 а мак тайсън колкото и да е як можеш да го биеш и ти и то съвсем лесно ...особенно ако си с калашник в ръцете  
 
 щом участници от чехия и от русия отиват не виждам проблем да иде и някой българин ти поне знаеш че хора с пари не липсват и в българия
 да не казвам че пари се трошат къде повече за кви ли не безумия
 
 просто до сега не е възниквала идея и никой не е проявявал и желание да ходи там а и ние нямаме традиции в ендуро и надпревари с джипове
 сега от няколко години се правят състезания с джипове и то още са на съвсем друго ниво
 с мотори пък ендуро тая година за пръв път се организира шампионат
 
 тъй че много трудно да
 невъзможно-не
 
 а дори и да е на практика невъзможно...
 защо да не помечтаем  
 всички големи неща са тръгнали от една идея
 от една мечта  
 включително и това тъй модерно рали
 тръгнало е от един ентусиаст с един мотор  
 в момента в който отнемеш мечтите на хората то просто те престават да са личности и се превръщат в едни бездушни роботизирани фабрики за тор ....    
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Бях обещал, говорих с когото трябва. Туарега конструктивно е чисто от магазина. И да искаш не може да промениш нищо. Екземплярите за това състезание са с окачване от други материали. Това е всичката разлика с тия от магазина.
 Не съм пристрастен, никога не съм харесвал особено немкините. Обаче наистина има за какво да се замислят феновете на другите ъъъ ... екземпляри.
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 И аз кандърдисвам един приятел да се пуснем  
 ... с хеликоптер   Ендурото и сексът не са шега работа ! Ендурото и сексът не са шега работа !
 -------------
 Животът се измерва с броят на издишванията !
 
 http://sixdayscrazyjob.com
 http://crazy-job.com
  
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Ооо.... посрани боже Стефане с кой си говорил Дай име и длъжност НА ТОЯ разбирач Стефане с кой си говорил Дай име и длъжност НА ТОЯ разбирач
 
 Недеи такива работи да пишеш че и Трилобитите във фосилите ще ти се смеят 
 
 Е сега вече просто неам думи Само ме е яд че незнам как се пускат филмчета тук .......
 
 Ама говорих с един и той каза че само емблемите били същите..........
 Коментар
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Стефане, аз знам пък, че автомобилите се тунинговат яко и то на ръба на разрешените норми Затова често някои по-тарикати ги дисквалифицират заради малко нарушение на dimention-a.
							
						Ендурото и сексът не са шега работа ! Затова често някои по-тарикати ги дисквалифицират заради малко нарушение на dimention-a.
							
						Ендурото и сексът не са шега работа !
 -------------
 Животът се измерва с броят на издишванията !
 
 http://sixdayscrazyjob.com
 http://crazy-job.com
  
 Коментар
Активност за темата
				
					Свий
				
			
		
	В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.


 
							
						


Коментар